[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook weer genoeg te zien vanavond; Dexter, Homeland, Family Guy, Simpsons. En dan ben ik nog met Jericho bezig, maar dat komt in de loop van de week wel weer. En dan komt eerders Nikita en American Horror Story ook weer. Genoeg om de buis voor aan te zetten. :)

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet wel dat jericho gestopt is he? Als je interesse hebt in serie klassiekers, kijk eens firefly ;)

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Heb jij nou Sickbeard op een NAS draaien?

Ik heb bijna alles soepel lopen alleen 1 klein dingetje werkt nog niet :mad:
    Op Tweakers helpt niemand me :'-(

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja op een synology, wat werkt er bij jou niet dan?

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, nog 1 ep van s01 en dan iets van 7 eps van s02. Lekker tussendoortje en ideaal dat die niet zo lang is, omdat ik anders weer te veel tegelijk heb. :)

Werkt hier ook prima op Synology NAS. Heb alleen af en toe dat ie een nzb niet kan fetchen oid, en dan moet ik hem uit sabnzb halen en in sickbeard even opnieuw naar die ep laten zoeken.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    _O_

Ohhhh shit. Vond het begin een beetje jammer. Dacht echt dat die er misschien makkelijk vanaf kwam. Maar in de loop van de episode bleef Debra typisch Debra die we kennen van alle seizoen. Dat einde was epic. Had ik eigenlijk niet verwacht.

Waarom pakte LaGuerta die blood side weer terug?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb geen rechten tot de map ofzo waarin m'n sabtosickbeard postprocessing scriptje staat.
    Dus:

Verder begint hij automatisch te downloaden, enkel post processen gaat niet.
    Of doen jullie dit via Sickbeard zelf?

10. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde met het begin, dacht even dat ze hem er heel goedkoop vanaf lieten komen en dat het nog het hele seizoen zou duren voor Debra om erachter te komen. Gelukkig niet, want wat een einde Heerlijk!

Dat met die bloodslide vond ik ook een beetje onduidelijk waarom ze dat deed zal wel komen doordat ze close was met Doakes en misschien zelf wel onderzoek gaat starten naar bay harbor butcher aangezien zij het nooit geloofde dat Doakes het was geweest en daar ook bewijs voor had, maar niet naar werd gekeken. Denk dat ze het zeker wil weten voordat ze de case eventueel weer opengooit.

Wat ik me meer afvraag waarom die kerel (ben zijn naam even kwijt) Dexters credit cards blokkeerd en wat hij van Dexter wilt. Ik heb het gevoel dat hij misscien weet wat Dexter doet of ieder geval een vermoeden heeft.

Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, post processing laat ik door sickbeard doen, vind die opties uitgebreid zat dus heb daar verder geen scripts tussen zitten. Sickbeard stuurt alles als categorie TV naar Sab en Sickbeard pakt het zelf uit Sabnzbd/complete/TV weer op, geeft het de juiste naam en zet het in de juiste season folder

Ik weet niet of je op het op een nas geinstalleerd heb maar als je die hele share op 777 zet heb je alsnog geen rechten om het script uit te voeren?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Hij heeft een vermoeden idd denk ik. En was gewoon pissed dat zijn "idool" zo tegen hem doet. Dat die via zijn hack skills Dexter even dwars wilde zitten en het past perfect in de opening van de show (waar de kijker een moment denkt dat die op de vlucht is) toen die aan het tanken was en zijn creditcard was geblokkeerd.

Over LaGuerta heb je misschien wel gelijk idd. Denk dat ze het liever zelf doet en geeft haar ook weer een verhaallijn. :)

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Broer vond hem ook geweldig, en zo te zien de mensen hier ook. Ben benieuwd, vanavond kijken denk ik. Ik vond het vorige seizoen heel ok en sowieso veel beter dan die met Lumen, maar het was nog steeds niet helemaal top. Hopelijk krijgen we echt een super top seizoen nu.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wat. Een. Aflevering _O_.

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals gezegd overduidelijk omdat zei nu bewijs heeft dat Daokes niet de Bay Harbour killer was, en die serial killer dus nog leeft. Net zoals velen was ik benieuwd, ze moesten hem eens in de gaten gaan krijgen, dus 2 seizoenen stress voor Dextrer tot het eind van de serie. Wel cliche dat ze al hebben verteld dat hij niet deze serie gepakt zou worden aangezien er nog 1 seizoen na komt na dit seizoen.

Al met al, heerlijk begin :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bazeneinde van deze eerste ep

Vooral die preview van ep 2 .. 'Everything is in my control!'

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Was weer nice.
    Previews van next ep kijk ik bewust niet. Nu weer een week wachten.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Holy fuck. Dexter is back!

Ik dacht eerst dat het einde zo'n soort flash-gedachte was, waarin hij dacht wat er kon gebeuren als Deb dat allemaal vond.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Alles op 777 geloof ik.. En ik had eerst ook met categoriƫn maar hij zette hem uiteindelijk niet in de juiste map.

Morgen gaan een tweaker mij gewoon helpen via Google Talk. Wat een bazen daar zeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina