Siemen zou je me dan effe een pm kunnen sturen. Zal ik wel eens proberen of het werkt op de ps3, moet kunnen lijkt me.
Bij mij duurde het 15 min maar was het waard @topic, mijn team wordt Braziliaans met Nene, Welliton, Hulk enzo heb jammer genoeg weinig geld en veel formatiekaarten maar door deze actie kan ik misschien mijn team wat sneller completen
Mijn team is : ---------------------Jefferson------------- Mariano--Felipe Santana---David Luiz--Alex Sandro ----------------------Felipe Melo------------- --Jorge Henrique------------------Bastos/Nene-- --------------------Lucas/Ronaldinho------------- --------------Elkeson----------Welliton---------- Nog 145k over, wachten tot premier league iets daalt in prijzen, dan koop ik daar een team.
iemand miss nog een andere oplossing? ik zat in de livechat drukte op refresh en nu is er geen livechat meer edit: hij doet het weer
200k, mensen wat moet ik er mee Falcao lijkt me heel erg cool iemand ervaringen? en postbode siemenn je hebt post
Even voor de mensen die de methode van Siemenn gebruiken: Lukt het een keer niet, probeer het dan iets later weer en niet meteen erna. Blijf niet achter elkaar proberen, uiteindelijk valt het op aangezien ze je historie bewaren. En nee, ik verkoop het niet, hiervoor moet je bij Siemenn zijn.
Same here Ik heb zelfs het bestelbewijs opgestuurd en nog niets. Mag hopen dat als het niet werkt Siemenn ons geldjes terug geeft.
Hoeveel cijfers heeft die pakjes code dan? Of is het dezelfde code? Kan het wel op een bestaand account?
Lijkt erop dat de beveiliging daar aangepast is en we te laat zijn. @Siemen, ik wil een gedeelte terug vd coins (2,5k) deze methode is eigenlijk ook pure oplichterij en strafbaar.