[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]
    Deze is een stuk mooier, €35.
    Om twee keer een CEte kopen om later door te verkopen is overkill. De CE van AC en de edities van AC2 waren echt limited, dat zijn deze een stuk minder, overal te bestellen en zeker na de release nog te vinden.

    [​IMG]

    Nu opeens weer een witte trui en geen baard. 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  2. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je deze week nog de FE van Assassins Creed 3 besteld is ie sowieso leverbaar dus er is niet echt een gelimiteerde oplage. De waarde van deze zal dus nooit zo hoog worden als die van de codex of white/black edition..
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal er inderdaad ook maar eentje kopen. Ook de White Edition van AC is niet heel limited. De Black Edition daarentegen wel. Maar sinds AC2 zijn alle CE's van AC niet meer limited. De Codex Edities van Brotherhood en Revelations was na de release ook nog vol op te vinden.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Iemand bekend met CastleGames? Heb daar AC 3 voor 50 euro gevonden en vroeg me af of iemand kan bevestigen dat ze op release datum leveren (zoiets vond ik in de FAQ)? Of heeft iemand maybe nog een goedkoper adres, die sowieso zeker op release leveren?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Hoezo zou je dat voor 50 euro daar kopen?
    Snap dat pre-order gedoe ook echt nooit voor geen meter. 8)
    Los van de extra vaak gare missies en items en dingetjes en datjes kan die shit me echt gestolen worden.
    Haal hem gewoon lekker op de dag van de release in de Saturn of MediaMarkt, check ff hun twitter/aanbiedingboekjes van te voren en 80procent kans dat een filiaal bij jou in de buurt AC3 aanbiedt voor 44piek.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan eens op topdealgames kijken.

    Heb ik eens La Noire besteld en had hem toen 2 dagen voor de release zelfs. Maar misschien heb ik wel gewoon mazzel gehad. Als ik per se een game op de release wil hebben dan pre order ik hem nooit online. Dan ga ik altijd naar me game winkel hier.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik werk 5 dagen in de week, dus vind het fijn als een game gewoon met de post thuis bezorgt wordt. Daarnaast is er geen MediaMarkt of Saturn in Den Bosch. En voor die 6 euro heb ik misschien net een treinkaartje op en neer, dus qua prijs maakt t niet veel uit.

    Die hebben alleen Assassin's Creed Revelations?!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm zie het. Vreemd.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag naar First Look geweest en daar AC3 gespeeld singleplayer

    Controls werken prima, het ziet er goed uit en ik mocht een stukje van het verhaal spelen (10 minuten ongeveer). Een mooie eerste indruk .
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat hebben ze precies veranderd in de controls? :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ben er niet meer aan toegekomen om de game te spelen. Maar is er qua moeilijkheidsgraad/uitdaging iets veranderd? Of is het echt zoals de videos dat vijanden nog altijd rustig hun beurt afwachten met aanvallen?
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar het is wel soepeler nu, hij springt nu bijvoorbeeld echt van een plateau af inplaats dat hij er aan gaat hangen.

    Het spel is nog steeds even makkelijk/moeilijk. Ze wachten op hun beurt met aanvallen :thumbs:

    Stond er wel 45 minuten in de rij voor ...
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Vind dat niet echt :thumbs:. Had gehoopt dat het eindelijk is wat moeilijker werd. Bij de vorige AC games vrijwel nooit dood gegaan in combat. Alleen dood gegaan als ik een verkeerde sprong maakte. Nou moet dat ook niet meer een probleem zijn, of het moeten hele hoge bomen worden :+
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het jammer inderdaad dat je geen moeilijkheids graad kan instellen, maar het ziet er tof uit.
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb ook even AC III kunnen spelen, vond de nieuwe animations etc. heel erg vet. Ik speelde het op een PS3, maar ik heb elke AC tot dusver op een 360 gespeeld, dus ik was nog niet even bekend met de controls.

    Wat ik wel raar vond, was hoe je bijvoorbeeld die captains moest verslaan? Elke keer als je ze wou counteren dan kreeg je gewoon een tik terug en normaal op ze inslaan had ook vrij weinig nut, zo'n tik was overigens wel zeker schadelijk. Daarbij stond dan op een afstandje ook een man of 5/6 hun musket voor te bereiden.

    Hoe dan ook, ga hem zeker halen! Is het iemand ook opgevallen dat de prijzen online duurder uitvallen? Gamesync zat meestal rond de €40, maar ACIII is daar inmiddels ook al €54 (incl. verzending). Misschien dat ik wel gebruik ga maken van die gamemania actie..
     
  16. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0

    Prijzen zijn overal wel een beetje hetzelfde. Rond de 55 euries.

    Maar die counter attacks zoals je ze beschrijft lijkt het dat ze de combat toch iets moeilijker hebt gemaakt
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn hij komt over 2 weken al.
    Al denk ik dat ik hem een maand later haal voor de PC. Ziet er beter uit op de PC. En MOH heeft voorrang op de 360. :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Desmond screen in spoiler, gewoon voordat iedereen aankomt met omg spoilerzz. Niks bijzonder overigens...

    [​IMG]
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina