Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Waarschijnlijk November na de launch van WP8.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm bij mtv mobile hebben ze nu een actie dat je de eerste vier maanden gratis krijgt, dus je betaald echt nada. Is de lumia 900 nu het beste WP toestel dat er is? En zijn er nog veel verschillen met de 800? Krijgen beide WP 8?

Laatst bewerkt: 28 sep 2012
  3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zowel de Lumia 800 als de 900 krijgen geen WP8, wel een update naar 7.8.

De verschillen zit hem meer in de schermgrote en het gebogen scherm van de Lumia 800 wat niet op de 900 zit. Het zijn op dit moment 'de beste' WP toestellen, hoewel geen enkel toestel echt veel beter is aangezien MS hardware eisen stelt zo zit er niet veel verschil in mijn bijna 3 jaar oude HD7 en de nieuwe Lumia's. ;) Beter wacht je gewoon op WP8 toestellen...

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm ja had net het gezien, toch bedankt. Het is wel zo dat in principe de update naar 8 niet zo heel spannend is als je je phone alleen gebruikt voor bellen, internetten en whatsapp? Want ik doe er niet veel meer mee. Wat zijn de must have features van 8 dan? Het is namelijk zo dat ik nu een jaar abo op de 800 kan nemen met 2 maanden korting en dan zou ik 30 moeten bijbetalen en 40 p/m voor 10 maanden.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Alle telefoons vóór WP8 dus die nu op de markt zijn blijven gewoon werken dus als je hem voor bellen, internet, apps, whatsapp etc gebruikt kan je gewoon een WP7 toestel kopen. :)

Er zijn nog niet alle features van WP8 naar buiten gekomen omdat MS hier niks van los laat. Dus om je daar nou een lijst van te geven schiet niet echt op, er is nog te weinig over WP8 bekend om echt een oordeel erover te hebben, aangezien veel van de features ook misschien wel in 7.8 zitten.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ah oke thanks :)

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Eindelijk heb ik ook de Tango update, werd wel tijd zeg :9 Hopelijk gaat het met WP8 allemaal wat sneller dat updaten... en dat ze wat minder afhankelijk zijn van de providers.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Alle tot nu toe aangekondigde WP8 toestellen (edit: ik zie net dat de Lumia 820 er niet bij staat dus niet allemaal!) naast elkaar (met daaronder twee oude Lumias). :)

- Samsung ATIV S: 8.7 / 70.5 / 137.2 / 4.8 inch 720 x 1280/135 gr

- Nokia Lumia 920: 10.7 / 70.8 / 130.3 / 4.5 inch 768 x 1280/185 gr

- Nokia Lumia 820: 9.9 / 68.5 / 123.8 / 4.3 inch 480 x 800/160 gr

- HTC WP8X: 10.1 / 66.2 / 132.3 / 4.3 inch 720 x 1280/130 gr

- HTC WP8S: 10.3 / 63.0 / 120.5 / 4.0 inch 480 x 800/113 gr

Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Doe mij die dan maar! (indien die echt uitkomt)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het zou wel eens kunnen gebeuren, aangezien Nokia het design van de Zune HD ook erg tof vind gaan ze er iets mee doen in 2013. Let's hope so!

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die Ativ vind ik ook wel vet, alleen bijna 5" scherm, wel groot.. Ik ga sowieso voor een WP toestel, alleen weet ik nog niet welke :+

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Gewoon uitproberen als ze straks in de winkels liggen, want alleen reviews zijn meestal niet genoeg (omdat een review ook maar een menig is meestal van een enkel persoon). Ik zit zelf te twijfelen nog tussen de 920, 820 of een 8X. Die laatste vind ik wel het minste ook omdat hij van HTC is en Nokia toch wel de beste toestellen maakt. Vind het alleen jammer dat ik dan weer minimaal 500/600 euro maar neerleggen. Want ik neem nooit een abo erbij, beter koop je een telefoon los en betaal je het in 1x dan dat je een abo hebt van 40/60 euro per maand (2 jaar lang). Heb nu een Dell Venue en HD7 allebei met Simyo en ben echt te spreken over Simyo! :)

Edit: Ik kwam nog een iets betere charts tegen, waar je goed de vooruitgang kan zien tussen WP7 en WP8 toestellen.

Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    En heel misschien liggen de dag daarna al de eerste WP8 toestellen in de winkel. :) Laten we het hopen, het wachten heeft wel lang genoeg geduurd dan.

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Een week geleden was er een stroomstoring 'snachts, volgende dag dat ik hem weer wilde opladen deed de oplader niet, verschillende kabels gebruikt, niks. Later nog geprobeerd om met alleen de USB kabel in de laptop te doen, hij laadt nu wel op maar alleen via een pc(dit gaat overigens echt traag).
    Zelf heb ik nog bij nokia garantie dus ik had het na gevraagd en ze zeiden dat je het onder de garantie valt en je eerste de oude moet opsturen en een formulier moet invullen.
    Ik dus naar de site, alleen kan de oplader AC-16E niet vinden? Klopt dat want vind het nogal raar dat het er niet is terwijl ze zelf zeggen van wel.

Sinds vandaag heb ik een raar probleem, de lumia zit nu in mijn laptop alleen hij valt random uit en start daarna meteen op, komt dat misschien door de laptop omdat hij daar is aangesloten?

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat kan kloppen dat hij weg valt en ligt niet aan je Lumia maar aan dat de USB van je laptop veel te zwak is om normaal te opladen. Op mijn iMac heb ik dat probleem ook, op mijn pc weer niet omdat daar blijkbaar meer stroom over de USB heen gaat en laad hij normaal op. Over die lader moet je gewoon Nokia weer bellen en zeggen dat hun het moeten regelen. Daar kunnen wij niet bij helpen. :)

16. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nokia lumia 810

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jammer van de screen res... Anders had ik deze wel overwogen.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Lumia 822. (Verizon excl)

Dit zijn van die toestellen (de Lumia 810 is T-Mobile), die zijn dus exclusief bij een bepaalde provider en hebben wij Europeanen in veel gevallen niks aan.

Edit:
    [yt]6e5jp73qJNc[/yt]

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Huawei Ascend W1

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Specs, prijs en bekend of ie naar NL komt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina