[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb spelers als Iniesta die bijna 100.000 kosten, de prijs zakt nu al langzaam. Als ik twee weken blijf spelen zal de prijs misschien 75.000 zijn. Ik houd de markt in de gaten door te kijken wat de minimale buy-now is. De markt zal niet veel meer stijgen. Er komen steeds meer goede spelers bij dus zal de prijs ook zakken, als er nu 100 Iniesta's zijn met 100.000 als gemiddelde prijs. Dan zal het bij 200 Iniesta's zeker 10.000 zakken.
     
  2. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en wat nou als je in die twee weken speelt en toernooien wint, dan krijg je toch ook coins? Er zijn ook meer vermogende spelers dan vorig jaar, dus het kan net zo goed de andere kant opgaan. Maar goed, dan heb je het over Iniesta, die is met zijn LW en 70 pace natuurlijk niet echt een aantrekkelijke speler te kopen.

    Er zijn genoeg spelers die nog wel kunnen stijgen
     
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat ze nu in de komende tijd niet veel veranderen, dan misschien wat dalen bij Kerst weer omhooggaan met goede deals erbij en flink wat zon met minimale kans op regen
    En daarna verwacht ik een geleidelijke daling met lichte vorst

    Piets weerbericht :+
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem ook maar echt geweldig toch? als lw komt hij misschieb niet te tot zijn recht naar als lm. Kan je die twee cm posities vullen met de andere hoeveelheid cms

    btw prijsen gaan niet snel dalen hoor! Denk iedereen maar gebeurt zelden aan begin. grote spelers blijven lang heel duur
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Tja maar als je zo wilt denken moet je nooit dure teams kopen, op dit moment zijn de dure spelers volgens mij juist aan het stijgen. De goedkopere worden steeds goedkoper dat merk ik wel duidelijk, maar de duurdere lijken ( met wat uitzonderingen na ) steeds duurder te worden ). Maar dat iniesta minder waard ging worden is al duidelijk, LW met 75 pace haha ea moest hem CAM maken man.
     
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er niet zozeer om of jij hem goed vindt, de meerderheid zal altijd snelheid verkiezen. Dus dat Iniesta daalt verbaasd me niets
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga morgenavond tijdens eventueel happy hour maar een nieuw team kopen. Wordt een bundesliga. Reus moet er sowieso in, iemand suggesties? Andere competitie zou ook mogen maar dan moet hij wel heel chill zijn.

    Budget is 320k
     
  8. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Moeilijk irritant.
     
  9. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook toewel ik echt niet mijn veiligheids vraag 5x fout heb gedaan heel raar vind ik het.
    Kan iemand me hier mee helpen ?
     
  10. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Bundesliga is top, lekker met robben en elia op de flanken, 2 mega beesten
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Daarnet spelers voor mijn nieuwe team goedkoop binnen gehaald, Ozil voor 35k (ps:cool: terwijl de laagste voor 55k gaat en puyol voor 13k terwijl de laagste voor 25k gaat, volgens mij ziet iedereen CL te kijken haha, geen interessante wedstrijden voor mij.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Reus is echt een überbaas in H2H, die wil ik later ook in een ander team.

    Misschien iets als in:

    Reus
    Muller - Gotze - Kroos IF
    Gustavo - X
    Alaba - Boateng - Hummels - Lahm
    Neuer

    Beesten team!
     
  13. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Nooit gaan voor kroos op de flank, veel te langzaam in de aanval
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt voor je hulp weer Siemen! Dit ziet er aardig uit maar heb liever flankspelers: kuba en elia bijv. Verder Reus erin, Lewandowski scheen ook baas te zijn las ik? Wat voor opstelling is het beste voor al deze spelers?
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    FUT13 is gebaseerd op snelheid.

    Kom heel vaak mensen tegen met ontzettend snelle spelers. Zowel verdedigers als aanvallers. Waar het in voorgaande delen ging om de de sterkte van bepaalde spelers is nu snelheid belangrijk.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Reus zit in dit team hé. Als je dus eigenlijk twee spitsen wilt, of één spits en een CF (Reus) mét flanken moet je gaan voor teams als 4-4-2, 4-1-2-1-2, 4-5-1, etc.

    Voorbeeld:

    Reus - Lewandowski
    Elia - Gustavo - X - Kuba
    Alaba - Boateng - Hummels - Lahm
    Neuer

    Of met 4-51:
    Lewandowski
    Reus - Gotze
    Elia - Gustavo - Kuba

    Dan Kroos achter de spits en Götze aan de flank, zelfde idee. :) Kroos heeft een geweldig schot en pass.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik kom eigenlijk alleen maar snelle spelers tegen. Eigenlijk best jammer, zo maak je het spel veels te veel gericht op 1 aspect terwijl er veel meer bij komt kijken dan rennen rennen en rennen. :x
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt voor je hulp, 451 lijkt me wel wat, heb alleen geen ervaring met die formatie. Iemand die 451 speelt? Speelt het lekker? Wat is de kracht van deze formatie?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het middenveld en veel ruimte hebben om je aanvallen op te zetten. Speelde met mijn serie A team zeker fijn, met jovetic (sterk) in de spits. scoorde veel rebounds
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kracht is de overhand op het middenveld :).

    Iemand die een gebruikte Ultimate Edition code wil afstaan? Er gaat niets gebeuren voor jou, want jij hebt de code toch al binnengehaald. Wil iets proberen ;).
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina