Kan haast niet wachten om met deze game aan de slag te gaan! verbaas me wel dat de game zo weinig aandacht krijgt op dit forum
Deze haal ik ooit later wel op. Voorlopig nog zoet met Borderlands 2 en binnenkort ook XCOM en AC3 ...
Mee eens, alleen komen er zoveel goede games uit, dat ik deze denk ik wat later haal. Eerst Borderlands 2, XCOM, AC3 en dan zien we wel weer ...
Deus-ex, Bioshock, Thief ,.. Half-life 2,.. maakt het wat uit waar het meer op lijkt als dat de games zijn waar het aan doet denken? Hopen dat de gameplay het ook waar maakt, dan word het een topper
Cool zeg, Daniel Licht heeft de muziek gemaakt voor de game. Daniel Licht is bekend van Dexter en Silent Hillownpour en natuurlijk veeeeeel films. Top!
Cool! Wist ik nog niet. Weer een + punt voor de game. Dit gaat hoge reviews scoren, maar weinig verkopen ben ik bang ...
Teveel bekende spellen die in de komende maand nog uit gaan komen ook ik wil dit spel best spelen, maar heeft geen prioriteit boven een AC en Hitman.
aan ene kant wel mooi, want dan kunnen we em goedkoper oppikken.. aan andere kant jammer voor de ontwikkelaar.. ze hadden deze gwn in augustus moeten brengen joh