[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Pedo!

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had een static voor de eerste PT. Alles samen gedaan en niks gemist. Als je overigens iemand zijn game joined kun je alles wat je niet gedaan hebt nog steeds doen. Zelfs als je in de story verder bent in de co-op game krijg je de optie om ze over te slaan of nog een keer te doen in je eigen game.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thx voor de tips, ben uiteindelijk idd voor axton gegaan..

ben niet zon superrambo, en voor solo puur sniper nee als je ook ''normalitair'' snipers kan gebruiken
    en vind het wel cool turrents als afleiding en dan om de vijand heel rennen en dood dmgen!!!

k vroeg me alleen nog 1 ding af, hoe/wanneer saved de game?
    heb nog niets van saven gezien/gemerkt...

4. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    laatste code voor het weekend
    X360: KT5B3-Z93WF-BF6JF-KXBT3-JWKXS
    net als altijd heb je 2 uur de tijd

5. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    en die tijd is net om, geloof ik

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Checkpoints wanneer je een bepaald gebied binnenkomt en je saved wanneer je de game normaal eindigt.

Vandaar dus dat ik liep te zeuren over de dupe glitch. Je kan dus je wapens aan iemand afgeven en het spel uitzetten zonder te saven. Waardoor je je wapens weer terug hebt wanneer je het spel opstart.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik speel zelf met Axton, alle punten in mijn turret, en mijn game buddy met Zer0. Ga zelf voor de slack turret upgrade, hij voor alle sniper upgrades. Erg goede combinatie. Wat een goede game. Dit speelt echt wel een stuk relaxter dan Diablo 3. :thumbs:

Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huh, ik snap je D3 - BL2 vergelijking niet. Bedoel je kwa co-op?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke tree is dat?

Heb longbow + nuke en dat is het vetste wat ik tot nu toe heb gezien in de game!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Turret is de linker van de 3 trees van de commando. De middelste is meer om je commando zelf effectiever te maken (en dan schijnt dat vooral op medium range het beste te werken) en je turret als afleiding te gebruiken (met longbow dan vooral) en de rechter tree is vooral defensief geloof ik

Ik doe vooral de middelste en een beetje de linker. Die turret is ondanks dat ik nog niet veel in de linker tree heb echt beestachtig, ik loop zelf een beetje met een slag shotgun rond en de turret maakt alles af (heb net een mooie class mod met 22% minder cooldown tijd gevonden, super handig)

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Commado is echt Bad-ass :), turret is echt super handig en ook nog eens krachtig!
    ben nu lvl 17, wat is trouwens de lvl cap en hoelang duurt een playtrough ongeveer? ik hoop dat het nog lang mag duren :)

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He jammer.....
    Die gozer twitterde nog dat er zondag maar 1 code zou komen, in de ochtend...
    :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de level cap is nu 50 (gaat met de DLC's natuurlijk omhoog)

geen idee hoe lang een playthrough precies duurt, mijn broertje was geloof ik op lvl 35 toen hij het spel uitspeelde maar hij heeft lang niet alle sidequests gedaan

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Werkt dit nog in BL2?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het niet geprobeerd maar ik vermoed van wel. Anders zouden ze wanneer de gever zijn spel niet op de juiste manier afsluit het gegeven wapen bij de ontvanger moeten laten verdwijnen en dat is een nogal complexe oplossing voor een niet schadelijke glitch. Het dupliceren van gewoon in het spel voorkomende wapens is nou niet zo erg dat het het spel kan bederven ofzo.

Dus tenzij het spel nu na elke gift direct saved zal dit nog wel werken.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vanaf welk lvl kryg je eigenlijk skill points? Net begonnen en lvl 4 maar nog niks

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    5..

18. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf level 5

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ga voor de dubbele guns op één turret, allebei met een slag aanvulling. Mooie setup voor Zer0 en Axton om zelf nog meer damage te doen. Longbow + nuke is ook leuk. Als het zou kunnen zou ik ook nog de derde skilltree volbouwen (letterlijk twee turrets neerzetten), maar zoveel skillpoints heb je niet tot je beschikking. In combinatie met wat ik nu al heb zou dat echt beestachtig OP zijn. :9

D3 en BL2 lijken in zoverre op elkaar dat beide games detzelfde loot grabbing gevoel geven. In combinatie met de random natuur van veel dingen in BL2 en het co-op spelen vind ik het wel vergelijkbaar, ook al gaat het om een dungeon crawler versus FPS.

"Bad guys zero! Turret, a whole bunch!"

Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hoe zit het met die skins?

Ben momenteel lvl 13 en heb maar 1 head en 2 skins tot mijn beschikking?

Speel overigens met Maya, kickass ;-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina