[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Gebeurt heel veel. Vooral in hogere divisies. Ik heb het eigenlijk altijd!
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen de 5 minuten ( in-game speeltijd ) kan je gewoon leaven ;) Ongeacht of er gescoord is of niet.
     
  3. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet! Net met een omhaal gescoord!!!

    Hee guys, kan je niet meer zoals vroeger het haar van spelers veranderen en/of baardgroei?
    Ik kan de optie maar niet vinden.....
     
  4. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah,

    Ik scoorde in de 4e minuut. Jammer dat mensen weg gaan. (Al heb ik mijn xbox ook wel eens uit gedaan toen ik binnen een paar minuten al met 4-0 achter stond).
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe kun je je prof sneller beter maken in pro club season ofzo? Je krijgt wel accomplischments maar het is niet leuk als je iedere online wedstrijd met club verliest.
     
  6. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem heb ik dus ook. En met Fifa 11 enzo kon ik dit wel. Iemand?
     
  7. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan bij EAS FC in de catalogus boosts kopen voor coins, maar ik weet niet in welk level jij zit. Ik zit in level 32 en heb al aardig wat keuze!
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Hebben jullie last van "Freezing" in het tweede seizoen van carrière? Ik heb op google gezocht en ik ben "gelukkig" niet de enigste maar ik hoop dat EA snel een patch uitbrengt hiervoor. Kan nu namelijk niet verder met deze modus. Mocht je een nieuwe carrière willen beginnen dan schijnt het gewoon nog te gebeuren.
     
  9. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik (ongeacht wanneer) in career mode naar het 'contracten' gedeelte ga loopt mijn hele xbox vast en moet ik hem opnieuw opstarten. Dit is pas sinds een uurtje of 2 geleden voor het eerst opgetreden. Eerder kon ik dit wel. Nog iemand last van?
     
  10. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook in het tweede gedeelte idd.. Was ook al eens een nieuwe carriere gestart. Nu komt het steeds voor wanneer ik naar het contracten gedeelte ga.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 5 minuten regel is echt belachelijk, elke keer als er binnen 5 minuten een goal valt wordt er gequit -____-
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ligt eraan... Ben ook al binnen 5 min weggegaan, omdat alles zich in slowmotion leek af te spelen. Toch niet leuk als je dan een lose krijgt, omdat de verbinding brak is.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap ik, maar zodra er gescoord is zou je niet meer zomaar mogen leaven. Het idee is leuk, maar er wordt nu al misbruik van gemaakt.
     
  14. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. continu dat freezen (volledig vast lopen) in career mode kan ik echt niet uit staan. Xbox weer uit, herstarten, zelfde punt.. -> weer vast gelopen. Nu is het weer op 30 april. :mad:
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren ben ik 4x opnieuw begonnen en 4x liep de game op dat moment vast. Ben nu maar begonnen als experiment met een nieuwe carrière.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Fokzooi. Op de een of andere manier mijn UT verwijderd door een of andere optie in de game. :'-(:mad:
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dit heb ik soms heel veel. Dan ff een moment van "oh gaat nu weer beter" en dan is de bal opeens heel ergens anders :confused: ik heb gewoon een goede verbinding dus vind het maar raar.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tering wat word ik gek van die blessuretijd. Die lijkt wel 3x zo lang te duren als normaal. In clubs merk ik dit helemaal, zovaak een goal in de 90ste minuut tegen..
     
  19. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
  20. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het overigens in 2 carrières. Een keer op 29 januari, een keer op 30 april. Heb het ook als experiment gedaan. Lijkt dus geen nut te hebben.. Alle tijd en moeite die je in een carriere stopt lijkt nutteloos te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina