[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja zie je, dacht al dat het aan mij lag dat ik zo weinig overzicht had :eek:
    Maar ik kom van 2k11, daar is de camera sowieso anders.

2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Ik speel standaard met de 2k camera. Al zijn fastbreaks en steals wel makkelijker met de standaard broadcast camera.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    MyPlayer/MyCareer mode is blijkbaar redelijk "moeilijk" geworden. Lastiger om te scoren, dus je scoort niet zomaar 20-30 punten per game met een 60'ish rating.

Je kunt de keuze maken tussen een online/offline career, wanneer je een online career speelt krijg je VC (nieuwe currency om je skills etc. te upgraden) als je offline speelt krijg je skill points. Als je een online career hebt en je hebt geen internetverbinding dan verdien je skill points ipv VC. Geen idee of dit wordt omgezet naar VC wanneer je terug verbinding maakt met het internet. Dit is waarschijnlijk om het hacken van spelers te voorkomen omdat je nl. met je MyPlayer online kunt gaan in 3 vs 3 blacktop mode en andere games.

Je moet ook voor alle accessoires betalen en ik zag bv. dat je voor zo'n arm sleeve 4000 VC moet betalen maar dan krijg je wel bv. +3 shooting Dus eigenlijk word je verplicht om accessoires te kopen en te gebruiken omdat het een boost geeft. Dus uiteindelijk loopt straks iedereen met zo'n ding rond.

Edit: Je verdient trouwens ook VC als je association speelt/myteam etc.

Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Met zo'n sleeve kan je daadwerkelijk ook beter schieten ;)

Ik zuig nu ontzettend hard in deze demo omdat die camera fokop is. Ben die 2K camera gewend. als ik online speel of tegen de computer zet ik hem op fixed, dan draait ie niet met fast breaks. vind het ook bs dat je de camera niet kan wijzigen (als je geen kinect hebt).

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Met zo'n sleeve kan je daadwerkelijk ook beter schieten ;)

Ik zuig nu ontzettend hard in deze demo omdat die camera fokop is. Ben die 2K camera gewend. als ik online speel of tegen de computer zet ik hem op fixed, dan draait ie niet met fast breaks. vind het ook bs dat je de camera niet kan wijzigen (als je geen kinect hebt).

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Grapje of ? Is toch gewoon bescherming als je valt etc.

7. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat het sarcastisch is bedoelt ;) Snap 't idee van 2K wel dat je nu moet "kopen" zodat je meer met je punten kan doen. Vind het alleen niet realistisch/ relax. Maar goed dat Justin Bieber erin zit en kan dunken heb ik veel meer moeite mee.

Denken jullie trouwens dat die Allstar pack straks ook als DLC te kopen is? Zit nog te twijfelen of ik m moet pre ordenen, met kans dat ik m pas vrijdag heb terwijl ik m misschien morgen/ woensdag in winkels zo kan kopen

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee is serieus, met zo'n sleeve gaat je shooting stroke soepeler, dat had ik tenminste.

9. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    in de game of in echt? Speel in echt ook met sleeve, maar mijne is puur om groot litteken op m'n elleboog te beschermen. Schiet er helaas niet beter door.

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In het exht, ik heb het gevoel door die spanning dat het je range meer vergroot. Maar kan ook psychologisch zijn :+

11. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ach zolang het maar voor je werkt toch! Spelen jullie meer offline of online? Want speel zelf altijd offline maar omdat ik 2K12 de laatste weken offline niet meer interessant vond ben ik online gaan proberen en vermaak me er prima mee. Alleen die gare Amerikanen... krijg nu elke dag weet ik hoeveel uitnodigingen....

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Online of tegen een vriend, offline raak ik snel op uitgekeken. Alleen af en toe een potje tussendoor tegen cpu.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Eigenlijk vooral offline en online alleen tegen vrienden.

14. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie iemand in mijn friendlist (Jelle van insidegamer) anders al vrij vaak op 20/30 punten staan met zijn myplayer. Weet alleen niet hoeveel minuten hij speelt per kwart.

Speel trouwens het meest myplayer offline, maar online speel ik ook wel eens 1 tegen 1.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat is wel zonde, vond juist zo tof aan MyPlayer dat je gelijk echt aan de bak kon :cool:

16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Ideetje om alle Gamertags van mensen hier toe te voegen, zodat we lekker onderling NBA 2k13 kunnen spelen? Lijkt me toch wat leuker dan tegen vreemden. Of ik verlies dik, en als ik beter ben quitten ze.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Voeg mij maar toe: Optimus Nero.

Ben wel niveautje beginneling dus verwacht ook passende invites :p.

18. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je/jullie kan/kunnen mij ook toevoegen hoor GT: RRroger

19. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    9+ review van Insidegamer:
    http://www.insidegamer.nl/recensies/100910/nba-2k13-review

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Voeg je morgen wel even toe. Ben ook niveau amateur en blijf dat meestal ook :p. Als je me inmaakt mag je dat hier niet vertellen! :eek:

Deel Deze Pagina