[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, dat kan, er gewoon inspringen. ;)
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    okthx!!
    klein vraagje nog

    vanwege het gat is de inn weg waar je items dropt enzo... kan je nu nog ergens in gran soren items depositten/withdrawn of moet ik naar anderestadjes reizen daarvoor?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die gast wat altijd in de inn stond staat nu bij/in de pawn guild
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gelukkig hebben ze dat verplaatst ja, maar ik vraag me nog steeds af hoe na al die chaos. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren weer even gespeeld, en jullie weten wat dat betekend! Juist, beeldmateriaal. :cool:
    Al snel weer een leveltje omhoog;
    [​IMG]
    Level 106 alweer.

    De Good ol Saurian maar weer eens pesten. Moeten ze maar niet gaan slapen waar ik bij ben.
    [​IMG]

    Kwam dit zwevende creatuur tegen. Zowat nooit tegengekomen in al die tijd dat ik de game heb gespeeld.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze ken ik wel vaag. Hoe schattig dat ik daar eerst vaak dood ging.
    [​IMG]

    's nachts, bij een kerk. Kan niet goed gaan
    [​IMG]

    Zie je; zombies! Van het ontploffende soort ook nog eens.
    [​IMG]

    Daarna maar eens gaan matten met de UR-Dragon (70e generatie alweer)
    [​IMG]
    Niet te geloven hoe roestig ik blijkbaar ben geworden. Ben gewoon een keer of 2/3 afgegaan voordat ik hem weer had weggejaagd. (1 keer geef ik de mage die ik bij me had de schuld; iedere goede mage hoort een spell bij zich te hebben die ervoor zorgt dat petrification weggenomen kan worden! :+)

    Ik had gisteren ook nog wat gameplay opgenomen omdat ik wat aan het prutsen was met mijn capturecard:


    Grappig om te zien hoe snel zo een Golem (en Chimera) nu neer gaat. Het andere filmpje wat ik destijds heb gemaakt van een Golem gevecht duurde 16 minuten. (de allereerste keer duurde het bijna een hele dag cyclus)


    Dát is de progressie die ik zoek bij een RPG. geen domme levelscaling.
    Ik hoop dat de Hard mode ook ervoor zorgt dat je meer XP krijgt bij het verslaan van beesjes. Het kost immers ook meer moeite. :p

    edit: Oh, trouwens; dat muziekje als je een van de grote wezens hebt verslagen blijft wel heerlijk. :D Ook al was het een stuk cake, je voelt je toch awesome zodra je dat hoort. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    holy shit lvl 106 hoelang heb je daar over gedaan?

    ff een vraagje over the evervall

    heb nu 20 wakestones, maar ik kan die vrouw voor die quest niet meer vindne... kan iemand me vertellen hoe ik haar bereik aub?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is even geleden, maar volgens mij kun je haar bereiken door
    op de normale manier naar de Everfall te gaan. Dus niet in dat gat springen, maar via de Pawn Guild.

    En hoe lang ik daarover heb gedaan. Geen idee. Vele uren. Meer dan 150 uur, minder dan 200.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Emma weer een level gestegen? Hmmm. :+
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    shit als ik wist dat na die quest in the everfall de game ''echt'' eindigdt had ik em niet gefinished nog!! ik had nog the U dragon en wat andere enemies willen killen... nu moet ik zekerhet hele verhaal weer doorspelen voordat ik die mogelijkheid weer krijg?????
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Als je dit topic een beetje had gevolgd terwijl je aan het spelen was, dan had je geweten dat er new game + is.

    Gewoon je oude save laden, je laatste save, en gewoon de boel weer volgen. Ur Dragon is te vinden via een rift stone in Cassardis. Het strand gewoon bij aflopen, dan vind je hem wel.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Gisteren weer even gespeeld. Heb nu bijna Warrior maxed out, zodat ik awesome perks kan kiezen. Daarnaast heb ik Derpina nu bijna Sorcerer laten maxen, zodat ik wat van die goede perks kan gebruiken.

    Nu twijfel ik nog of ik m'n main als Magic character zal levelen en dan verder zal gaan als Magick Archer. Is de Magick Archer een beetje aardig, Dulle? Als je begonnen bent met magic is hij vast een stuk sterker dan anders, though...
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeker is ie aardig, maar ik denk niet dat het qua gameplay voor jou een groot verschil zal zijn als je al Strider bent geweest. :p
    Of ie sterker is omdat ik ben begonnen als Mage/Sorcerer weet ik niet. Jij hebt je meer verdiept in alle perks, vocations etc dan mij. :+ Vocation kiezen, niet al te veel erover nadenken en gaan met die banaan! :cool: Dan merk ik vanzelf wel of het leuk speelt. Of het uiteindelijk een goede build oplevert maakt ook niks uit.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik wil juist een awesome build maken. :+
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    cool thx en sorry dat ik niet alles gevolgd heb, zit te gamen EN te verhuizen dus kost beide veel tijd haha!!

    Ga t vanmiddag gelijk proberen

    zouden jullie mij miss ook wat advies willen geven voor mn main pawn?
    Ze heeft alle spells geleerd die er mogelijk zijn
    en ik zou haar graag haar 3 main skills denk ik als healing+buffs willen hebben
    en secondairy als dmger
    lijkt jullie dat een goeie optie? en zoja welke skills raden jullie dan aan?

    mn main pawn is een assasin, eerst dmg met boog (voooral 5x arrow) en dan hakken met zwaard
    In mn team neem ik meestal een warrior + sorceror op (als 3 en 4)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Mijn main pawn is momenteel een Sorcerer om wat perks te leren, maar als ik haar terug zet naar haar main vocation, dan wordt ze waarschijnlijk 100% buffer/healer (met misschien 1 attacking spell). Daarnaast een 100% offensive geleende Sorcerer als pawn en dan nog een Warrior/Fighter om de boel compleet te maken. Speel zelf straks weer als Strider of eventueel een Magick Archer.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ben zelf ook geswitched naar Magick Archer. Ik zal niet zeggen dat Assassin zo slecht was, maar ik heb er niets aan als ik dat laatste stukje van die Ur Dragon dood wil krijgen. Ik moet dusdanig veel levelen dat ik die doelzoekende perks kan gebruiken voor mijn bow.

    Alleen zijn er tig games die ik nog verder moet spelen, moet nog een review komen van Mists of Pandaria en naast dat heb ik ook mijn eigen flatje. Tsja, druk, druk. Deze game ligt misschien wel stof te happen tot DD 2. :+
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net gedaan mn laatste save laden maar dan begint alsnog het hele spel opnieuw en moet ik de draak bij het begin bevechten?
    ik heb wel mn huidige lvl (51) nog....
    maar kan ik nadat ik het begin het doorgespeeld dan gewoon de ur dragon proberen te verslaan of het iki een verkeerde load gedaan?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Is het nu zo moeilijk?

    Lees mijn laatste quote eens op een van jouw posts. Ik heb het idee dat je die niet eens gelezen hebt.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 1 quest open staan en deze kan ik niet compleet krijgen. Moet 50 slanger killen, maar geen slang meer gezien.. Wie weet waar ik moet zoeken?

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij zaten er wel een paar in de dungeon van Gran Soren (onder, ehm, dat kasteel dinges)
     

Deel Deze Pagina