[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hopelijk doen ze er wat aan, had het gisteren ook voor het eerst, al liep die daarna wel weer verder.

    @ Dyonko: Erger ik me ook aan, maar minder erg dan het feit dat de teller zoals al jaren stopt bij 90 minuten en niet gewoon door gaat met de blessuretijd. Je ziet de blessuretijd dus niet en dat vind ik al jaren jammer in Football Games. Ik meende dat PES het wel heeft of heeft gehad althans.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan je eigen muziek uploaden in fifa 13?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Goddamn, Borussia Dortmund speelt echt heerlijk. _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Tja, gewoon niet scoren in de eerste 5 min :p
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik krijg m'n financial takeover dus niet voor elkaar.. Na een vol seizoen Ajax en voorbereiding seizoen 2 komt hij niet, nu in de voorbereiding bij Swansea (andere carriere) komt hij ook niet.. Heb die van 1500 punten bij level 13 gekocht ik denk in oktober ofzo van mijn eerste seizoen Ajax, wel gewoon in het hoofdmenu, niet in carriere zelf. Doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon wachten?
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Same here, krijg 't ook niet werkend.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sowieso wat heb je aan die EAS FCC punten, 9/10 historisch tenue is van een fucking Duitse ploeg. Ik dacht mooi NL elftal shirtje uit '88 of iets van Ajax uit de jaren '70 maar nee hoor...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Celebrations kun je ook 'kopen'. Dat vind ik wel tof.
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat is wel handig, ook wel makkelijk dat je nu gewoon schoenen kan kopen voor je prof en andere spelers. Moest normaal veel moeite doen om met m'n prof in m'n eigen schoenen te spelen maar heb nu gewoon al vrij snel m'n witte Predators kunnen kopen. Alleen kut dat die financial takeover niet goed werkt, wou met Swansea aan een talententeam gaan bouwen met wat extra geld maar kon nu alleen Fischer en Depay halen.. Zag wel bij een maatje dat zijn club Roma overgenomen werd via die updates van EAS FC. Het werkt dus soms wel..
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  10. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fifa 13 ultimate edition gekocht en had hier een code bij zitten voor een adidas alstars team maar waar kan ik dit team weer terug vinden?
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, de eerste 5 minuten rond de tegenstanders' 16 dribbelen en zodra de klok op 5 staat uithalen! ;)
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    gister ook in season mode dat die 4 x achter elkar vast liep. Eerst starten die de game niet door zeg maar. als er press start staat, daarna had in in season een game gevonden en stond in de arena en kon er gewoon niet uit:confused: de match begon niet en ik kon niet terug ( dit is 2 keer gebeurd ) daarna weer crash bij opstarten. Gaat nergens over... ze doen er 1 jaar over en dan nog is het niet goed, echt ongelofelijk
     
  13. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat tegenstanders in divisie 9 bij Seasons makkelijker zijn dan divisie 10 (er zitten ook meer spelers daarin).

    Ik merk dat daar veel spelers constant op de (X) knop lopen te bashen, wat met wat timing passen makkelijker maakt.

    Ik vind PSV trouwens heerlijk om mee te spelen, met een Fake 4-3-3 met narsingh en lens als LW en RW heb je zo veel snelheid!
     
  14. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik denk dat sowieso de divisies nog niet goed verdeeld zijn qua skills van mensen. Ik heb in divisie 10 nog best vaak moeite gehad om te winnen, terwijl ik in FIFA12 altijd rond divisie 2 lag..

    Hoe dan ook, over een weekje zal 't wel wat beter verdeeld zijn en is 't makkelijker om naar 'jouw' divisie te komen :)
     
  15. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel nu be a pro season maar ik raak elke wedstrijd geblesseerd iemand die weet maar dit aan kan liggen of hebben meer mensen dit?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  16. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed ook een lange en glansrijke carriere in divisie 9 ;)
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel nu carrière op prof, maar zou liever net een stapje hoger willen spelen.

    Alleen wordt ik op world class echt finaal afgemaakt. Verloor de eerste wedstrijd met 6-1, en daarna met 4-0:lol:

    Vooral verdediging is het lastig. Ze draaien altijd zo weg8)
    Iemand tips? Probeer wel met (A) en (LT) enzo, maar lukt nog niet echt.

    Trouwens die nieuwe passes met (RB) zijn echt tof.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er gister één die wegging omdat ik een kans creëerde in de eerste 5 minuten. :lol:
     
  19. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn uitdagingen nog steeds de 'miraculeuze comeback in Seville' staan. Deze heb ik voltooid. Hoe kan ik verder gaan met de volgende? Of moet ik wachten tot dat de tijd bij Uren resterend is verlopen? Komt dan pas de volgende?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je moet inderdaad wachten totdat die uren verstreken zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina