[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Na een goed aantal potjes gespeeld te hebben moet ik zeggen dat FIFA 13 / FUT13 geen hol verschild met FIFA12. Echt erg :emo:

Je speelt de sterren van de hemel en dan komen de rare momentjes weer de hoek om kijken. Een speler die voor open goal stopt met lopen, achteruit loopt, de bal schiet en vervolgens torenhoog over knalt. Frustrerend? Nogal. 19 kansen op goal, allen op de lat, paal of op de keeper. Vervolgens is je tegenstander aan de bal, lost een schot en vanaf een meter of 25~30 zie je de bal zo je goal invliegen. Of de bal word "weggewerkt" en komt miraculeus voor de voeten van je tegenstander die dan ook nog is even fijn je keeper poort.

Ik ben van 20-0-1 naar 21-0-8 gegaan. Het gevoel dat je de wedstrijd verliest "voel" je vanaf de eerste seconde al. Spelers bewegen sloom, of helemaal niet. Dan pas ik om de 2 wedstrijden een mooi moraal / fitness kaartje toe omdat dat er in FUT13 toe doet. Als ik dan zie hoe mijn tegenstander zo simpel combineert vraag ik me toch af waarom alles zo "scripted" aanvoelt?

Voeg dat allemaal toe aan bestaande glitches en de lag-switches en je hebt weer een spel vol met frustratie.

- Mensen kunnen in het pauze menu JOU spelers wisselen.
    - Mensen kunnen weer de boel gaan "laggen" zodat jij niet meer aan de bal komt.
    - Het wegwerken van de bal die eigenlijk nooit weggewerkt word.

Deze game moet drastisch afstappen van het scripted gevoel. De bal moet VRIJ zijn en niet constant voor de voeten van je tegenstander komen als hij toevallig 1-0 voor staat. Als jullie nog niet gehoord hebben van FIFA Momentum raad ik jullie aan om het is op te zoeken ... gaat werkelijk nergens over. Geloofde er eerst ook niet in, maar het begint er zeer sterk op te lijken. Na één goal die ik maak valt alles ineens mijn kant op ... waardeloos.

Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  2. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, als dat zou bestaan zou iedereen dezelfde statistieken hebben

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat? Jouw spelers wisselen? Waar heb je dit gelezen?

IMO, ik vind het deze FIFA (tot nu toe) enorm meevallen qua scripted-heid van de games. Ik mis bijna geen 1-op-1's, omdat ik schieten op semi heb, en je dan rustig langs de keeper kan schuiven met (RB).

4. afcamarvin

afcamarvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hij verliest een paar potjes om dat andere spelers gewoon beter dan hem zijn en dan gaat die gelijk de game de schuld geven :lol::lol:

5. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe jij het beschrijft is het wel erg extreem, maar ik heb ook last van rare dingen in FIFA. Chiellinie die vaak in een kopduel gewoon op de grond blijf staan, ballen die heel raar terecht komen zodat ik een tegen doelpunt krijg. Soms acteren spelers gewoon heel raar en dat is jammer. Van die lag heb ik geen last, dat ligt denk ik aan je eigen internet.

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, is onzin :+ Zoek het eerst even op voor je commentaar geeft? Net zo eerlijk. Geloof dat EA ook heeft toegegeven dat er een handicap / momentum systeem inzat met FIFA 12 :+

Ik heb constant in FUT matches dat ik eerst 30 keer op goal moet schieten ... Vervolgens maakt mijn tegenstander de tegengoal en kan ik er ineens 7 injagen. Zonder ook maar één kans te missen. Best absurd. Speelde gisteren tegen een compleet Spaans elftal ( met Messi ). Die gozer kwam er niet eens aan te pas.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet, juist niet, dit hebben ze eruit gewerkt. Volgens mij zat het er in FIFA10 ergens diep verborgen, en bijna niet-te-voelen, wel in, omdat ze het er niet uit kregen.

Maar wat zei je nou, spelers wisselen van je tegenstander? Hoe, wat, waar gelezen? Lijkt me stug :eek:.

8. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je mij daar eens een bron van kunnen geven, dus een officieël bericht van EA dat het erin zit? Ik weet namelijk dat EA heeft gezegd dat het er niet in zit aangezien dat op het EA forum stond. Die kansloze discussies zijn daar ook verbannen omdat mensen dat niet in hun oren kunnen knopen.

Je bent gewoon weer zo'n mannetje die denkt dat die goed is en dan gelijk achter zijn oren krabt als hij een paar keer op zijn broek krijgt door een betere speler.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    En dan ben jij toevallig zo'n ventje die het net beter weet dan? Of ... ?
    Ik vind het alles behalve erg om te verliezen, het gaat mij meer om HOE ik verlies. Als ik 30 kansen ( en dat is niet overdreven ) nodig heb om alleen de lat / paal / keeper te raken en hij krijgt een balletje voor de goal die met 1 meter per uur m'n goal in rolt ... ja, dan vraag ik me af of dit spel dan NIET "scripted" is.

Zoals ik al zei, raad je aan om is te zoeken i.p.v als een mongol te reageren. Typ het in op YouTube, Google het. Is toch niet zo lastig?

http://lmgtfy.com/?q=FIFA 12 momentum

Omdat ik zo aardig ben. Kijk die filmpjes. Durf bijna met zekerheid te zeggen dat jij die momenten ook aardig wat heb gehad :)

Siemenn,

Is praktisch dezelfde "glitch" als die van voorgaande jaren. Dat je spelers bestuurd werden door de tegenstander. Nu kunnen ze alleen dankzij die glitch ook JOU spelers wisselen ;) Zijn niet veel mensen die het kunnen. Heb er maar één gezien ... won er alsnog van, daar niet van.

EDIT
    Ik ga al een tijdje mee in het hele FIFA gebeuren. Vind het toch wel apart dat mensen die zich bezighouden met voornamelijk de online kant van FIFA ... dat die het ook merken, en ook durven toe te geven :+

10. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

= fifa 12 XD.........

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een IF Mertens dan maar? Twee goede goals, waarvan één prachtig, gemaakt tegen VVV. En de tweede helft moet nog beginnen.

:D

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat denken jullie dat er met de prijzen gaan gebeuren, en dan met name de wat betere spelers ( 84+ )

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Prijzen zullen stijgen.

14. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed, het komt er dus op neer dat je dat bericht niet kan vinden aangezien het niet bestaat. Het enige waar jij dat vandaan haalt is omdat er nog meer jankballen zijn zoals jij die niet tegen hun verlies kunnen. :'-(:emo:

Anders moet je gewoon voortaan met een zak tissues Fifa gaan spelen, misschien dat dat helpt :):

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Er komt ook een Miccoli IF. Scoorde hattrick waaronder deze goal. _O_

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz misschien als hij een hatrick scoort. Anders kiezen ze denk ik voor immers (hatrick middenvelder) maar misschien maken ze er er wel twee ifs

17. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Pelle IF, Immers IF

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
  19. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden: