Ik ben nog niemand tegen gekomen die Mila als main heeft maar kan me wel voorstellen dat ze dan heel lastig kan zijn. Ze heeft ergens zo'n string waarmee ze een lowgrab kan doen maar dat kan volgens mij ook gecanceled worden naar een gewone strike, dat lijkt me een lastige.
Ik zie online meer Rigs maar die zijn tot nu toe wel te doen. Rig heeft wat momenten waar hij dood valt en de meeste Rig spelers proberen daar door te gaan ipv te blocken, waardoor je in de aanval kan. Ook gebruiken veel Rig spelers dezelfde combos en als je die een paar keer gezien hebt weet je wanneer je weer aan de beurt bent.
Mila heeft trouwens ook zo'n punch combo die eindigt in een knie-stance, daar komt bij de meeste spelers ook niks meer uit (geen idee of ze daar een followup heeft, denk van wel eigenlijk). Ik heb beide nog niet bekeken in training mode dus ik weet niet ze allemaal kunnen.
Ik ben nu de IPL launch wedstrijden aan het kijken, zitten wel wat mooie wedstrijden bij.
http://fr.twitch.tv/iplfighters/b/333485095
The final results:
1st: Rikuto (Bayman)
2nd: Master (Hayabusa)
3rd: EMP Black Mamba (Helena)
4th: Chosen1 (Brad Wong)
5th: Rabies IP (Eliot)
5th: LT3 Vanessa (Jann Lee)
7th: Best (Jann Lee)
7th: Ryujin (Jann Lee)
9th: Matt Ponton (Bass)
9th: Silent Legend (Rig, Hayate, Akira)
9th: Punishere (Leifang)
9th: Swoozie (Kasumi)
13th: SIN (Leifang)
Heel mooi van Rikuto (Free Step Dodge) om met Bayman te winnen, zelfs van de wereld kampioen Hayabusa (Master).
Erg veel Jann Lee's maar geen Jann te zien in de top 3. Alhoewel Jann Lee beter is geworden is hij dus geen Top Tier. Helena en Brad Wong zouden low tier zijn maar dat blijkt hier niet uit.
Klik om te vergroten...