Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Nope! Moet eigenlijk wel een bewijs hebben dat je een iPhone 5 hebt (besteld), maar daar deden ze bij mij ook niet moeilijk over. Net via de klantenservice geactiveerd, werkt prima! :thumbs:

Gaaf ding zef, die Iphone 5.. Kom van een Desire Z, dus is wel een enorme stap voorwaarts. Dat scherm, die snelheid.. Wauw! _O_

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik krijg 'm vandaag binnen tussen 15:00u en 18:00u, dus zal 'm morgen wel even meenemen naar de winkel inclusief het contract van Vodafone.

Ik ben ook erg benieuwd, heb op het moment nog een Galaxy s, dus het lijkt mij dat die stap ook enorm gaat zijn.:)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fuck, dit ga je niet menen. :'-(

Abonnement staat op naam van mijn moeder en verloopt 21 januari, maar mag bij Vodafone al vanaf 21 september verlengen.

Nu weet ik dat je als nieuwe klant bij een abonnement altijd aan de deur 1 cent moet pinnen. Dit stond bijvoorbeeld ook in de email die mijn moeder kreeg toen ze een paar maanden terug zelf een telefoon bestelde.

Nu is het probleem dat ik 189 euro voor de iPhone 5 moet betalen, en de pinpas van mijn moeder geblokkeerd is. (Krijgt een nieuw pasje en hebben die beunhazen dit pasje net geblokkeerd omdat ze dachten dat m'n moeder al een nieuw pasje had gekregen, en dit kan ook niet worden terug gedraaid..)

Nu is mijn vraag. Kan ik die 189 euro met mijn eigen pinpas pinnen? Die 1 cent om het rekeningnummer te checken hoef ik volgens mij niet te pinnen, kon ik ook nergens in de mail terug vinden, wellicht dat het komt omdat het een verlenging is en het bankrekeningnummer dus al is goedgekeurd.

Zou het kut vinden als ik m'n telefoon zometeen daarom niet krijg..

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Welke prijs (en welk model/staat)?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    225 voor een 16GB zwarte 4 in goede staat (heel klein pitje regen de rand, nauwelijks te zien).

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, zat zelf aan 375-400 te denken voor m'n zwarte iPhone 4 32GB...Maandag of dinsdag maar eens op Marktplaats gaan zetten, kijken of ik daar bieders voor krijg.

Nice man :thumbs:! Veel plezier ermee!

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Thanks, dat gaat wel lukken! :)

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    M'n iPhone 5 vandaag ook binnen gekregen :). Wel meer dan 3 uur te laat (AMP Logistics :emo:).

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien dus geen problemen gehad ivm pinnen.

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Congratz:)

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kon gewoon met mijn pinpas het toestel betalen, die 1 cent pinnen was gelukkig niet nodig.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Zat eens te denken he. Kan je de iphone5 nu niet gewoon los halen bij de mediamarkt met die 19procent btw weg ermee korting?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het niet want het is toch Store in Store principe met Apple in MM? :)

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Zie het net ja. Uitgezonderd alle iphones. Kutapple. :+ wanneer gaat MM ze uberhaubt los verkopen? De gemiddelde prijs voor een 16gb versie is volgens pricewatch op tweakera nog steeds 768euro, terwijl ie in de apple store gewoon voor 659 te koop is..

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    MM verdient zowat niets aan losse verkoop iPhone, dus daarom verkoop incl. aboo. ;)

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM heb je altijd al losse iPhone's kunnen kopen , alleen mocht MM van Apple hier geen reclame overmaken.

Wat ik heb begrepen heeft maar weinig MM's de iPhone5 binnen gekregen.
    Apple gaf de voorkeur aan de verkoop via hun eigen winkel , online en via de providers.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, heb net n 5 binenn en ga em vanmiddag activeren

krijg je op je 5 een hele nieuwe gamecenter account en alles? en kan je gekocht apps weer downloaden op je 5?

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon weer inloggen op je oude gamecenter account en je gekochte Apps kan je opnieuw downloaden. Je kan ook een reservekopie via iCloud of iTunes terugzetten. Dan wordt alles weer zoals op je vorige iPhone.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

Ik heb m :D! Toenstraks sms gehad dat nummerbehoud was goedgekeurd, dus meteen ff langs Vodafone gegaan. Na half uur wachten eindelijk aan de beurt en mocht ik m idd meenemen! Nou alleen nog aan het twijfelen of ik m'n huidige sim durf te verknippen tot nano sim (heb geen printer dus kan die template van Riv niet printen), of toch maar ff voor een tientje een nano sim bij T-Mobile haal.

Laatst bewerkt: 29 sep 2012

Deel Deze Pagina