Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Enige wat ik de laatste tijd heb gemerkt (sinds iOS6), is dat het aanzienlijk langer duurt om een app te verwijderen. Hij blijft dan als het ware een paar seconden hangen, alvorens je de melding krijgt of je de app wilt verwijderen.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Merk ook dat mijn iPhone 4 sinds iOS 6 sneller leeg is en soms van die haperingen in het toetsenbord heeft als ik snel typ.
    M'n iPad 3 daarentegen is nog steeds erg snappy, zoals het hoort.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een vraagje, heb al ff zitten zoeken maar ik kam het niet vinden.
    Ik hebmijn ipad 3 op een dock staan naast mijn hifi set. Deze heb ik op de ipad aangesloten. Nu staat de set tegenover de bank, naast de tv. Ik wil vanaf de bank op min telefoon een "afstandbediening" maken om muziek af te spelen op de iPad. Ik gebruik Android. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, welke apps ik daarvoor nodig heb?

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een waardeloze iOS is dat 6 zeg ...

Heb nog nooit problemen gehad met mijn iPhone 4. Met de komst van 6 sluit hij Safari af, opent mijn "sluiter" niet en krijg ik tijdens WhatsAppjes eerst vriendelijk 30 seconde het Apple logo te zien.

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Of er zo'n app is weet ik niet, maar het werkt in ieder geval met de Apple Remote voor 2 tientjes:

http://store.apple.com/nl/product/MC377Z/A/apple-remote

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk een mooi hoesje gevonden. Het wordt de Mujjo sleeve. Thanks voor de tip SjaccoPopino!

De Desmay Slight 5 lijkt me ook super mooi. Maar ik heb helaas slechte ervaringen met zulke hard-cases. Mijn huidige iPhone 4 zit onder de krassen aan de randen, omdat er stof/vuil tussen is gekomen. Zo'n sleeve is nooit weg.. Mocht de Desmay Slight 5 bij jullie bevallen dan overweeg ik 't later nog wel hem te nemen. :)

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Was je nog op tijd met bestellen, of krijg je m 20 oktober pas? Ik wacht nog heel even op Scotch & Soda, heb daar de sleeve voor m'n 4 van gehad en heb een leren pashouder van hun, dus dat matcht mooi ;)! Maar mochten zij niet komen met een sleeve voor de 5, dan bestel ik ook die van Mujjo!

En ik krijg als het goed is dit weekend de Desmay Slight binnen. Zal dan wat foto's plaatsten van zowel die case als de Snap Case van Incase.

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ach, ik krijg mijn iPhone pas eind oktober.. Dus zie wel wanneer de sleeve binnenkomt!

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Nog steeds dit probleem :'-(

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu een jaar een tmobile abbo gehad en daarmee een iphone 4 gehad nu vroeg ik me af is die dan simlockvrij of??

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Nope, zit een smartcover bij.
    Volgensmij staat er iOS 5 op, hoe check ik dat?
    Heb ook al 2 gecrashte apps gehad, de store en een game.
    Zwaar teleurgesteld is ook wat overdreven, had het alleen wat beter verwacht.

Ah ok, was waarschijnlijk wat in de war omdat de url niet opgelicht was.
    De iPad is maar voor een week in huis dus ik ga geen apps aanschaffen.

Voor de rest vind ik alles wel prima werken, goed rap, mooi scherm maar ik ben ver van overtuigd.
    Wat ik ook wel een beetje irritant vind is dat er geen vaste terug-knop is.
    Is er trouwens ook een app waarmee ik een YouTube playlist kan afspelen terwijl ik bijvoorbeeld aan het browser of aan het gamen ben?

Ben wel erg benieuwd naar de iPad mini, 7 inch lijkt me toch een iets praktischer formaat en de prijs gaat natuurlijk ook een rol spelen.
    Vind iOS ook niet zo'n top os maar er zijn wel veel goede apps.
    Heb trouwens alles vanaf de iPad getypt, werkt prima :).

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren de turn by turn navigatie geprobeerd in de auto. Werkt opzich wel goed en de route wordt snel opnieuw berekend. De stem is alleen wat moeilijk te verstaan :9

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De iPad2 heeft ook een smartcover ;)
    Instellingen > Info.

15. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ja weet ik maar er staat iPad en geen iPad 2 op de achterkant :9.
    Draait wel op iOS 6.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Op een iPhone 4 of 5 staat op de achterkant ook alleen iPhone en niet 4 of 5 er achter. :9

Zelf zoek ik ook zo'n YT app die een playlist automatisch kan laten doorspelen, aanraders?

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog een enkele keer meegemaakt dat mijn iPad3 crasht onder iOS6.
    Heb alleen mijn iPhone4 moeten herstellen omdat daar iOS6 niet helemaal lekker liep.

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Whatever, het is iig een iPad 3 :+.
    Ik gebruik nu FreeDi YouTube player, (gebruik m ook op m'n telefoon).

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vand Jasmine er wel strak uit zien, maar weet niet of die werkt met playlists, gebruik dat nooit nl. :)

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb de Sonic Headphones van Incase gewonnen :D! Zat al te twijfelen om m te kopen, dus komt mooi uit ;)! Vind m erg mooi, mooier design dan die plastic Beats by Dre. Zitten ook erg comfortabel doordat er memory foam in de kussen zit. In in de kabel zit, net als bij de standaard oordopjes van Apple, ook een geïntegreerde microfoon en bediening voor iPod!

EDIT: @Antrax: Jasmine! Ziet er strak uit zoals 2k zegt en werkt met playlists die op de achtergrond kunnen blijven doorspelen. Ideaal!

EDIT 2: De eerste Tweakers hebben hun Desmay Slight ontvangen en zijn niet bepaald positief:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516873/22

Laatst bewerkt: 6 okt 2012

Deel Deze Pagina