Eergisteren nog gratis de September DLC gescoord met de "Game with Developers" van Turn 10. MG, Austin Healey en Triumph collectie is iig compleet.
[yt]TzIsFBQqiH4[/yt] Ben nu bezig deze vrij te spelen, wat een bak haha. Iemand die hem al heeft? Rijd hij een beetje in Forza?
Hehe ja gewoon kopen idd ben nu alleen 'pas' op de 1,6M credits dus moet nog maar even verder racen Probeer ook al die Ferrari's te kopen voor de achievement maar daar gaat toch best veel credits in zitten haha
official launch trailer en demo datum 09 oktober 2012 http://forzamotorsport.net/en-us/forza_horizon_launch_trailer/ En: "Players who download and play the “Forza Horizon” demo and then purchase and play the full game online will receive a specially designed 2013 SRT Viper GTS, celebrating Forza Horizon’s “gone-gold” status. This rare liveried car will only be available to those who download the demo and purchase and play the game online. The “Forza Horizon” Xbox LIVE demo requires an Xbox LIVE account. To receive your free Viper you will need Gold member exclusive access."
Heeft weinig met FM4 te maken, je kan het beter in het Horizon topic neerzetten. (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=163885)
Is er toevallig al iets bekend over een Forza 4 GOTY editie ofzo (inclusief DLC dus)? Ik vind de DLC zo verschrikkelijk duur voor dit spel.
Had deze nog niet gezien, maar WOW wat ziet die er vet uit Poging tot wat realisme. Vooral de 2e ben ik wel blij mee.
Klasse foto's. En dat realisme is gelukt. De Lambo kostte mij 60 miljoen AH! Heb nu nog maar een paar miljoentjes over. Geeft niet want Horizon komt eraan De link naar livery gallery uberpainter Me monkey 8 me : http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5608299/ShowThread.aspx
Blijft een brute wagen, die GT2 RS Voor de liefhebbers heb ik ze ook in een nog iets groter formaat (2048 x 1152), laat maar weten als je ze graag hebt. Welke auto verdient nog meer om op de gevoelige plaat te worden gelegd...
mooi hoor, vind alleen persoonlijk de kleur niet zo mooi. Rode gt2rs met de cf hood is voor mij de mooiste combi! ( weg met die donkere kleuren!)
De nieuwe maandelijkse Rivals zijn al uit. De Oval race op het Benchmark circuit is een beetje vreemd. De cone autocross Rivals op Silverstone is ouderwets heerlijk. Total control and smoothness zijn de sleutel tot een snelle tijd GT: LoyallRonin
heheh die Oval is gewoon full pull gas op die lolly! Die cone challange ben ik echt heel slecht in, heb een tijd in een GT2RS neer gezet maar vergeleken bij jullie is dat echt HEUL traag
Iemand bekend met multiple screen systeem van Forza, aangezien ik er misschien een 2de scherm bij wil kopen. Je hebt dus meerdere Xbox'en nodig en edities?
Daar hoort dus de volgende vraag bij: "Kan dit ook met 2 schermen?" En niet: "Je hebt dus meerdere Xbox'en nodig en edities?" :b: Antwoord: Ja, het kan met 2 schermen. Daarnaast ook zelfs met 4 schermen. Alleen ik vraag ik me af of je met 2 schermen wel een soortgelijke ervaring kan krijgen. Linkje.