[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit viel me ook idd op van bijv. de RS5 die nu hoger in de toeren beter klinkt.
    Ook de ZR1 en Black Series klinken veel beter dan toen we ze als DLC Challanges mochten spelen/testen, alleen er zit een bug/fout in, de ZR1 heeft alle specs van een C6 Z06 |:- Opzich niet erg maar zn topsnelheid ligt ook iets hoger dacht ik.


    Bedoel je dan dat je een nieuwe career moet beginnen? Dit heb ik helaas 2x moeten meemaken in TDU waar ik nog zo gek was om na de 1ste keer opnieuw te beginnen en zelfs de 2de toen het weer gebeurde.. :F:
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh oh wat een bug hebben ze in de Lotus Evora gestopt, de 3e en 4e versnelling zijn omgewisseld wat een grap.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Krijg nu steeds de melding dat ik eerst een title update moet downloaden. Alleen heb ik alles wat op de MP staat al gedownload, dus ik heb geen flauw idee wat ze bedoelen :confused:
     
  4. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    je zit waarschijnlijk met een corrupt bestand op je harde schijf/USB stick.
    kijk eens welke en die herdownloaden.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nu alles opnieuw gedownload en bij het starten van de game wordt nu direct een nieuwe game gestart :mad:
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ooit ook maar dan de laatste Mandatory geredownload.. Ik denk dat het kwaad voor jou als geschiet is..
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik denk het ook. Game start nu op zonder meldingen maar telkens met een nieuwe game. Ik heb even tot 10 geteld en daarna de console uitgezet. |:-
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, herinner mezelf ook even terug naar deze game. Wat een anti climax was dit zeg!
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Echt he. Ben blij dat ik hem nog heb kunnen verkopen, zo'n kutgame dat het was.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Blij dat ik 'm uiteindelijk voor 2,50 op steam gekocht heb:+
     
  11. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel gister aangeschaft om alvast in de sfeer voor Forza Horizon te komen, maar als ik de comments in deze thread lees word ik niet echt blij. Is dit spel echt zo slecht? Zo ja, waarom? Alleen door de bugs? Wat voor bugs zijn er dan?
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen, gewoon gaan spelen want het is een heel leuk spel.
     
  13. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat de (meeste) bugs inmiddels wel zijn verholpen door middel van updates?

    Zelfs op de box cover staat een fout trouwens. Je kan zogenaamd ook racen op Hawaii, maar volgens mij kan je in dit deel alleen op Ibiza racen?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hawaii zit er ook nog steeds in hoor :9
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hawaii kom je later pas.

    De game had gewoon veel bugs en loze beloftes, waardoor veel mensen teleurgesteld zijn/waren. Maar het is best een leuke game voor de prijs waarvoor hij nu te krijgen is.
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ervaarde was dat de handling een beetje teniet gedaan werd t.o.v. deel 1. Het zou meer realistischer moeten zijn maar werd juist onbestuurbaar. Deel 1 laatst weer kunnen kopen voor de 3e keer en nog steeds de beste ondanks dat ze juist díe servers sluiten, ok, ik kon toch nooit online met deze games maar toch.
     
  17. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja was iets te voorbadig daarmee.

    Heb er nu een uurtje ofzo opzitten. Ik had het meer 'free roaming' verwacht zoals Burnout. Nu word je van missie naar missie gestuurd en als je een andere weg kiest komt er groot "wrong way" in je beeld te staan.

    De momenten buiten de auto kunnen me ook gestolen worden, laat mij maar lekker autorijden.

    Toch, die tropische sfeer is natuurlijk wel heerlijk. En voor de prijs mag ik natuurlijk helemaal niet klagen.

    (Gekocht samen met twee andere spellen voor de Xbox en drie voor PS3, en 3000 Wii points, samen voor €45.)
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die nieuwe update DLC, als ik in de showrooms naar de wagens loop zie ik linksboven iets van 0 points DLC staan?
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier was ik ook alweer te voorbadig mee blijkbaar. Als je eenmaal het C4-tournament hebt gevonden kan je doen wat je wil, heerlijk. Kan je auto's alleen maar kopen of kan je ze ook op andere manieren vergaren (à la Burnout Paradise)?

    Ik ben ook gewend (door Burnout) om stukjes weg af te snijden door over de stoep te rijden en verkeersborden om te rijden......maar dat kan in dit spel niet, want dan knal je keihard tegen het bord aan.

    Toch wel een leuk spel hoor tot nu toe!
     
  20. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu een week af en toe een uurtje gespeeld en ik moet toch zeggen, ik vind het gewoon een zeer vermakelijk spel hoor. Dan moet alle haat toch voortkomen uit bugs en te hoge verwachtingen lijkt me.

    Misschien heeft het er mee te maken dat ik de launch niet heb meegemaakt, en dus ook niet met bugs ben geconfronteerd (heb nog geen bug gezien eigenlijk). Moet daarbij wel opmerken dat ik nooit online speel, misschien heeft dat er mee te maken. En dat ik de game inging zonder hoge verwachtingen, maar ik vind het een zeer puik spel.

    Zeker halen als je dit spel nog niet hebt gespeeld en je hem ergens voor een tientje of iets meer op de kop kunt tikken.
     

Deel Deze Pagina