hmm nee TDM altijd met misschien 5 potjes Free for all. Krijg wel vaker nu de server reconnect maar 99% van de tijd kan ik daarna wel weer doorspelen.
Nice !!!! Foundation infected is nu easy, glitch hem in die buis en je kan niet meer infected worden terwijl je wel iedereen kan doden.
Wie kan mij helpen met m'n NAT-type? Ik merk dat mijn NAT-type steeds verandert tussen 'Open' en 'Moderate'. Weet iemand hoe je hem op 'Open' kan houden?
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437 Dit had me goed geholpen toen het bij mij op Strict stond.
Vreemd , staan de juiste poorten open ? Heeft iemand hier call of duty elite ? Ik wil graag volledige videos op mijn youtube plaatsen en volgens mij kan dit daarmee. Maar ik wil het graag zeker weten voordat ik 4000 msp weggooi.
Niet doen, gewoon niet, misschien is het wel de moeite waard als je echt alle DLC leuk vind maar anders, je kon dacht ik zelfs zonder de Elite Gold zegmaar al filmpjes uppen.
Je kan je filmpjes wel uploaden maar alleen voor 30 seconden , het leek me leuk om gewoon volledige spelrondes te uploaden
Het lijkt me wel een keer leuk om een map pack te kopen, aangezien ik het spel nog erg leuk vind, maar de maps nu wel gezien heb. Wat vinden jullie de leukste map pack? Voor de duidelijkheid: het gaat me dus puur om de multiplayer maps. Ik ben niet geïnteresseerd in spec ops, chaos etc.
De laatste map-pack. Final Assault volgens mij. Vooral Gulch en Boardwalk zijn hele goede. Dus als je voor een gaat, ga dan voor Final Assault.