[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg benieuwd naar het verhaal. Hoe ze het samen hebben gebracht met desmond
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Seizoenspas Assassin's Creed 3 aangekondigd


    Ubisoft komt met een seizoenspas voor Assassin’s Creed 3, dat meldt All Games Beta. De seizoenspas geeft toegang tot alle vijf aankomende DLC-pakketten van de game.

    Onder de vijf DLC-pakketten zit ‘The Tyranny of King Washington’, een singleplayercampagne verdeeld over drie pakketten die een draai geeft aan de historische gebeurtenissen volgend op de Amerikaanse revolutie: na de Amerikaanse revolutie lonkt de macht voor George Washington, die geen democratie begint, maar het startschot geeft voor een nieuwe monarchie met zichzelf als koning. Het is aan de speler om deze nieuwe tiran ten val te brengen.

    Naast deze singleplayercampagne krijgen spelers ook nieuwe maps en personages voor de multiplayermodus. Ook krijgen seizoenspashouders de DLC een week eerder dan andere spelers. De seizoenspas kost 2400 Microsoft-punten op Xbox Live en 29,99 dollar op PlayStation Network; de Nederlandse prijs is nog niet bekend. Het is ook nog niet bekend of de Wii U- en PC-versies ook een seizoenspas krijgen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    throwing knives waarin opzich een leuk idee maar niet goed uitgewerkt, zelf vind ik afstand kills het beste dus jammer dat die nogal faalde :'D ben dus benieuwd of die bow beter wordt.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zucht... :emo: Flikker toch eens op met die Season Passes.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Care bij AC, DLC van vorige games waren toch dramatisch.
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Misschien dat ik de singleplayer DLC nog een kans geef, maar de multiplayer uit de game boeit me niet genoeg om deze, of de Season Pass, te kopen.
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies.
    Ik heb het eerlijk gezegd nooit zo op die multiplayer in AC gehad.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg laatste tijd echt het gevoel dat ik minderwaardige en onafgemaakte singleplayers krijg.. door al DLC lijkt het geen volwaardige game op zichzelf te zijn..
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt toch wel mee. Deze DLC speelt zich af na de Revolutie. En de normale AC tijdens de Revolutie.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja inderdaad, overdrijven is ook een kunst.
    Je hoeft het niet te kopen en je krijgt heus geen halve game.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Máár het is nu echt een absurde trend geworden om al van te voren te werken aan DLC en alles aan te kondigen en daar een season pass voor te geven. Ik koop die ondingen niet meer, want je weet nooit of je een spel nog 8 maanden na release speelt.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Have fun. ;)









     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Holy fuck, ga er maar even 2,5uur voor zitten :+
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jesus idd ja! Ik dacht, mooi! een samenvatting, net wat ik zoek...maar toen ik de tijden zag...8)! Maja, maybe kijk ik ze nog wel eens af en toe tussendoor. En 30 oktober is nog wel ff ;)!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben nog niks gezien over Desmond btw. Best raar.
     
  17. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0


    De gameplay van de vorige delen exclusief Revelations in een videoclip mag er dan toch ook maar bij:9. Hier zie je gewoon hoe badass Ezio en Altaïr zijn, hopelijk is Connor ook zo goed.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ben aan het denken de special edition te kopen met dat beeldje. Alleen 100 euro is niet niks voor een game die je ook voor 50 euro hebt en een beeldje... hmmm iemand misschien waar je beeldjes ofzo los kan kopen?
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Er blijkt een editie te zijn waar je alleen de game + de statue koopt. Maar heb 'm nog niet gevonden in Nederland.
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al heel lang geleden de Freedom Edition twemaal gepre-orderd bij Bol. Denken jullie dat het het waard is om er eentje geseald te laten en heel lang te bewaren zodat ik 'm later voor meer kan verkopen (zoals mensen op eBay deden met gesealde White Editions van Assassin's Creed II bijvoorbeeld)? Of denken jullie dat de Freedom Edition niet zo schaars is en dat het dus zonde van m'n geld is? Want tweemaal de Freedom Edition kost toch €200... :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina