Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pics graag als jullie hem binnen hebben! :)
    Zit er ook aan te denken om hem te bestellen, aangezien de Slight ook erg goed is bevallen op mijn iPhone 4.

2. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Heb er een Belkin Shield Sheer Matte omheen zitten.. Las teveel verhalen dat die Slight te weinig valbescherming biedt. Mooie case, die Belkin! Mooi mat transparant zodat het design mooi behouden blijft, maar wel stevig genoeg om (hopelijk) een val te overleven. Heb geen pics bij de hand, maar Google is your friend :) 17,99 bij the Phone House.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb nu de Snap Case van Incase, erg mooie case, zoals alle producten van Incase vind ik. Maar heb vanmiddag Appelhoes.nl gemaild of ik m mag omruilen voor de Desmay Slight. Wil eigenlijk het liefst helemaal geen case gebruiken en zo optimaal genieten van de dunne iPhone 5. Maar vooral nu in het begin ben ik toch nog iets te bang voor krassen, wil m zo lang mogelijk 'nieuw' houden. De Desmay Slight is daar met 0,35mm perfect voor. En ga m denk ik gebruiken icm met een sleeve van Mujjo (Nederlands merk waar ik ook de touchscreen gloves van heb).

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Die Mujjo handschoenen zijn echt geweldig inderdaad, een van de beste iPhone accesoire aankopen die je kunt doen :thumbs:.

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    _O_ Hier was ik al zooo lang naar op zoek.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben ook nog op zoek naar een mooie case en een sleeve. Is die Desmay Slight een beetje fijn?

Screenprotector vind ik niet nodig, maakt het er alleen maar lelijker op.

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Een persoonlijke hotspot tot stand brengen tussen mijn iPhone (met T-Mobile) en mijn MacBook werkt 9 van de 10 keer niet. Of ik het nu met USB, bluetooth of WiFi doe.

Baal hier nogal van aangezien ik hier best vaak gebruik van wil maken.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vraagje, vriendin van me heeft gister haar iphone ge-update en voor het updaten heeft iTunes een backup gemaakt

maar na de update staan er alleen backups in de mobilesync folder van na de update

lijkt alsof een sync van de lege iphone de backup overschreven heeft

(ik heb zelf alleen even via teamviewer kunnen kijken nadat het kwaad al geschied was)

kan dat uberhaupt? ik dacht dat er altijd een aantal backups per iphone bewaard moesten blijven?

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz. Lees nou net op Tweakers dat er MacRumors niet zo'n positieve berichten staan over de Desmay Slight:

Maybe maar ff aan Appelhoes.nl vragen of t goed is dat ik de case van Incase pas retour stuur als de Desmay binnen is. Want als bovenstaande echt zo is, hou ik liever de Snap Case van Incase!

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Makes two of us! Gisteren al mailtje gestuurd want als hij niet goed past gaat ie retour of wil ik hem niet eens hebben en geld retour. Voor €26,95 verwacht ik wel een degelijke cover!!

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb net een dag m'n nieuwe iPhone 5, welke goed bevalt.
    Maar, nu wil ik een eigen ringtone instellen, maar ik kom er niet helemaal uit.
    Via Google kom ik op hetzelfde advies uit, een track renamen naar .m4r en dan opnieuw in iTunes importeren.
    Maar dit lukt me al niet.

Iemand advies? :)

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Garageband ;-)

Ik wil het je best uitleggen, maar een link is makkelijker

http://support.apple.com/kb/HT1358

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Thanks! 2 Live Crew - Me So Horny weer terug als ringtone. :cool:

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net mailtje gehad van Appelhoes, dat het goed is dat ik wacht met het terug sturen van de Snap Case van Incase totdat ik de Desmay Slight binnen heb (welke overigens nu uitverkocht is bij hun, orders die nu geplaatst worden, worden pas na 15 oktober verzonden)! Dat is wel relaxt van ze, dan kan ik beide cases eerst even goed vergelijken. Mocht de Desmay bij mij net zo erg zijn als aangegeven op MacRumors, dan gaat die uiteraard meteen terug en hou ik het voorlopig mooi bij de Snap Case van Incase.
    En bestel dan over een paar maanden een mooie sleeve van Mujjo of Scotch & Soda!

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die leren hoesjes zijn best mooi.
    Wellicht dat ik er ook eens zo 1 bestel, of eerst een cheapass via DX, om te kijken of zo een insteekhoesje wat voor me is.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gister was nieuwe muziek op mijn Ipod Touch gezet, als ik de Ipod nu echter opstart krijg ik de melding 'geen materiaal' In Itunes zie ik echter wel alle muziek die erop staat en kan ik deze ook gewoon afspelen.

Iemand idee hoe dit komt?

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    M'n pa heeft van z'n werk voor een week een iPad 3 32GB te leen, heb er even een uurtje mee gespeeld maar ik ben om eerlijk te zijn nogal teleurgesteld.
    Had iOS allemaal een stuk gebruiksvriendelijker en vooral sneller verwacht.

Wat voorbeelden:
    -Games doen veel te lang over opstarten.
    -De lijstjes met apps in de Appstore doen lang over laden, lagt de hele tijd als je er door heen scrollt behalve als je er een zwengel aan geeft.
    -Als je een categorie selecteerd in de Appstore, bijvoorbeeld games - racespellen heb je aardig lang een leeg scherm.
    -Als je in Safari bent en je opent de adres balk moet je eerst lopen hannesen om de url te selecteren zodat je iets nieuws in kunt typen zonder dat je weer een eeuwigheid op de backspace moet drukken.
    -De letters op het toestenbord zijn altijd in capslock (niet wat je typt maar op het toestsenbord zelf) in plaats van dat ze klein zijn als je capslock uit hebt staan.
    -Als je symbolen of cijfers in moet typen kun je niet simpelweg een toets lang ingedrukt houden.
    -Hij is nogal zwaar waardoor je na een tijdje last krijgt van je arm als je hem met een hand bedient.

Iemand die nog wat must-have gratis apps en games voor me heeft?
    En wat grafisch goede gratis games?

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Weet je zeker dat je een iPad3 (New iPad) hebt en geen iPad 1e generatie 8)
    Opstarten van Apps op mijn iPad3 gaat razend snel , sneller dan bij de iPad en iPhone4.

De Store werkt sinds iOS6 ontzettend traag.
    Ik merk dat ik nu veel minder Apps download dan normaal.

Ik heb met het toetsenbord van de iPad totaal geen problemen.

Ondanks dat je zwaar teleurgesteld bent heb je wel een uurtje met de iPad vol gehouden.
    Ik ken er genoeg die de iPad naar een paar minuten aan de kant hebben gegooid.

Ken zelfs 1 die de iPad heeft vervangen door een goede Android 7" tablet van Bartsmit.

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Store is idd trage boel geworden sinds iOS 6, maar van de rest heb ik totaal geen last.
    En als je op de url balk klikt in Safari kun je gewoon gelijk een nieuwe website intikken, je hoeft niet eerst alles te backspacen/verwijderen hoor :).

20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hmm, weird.. Ik heb een iPad 2 en ervaar dit allemaal helemaal niet! En dat terwijl de mijne een stuk langzamer zou moeten zijn. Klinkt meer als een Wi-Fi probleem.. (MBT tot het langzame laden)
    URL-balk maak je ineens leeg door op het kruisje te drukken.. Sowieso, als je de url-balk aantikt is meteen alles geselecteerd, dus je kunt meteen typen!
    Dat van die symbolen had ik in het begin ook (had toen nog een Android-foon, die kon dat wel), maar uiteindelijk vind ik dit sneller werken.. Achja, smaken verschillen :)

Check anders Apple Sliced Price Drops even, gratis app waarin alle prijsverlagingen van apps en games in komen te staan! Haal daar bijna al mijn games vandaan..

Deel Deze Pagina