Kreeg mijn Borderlands 2 zo binnen van bol.com: Mailtje gestuurd, alleen ze kunnen geen hoezen toe sturen, dus moet ik het doosje met game opsturen om hem vervolgens weer te bestellen. Dan hoeft het voor mij al niet meer . Waardeloos dit.
Is eerder de postbode geweest dan bol.com. Die versturen de game echt niet zo naar je Maar wel lullig. Zou zeggen koop een schijtgame van 3 euro en vervang het hoesje op die manier, scheelt een hoop gedoe en dan hoef je de game ook niet te missen.
Snap ik, maar toch... alsof ze daar niet wat lege hoesjes of iets dergelijks hebben. Maar goeie tip, ik heb het hoesje van Shrek gebruikt .
Heb hier nog wel wat imitatie doosjes die ietwat harder en ruwer zijn maar toch, verving mn NFS the Run doosje die ik de tyfus in geslagen had
Gaykamp heeft FIFA 13 UT opeens weer op +5 weken staan in mijn bestelling. Meteen maar een bericht gestuurd, als die flikkers niet leveren dan lekker annuleren en mijn saldo uit laten betalen. Begint lekker, heb Hitman en Halo 4 daar ook in preorder staan. Echt haat aan die webshop, maar dankzij die waardebonnen laatst toch gewoon leuke deals kunnen maken.
Van wehkamp compensatie ontvangen, wegens de niet meer kunnen leveren premium-dlc van Borderlands 2: - Borderlands 2 t-shirt (te groot, maar goed); - top trumps carddeck van borderlands 2.
Leveren MyCom en Dixons altijd op de release date ? Ik wil bij een van die twee winkels Halo 4 LE bestellen, maar ik wil het spel wel op release binnen hebben.
Zou ik voor Mycom gaan, mijn ervaring is dat ze snel leveren. Dixons het tegenovergestelde, leveren laat of niet, veel gemieter altijd mee.