[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En er zitten er altijd wat in de dungeon die je in komt vanuit de put in Cassardis. Ze zitten bij de andere ingang(uitgang), voorbij het fort ...
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    In die grot achter die encampment in het begin (ingang in dat zijpad richting dat bos). Daar zitten er altijd een stuk of 5.

    Edit: Zoals Gakkie dus zegt.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze heb ik allemaal gedood in de put (ingang) en (uitgang) De slangen zijn erg lastig om te vinden ben ik nu achter..

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee hoor, ze respawnen gewoon steeds in die locatie wat ik noemde. Of ik moet me nu vreselijk vergissen. :+ Gewoon naar buiten gaan en weer terug naar binnen.

    Maar inderdaad, in het wild komen ze nauwelijks voor. Genoeg spinnen en anders gespuis, maar slangen?
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks werkt! :)

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat je geen XP krijgt van de UR Dragon.

    Dan maar weer plaatjes. :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    ^Emma doet erg haar best

    oh shit, oh god, oh crap
    [​IMG]

    Leis, welke vocation heeft je pawn? Je staat niet op onze awesome lijst. :+ Ik loop al te lang rond met Lucius en Julez, maar veel andere keus is er niet. :p
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Denniss Ranger lvl 47

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, Emma is een Strider en ik ben Magick Archer. Nog een pijl/boog vocation lijkt me niet echt handig als ik een beetje de balans wil bewaren. :+

    edit: Zet je naam etc anders even in het document in de startpost. Misschien heeft iemand er ooit wel nog eens wat aan. :)

    edit2: Ding, level 107
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat vind je nog zo leuk nu aan de Game, Dulle ? Feitelijk is er voor jou niks meer te doen dan eindeloos dezelfde monstertjes te verslaan ?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, daar is geen speld tussen te krijgen. :+ Maar toch vind ik het nog steeds leuk. De sfeer, het gepraat van de Pawns, de... gameplay. Blijft leuk om even een uurtje wat monstertjes om te leggen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Inderdaad en datzelfde heb ik ook een beetje met Red Dead Redemption. Even een uurtje vissen, jagen etc. Ik wil het altijd doen, maar doe het nooit. :emo:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Dulle vind je dat sommige Quest niet erg onduidelijk zijn?
    Kan Yellow wel begrijpen, dat hij ooit een " Guide " ervoor heeft gebruikt, maakt het niet iets makkelijker! :)

    Vissen in Red dead? Welke plas? Bijna alles is woestijn?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan zou je een voorbeeld moeten geven. Kan me zo niet gelijk een quest herinneren wat onduidelijk was.

    Nou ja, er zijn er wel een aantal die je pas unlocked op bepaalde tijdstippen/voorwaarden en die je ook in een bepaalde tijd moet completen. Dat wordt niet bij de quest beschrijving gezegd. Kan vervelend zijn als je voor de 1000 (G) gaat. Maar over het algemeen heb ik tijdens mijn eerste playthrough nooit iets gemerkt van vage quests. Omdat je niet merkt dat je die wat iets moeilijker zijn hebt gemist. :+ (op die ene in Witchwood na die je moet doen voor je naar The Everfall gaat)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, uuh, ff vergeten. :+

    Anyway, sommige games lenen zich er wel voor. Dit is dus een van de redenen waarom ik mijn originele RDR van de launch nog niet weg heb gedaan en ik ben het met DD ook niet van plan. :9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dit had ik even nodig. Moest het even opzoeken, nu maar weer verder. Was je post al helemaal vergeten. :b:
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ok, even een update over mijn eeuwig durende gevecht met de Ur Dragon.

    Ik heb nu alles op zijn lijf met melee kunnen raken. Nu zit ik alleen nog met die puntjes op zijn vleugels, vlakbij die klauwen die hij daar heeft.

    Ik ben inmiddels Magick Archer en heb seeker nog wat skill, maar ik doe totaal geen damage.

    Dus:

    Welke party kan ik ik het beste nemen, rekeninghoudend met vocation veranderingen???
    Welke skills moeten mijn main Pawn en ik absoluut hebben.
    En de side pawns? Emma dump ik zo namelijk. :+

    Meer van dat soort dingen. Ik wil gewoon die party hebben waarmee ik de Ur Dragon kan verslaan en verder hoef ik eigenlijks niets.

    Behalve dan te weten of ik nog veel door moet questen om bepaalde skills of vocations vrij te spelen.

    Lees wel dat ik net in New Game plus zit en nog maar een halve balk van die Ur Dragon af hoef te halen. Die achievement moet ik gewoon hebben.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gezien dat je me vanuit het terugblik topic hiernaartoe verwijst verwacht je blijkbaar een antwoord van mij? :+

    Veel aan mij zul je niet hebben, Ik kan je geen diepgaande strategieën bezorgen. :p Ik kan je alleen zeggen welke party ik had en welke skills ik had
    Dus Party:
    • Ik (Magick Archer)
    • Emma (Strider)
    • Healer/Buffer
    • Warrior/Fighter

    Als je moeite hebt met die draak, dan zorg ervoor dat de pawns die je inhuurt een zo hoog mogelijk level hebben. Ik heb voor de uitdaging steeds vrij low-level pawns meegenomen, maar dat lijkt me momenteel voor jou niet de beste oplossing. :9

    Ik had voor mijn bow skills:
    • Sixfold Arrow
    • Hunter Bolt
    • Magickal Gleam (useless)

    Dagger Skills:
    • Hundred Kisses
    • Sunflare
    • Grand Scension
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb een buffer, maar geen healer. Dat is al niet meer zo sinds Cindy, die ik verruil heb voor een 141 mage, 60 levels hoger.

    Deze mage, geloof dat die dat is, geeft wel bufs, van met name vuur.

    Emma neem ik dus gewoon mee als ik mijn main pawn zou veranderen. Ik zal eens kijken naar een geschikte melee warrior, maar denk dat ik beter mijn main pawn kan veranderen.

    We zijn beide nog maar iets van level 45/50 ofzo. 8)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen healer? Ben je helemaal gek geworden? :+ Je gaat toch geen gevecht met de UR Dragon aan zonder een healer in je party. Vooral als je zelf maar ~level 50 bent. :p
     

Deel Deze Pagina