[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Volgens mij bedoel je deze

    [yt]q6geg38g_Wg[/yt]
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup, thanks! Video game: Introduction to Pro Evolution Soccer 5, ah daarom kwam ie zo bekend voor. _O_
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaargh, die corners van de cpu en de voorzetten, ik verlies te vaak het kop duel, heel vaak zelfs.
    de verdedigers laten ook vaak hun man lopen en de cpu vindt altijd het gaatje.
    tevens komt de bal nog te vaak in de kluts bij te cpu terecht.
    frustrerend hoor, vooral als je skills niet goed genoeg zijn.
    ik kom wel tot de rand 16 maar daar houd het ook vaak voor mij op.
    ik heb gewoon te weinig tijd om wat te doen, of il denk mishien niet snel genoeg :9 ben tenslotte een oudere gamer hehe
    de game trekt elke x wel weer maar na een paar potjes komt de frustratie weer.
     
  4. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken precies wat je bedoeld. Ik koop het spel elk jaar weer, en in het begin denk ik altijd "VET", maar de frustatie komt altijd weer terug.
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik juist andersom. De eerste wedstrijden verlies ik of speel ik gelijk. En denk ik van jezes hoe moet ik in gifsnaam scoren op dit niveau. Maar op een gegeven moment weet je hoe je moet spelen en is het weer "vet"
     
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag begonnen met seasons online, maar het speelt stukken beter dan met UT. 10-0-0 en gemiddeld doelpunten gemiddelde van 6 :emo:
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    H2H is qua gameplay 100x beter dan UT. Minder arcade, meer realisme. Dit is er de laatste jaren ingesluipt bij FUT, jammer..
     
  8. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    H2H heb je tenminste nog wat tijd aan de bal en is snelheid wat minder belangrijk. Echt jammer dat UT niet zo speelt als H2H

    UT vind ik echt zo kansloos spelen, ik dacht dat Fifa 12 al erg was :emo:
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt veel problemen met mijn FIFA. Heel vaak geeft hij een fout dat de disc niet gelezen kan worden. Tijdens het spel heb ik veel problemen met online connecten. Dan vind ie geen tegenstander of disconnect die altijd. Of hij vind er wel 1 en dan speel ik opeens met een ander team en word ik er ook uit gegooid. Erg frustrerend, heeft iemand anders dit ook?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  11. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien seasons de afgelopen dagen bij opstarten vastloopt, maar weer eens ultimate team geprobeerd, wat ook niet werkte. Dan maar ff tegen de cpu, maar direct na de aftrap verbinding kwijt, terug naar menu. Toen nog eens ultimate team online geprobeerd, en waarempel hij doet het. 40e minuut krijgt de tegenstander een vrije trap en jawel, weer een vastloper. Ben er nu wel klaar mee zeg
     
  12. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die een keer tegen mij willen voetballen ben nog opzoek naar vriendjes.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat de fak man! 8):+
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zijn de EA servers alweer online?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe verdien je makkelijk van die bronzen EA punten ofzo waarmee je dingen kunt kopen in de catalogus?
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    wat is Fifa 13 toch een kut spel zeg jezus, kan nu al 1 uur geen seasons match of cup match doen alleen maar lost connection with the opponent word en schijt ziek van

    edit: kan niks on line doen...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Laat maar, zijn weer online :)
     
  18. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Blij dat ik nog pes13 heb
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    overal mee eigenlijk, maar je krijgt het meest door dingen te winnen. Dus een cup of carrière afsluiten met de titel of beker.
     
  20. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hemel. Tot nu toe kon ik geen team vinden of een formatie waarvan ik echt dacht "heerlijk"! Elke tegenstander ging sneller dan ikzelf en stond met een paar keer passen aan de andere kant van t veld.

    En ik ben mijn hele leven als ajacied, maar ondanks dat vond ik Ajax ook niet fijn.

    Nu las ik ergens op een forum dat PSV zo heerlijk zou spelen. Ik heb PSV even geprobeerd met h-h seasons. Niet normaal. Dit is HET team. Alles klopt. Snelle voorhoede, heerlijk blok met van Bommel en strootman, en toivonen is een beest. En de verdediging is ook super loopt, bijna alles dicht. Eerste potje wn ik direct 7-2. Dacht, misschien toeval, hoewel ik wel al merkte hoe lekker te speelde. Maar elk potje is een feest nu.
    Ik gebruik gewoon de standaard formatie en heb alleen Piets lb gezet en tyton in de goal.
    Voorhoede is Mertens', lens en narsingh. Heerlijk!!
    Nadeel, als ik de formatie opsla, en met een ander team gebruik, speelt t minder lekker.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina