De meeste games worden toch gemaakt op/voor de 360 en dan geport naar de PS3? Lijkt me logisch dat er op dit moment nog niks voor hun is.
Goddamn, word echt schijt en schijtziek van dat soort kutstreken . Waneer kan ik hem op PC spelen? Anders haal ik wel gewoon Battlefield Premium en graai ik Warfighter wel een keer uit de budgetbak .
Wat ik trouwens zo jammer vind, is hoe je teammates er soms uitzien. Geen idee hoe of wat dat exact is. Die rare witte rand er rond, 00:25. Lijkt wel alsof hij zweeft op die trappen.
Zal wel weer aan microsoft liggen die alles nu netjes op de servers moet gaan zetten. Ze zijn denk ik pas om 18.00 onze tijd begonnen met uploaden naar de xbox marketplace. Altijd hetzelfde liedje. Je zou denken ze leren wel van vorige titels. mooi niet dus.
Als je een foute key koopt op ebay zonder kvk en dat soort dingen dan heb je een grotere kans dat je je geld of een een geldige key krijgt
Fatsoenlijke verkoper zoeken (gewoon kijken naar hoeveel goede deals, feedback klanten etc). Nog nooit problemen via eBay gehad. Inmiddels is het alweer 19:00 geweest en nog steeds geen beta....
Ik game allang genoeg om dat niet te vertrouwen zeker als ze zelfs een specifieke tijd zeggen. Die deadline halen developers nooit en snap niet waarom ze dat doen.