Team Tenue Kaizer Chiefs Manager Magixz GT Toorop NL ( Any RS CAM ) Dagger GT Roidz NL ( Any DM ) Members Seh GT Bronze Kn33cap ( Any LM ) Voorselectie W-G-V 14-6-16 Divisie Titels D10 - 1 D9 - 1 D8 - 1 Bekers 1 EA SHIELD
vandaag ben ik er niet jongens. Moet vannacht werken (draaien) en ben me nu aan het voorbereiden. Ook nog bezoek/logees hier. MOrgen avond mss, maar durf ik niet te garanderen. Ik probeer snel online te zijn, want heb er zin in! MEt Dagger klikte het sowieso al goed en ik zou ook zeker Pkager vragen! Die wil en kan goed verdedigen. Altijd fijn. Nodig gerust nog wat meer mensen uit, ze kunnen er altijd nog uit gegooid worden. Leuk, een eigen vaste club. Hoop dat het wat wordt mannen (ps: de naam is wel lelijk! hahaha )
nog iemand nodig? kan op de spits positie's en middenveld. maar verdedigen ben ik slecht in. niet veel ervaring met 11-tegen 11 gisteren 2 potjes geprobeert (de eerste) wel 2 keer gescoort als cvm
na een lange nacht gisteren toch weer op tijd thuis voor de club ik hoop dat we snel aan de slag kunnen met deze club en het is wat je zegt winter joinen en kicken kan altijd gedaan worden @ samson we zoeken nog steeds mensen ja @ winter Heb ook 3 potjes met dagger gespeeld ging wel lekker ff de klik zien te vinden hoe we spelen samen maar wel lekker opzich
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik heb heel even mijn xbox aan gehad vanmiddag om iig mijn data van FIFA op de cloud te zetten, zodat ik hopelijk ook bij mijn vriendin thuis FIFA kan spelen op mijn xbox daar.
Cup winnaars maar trooper als je het goed vind wil ik als vaste positie keeper. Vond t leuk om te doen haha
Okay, dan hebben we dus een keeper, een CAM en Trooper is dan ANY?! Samson wil achterin en PKager Cv of CVM. Nog een spits dus......
nouja ik wil niks. kan alleen echt niet keepen of verdedigen. maar middenveld en aanval lukt me redelijk
onze eerste schaal is binnen van EA Shield Toorop NL (RAM) - Roidz NL (GK) - Versus Smoke (ANY) Het toernooi liep in begin moeizaam we moetsen aan elkaar wennen, maar hoe langer we met elkaar speelde hoe beter we elkaar aanvoelde. Uitslag: L16: 1-0 Versus Smoke POS: 7,80 GDP: 1 AST: 1 Toorop NL POS: 6,10 GDP: 0 AST: 0 Roidz NL POS: 6,70 GDP: 0 AST: 0 Kwart: 4-1 Versus Smoke POS: 7,70 GDP: 3 AST: 3 Toorop NL POS: 7,10 GDP: 1 AST: 0 Roidz NL POS: 6,20 GDP: 0 AST: 0 Halve: 3-0 Versus Smoke POS: 7,40 GDP: 0 AST: 0 Toorop NL POS: 6,50 GDP: 1 AST: 0 Roidz NL POS: 7,80 GDP: 1 AST: 0 Finale: 0-0 ( Panalties ) Versus Smoke POS: 6,80 GDP: 2 AST: 0 Toorop NL POS: 5,90 GDP: 1 AST: 0 Roidz NL POS: 7,70 GDP: 0 AST: 0
Ja klopt en het ging echt lekker haha. Vooral finale paar mooie saves en penalty shoot 3/4 gehouden ghehe. Maar das dan geregeld ik zal keepen
Heren, Lijkt me leuk onderdeel van jullie team te mogen zijn. 28 jr,elke positie behalve GK. Weinig ervaring 11 vs 11. Laat maar weten!
sorry dat ik er niet was vanavond maar kreeg onverwachts vergadering op werk pfff lekker langdradig en saai maar morgen ben ik weer van de partij