[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Net gekeken, belooft een mooi seizoen te worden!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Goede aflevering zeg, dit wordt weer genieten :cool:

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Verdomd goede episode en het verbaasde mij ook echt dat ze meteen op het eind laten zien dat Debra het nu gewoon weet. Ook echt typisch Debra om dan meteen 'all out' te gaan en zijn hele huis te doorzoeken, schitterende scene met al zijn tools en slides die daar lagen met Debra op de bank...damn!

Aan de preview te zien voor ep2 gaat zij hem dus absoluut niet aangeven, maar juist helpen en proberen te 'genezen' wellicht. Hopelijk gaat dat allemaal wel goed uitpakken en hopelijk gaat dat niet cheesy worden. We gaan het zien. Was wel een beetje frappant hoe gemakkelijk hij van het vliegveld kon komen met dat lichaam op die soort...brancard was het?

Maar er is nog geen echte villain he? Alle andere seizoenen hadden een villain.

Of is dat die ukrainse dude?

Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of misschien

die computer nerd. Ik zie uit dat oekrainse groepje niet plotseling een seriemoordenaar opduiken. Denk wel dat ze nog achter Dexter aan gaan maar dan meer als zij-verhaaltje. Ik zie die computer nerd z'n obsessie met Dexter nog wel van kwaad naar erger gaan

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen post aub niks over de preview van episode 2.. :)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik wilde net zeggen!
    Zodra ik het eindshot zie pak ik direct m'n afstandsbediening om hem stop te zetten :9

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Van mij zouden ze dat ook gewoon weg kunnen laten. Gisteren keek ik gewoon lekker onderuit gezakt en kon de afstandbediening niet vinden en zag dus die preview ook. Haalde gelijk heel wat vragen weg en wat magie van de cliffhanger.

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    Wel een beetje suf dat voordat dexter de gevonden voorwerpen ruimte in gaat er boven een camera hangt. Die Oekraïner loopt een wc in, en wordt een wc uitgerold. Moet je vooral doen op een Amerikaans vliegveld, daar zijn ze niet van de veiligheid...

Wat wel weer cool was, is dat Deb meteen heeft doorgepakt, niet suf 4 afleveringen rekken maar meteen op vol tempo z'n appartement doorzoeken.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat vond ik ook een beetje jammer. Had ook niet gehoeven imo dat die die gast deze aflevering vermoorde. Was een een beetje slordig gedaan. En ik had meer het gevoel dat het moest omdat ze dan dat eerste stukje van de episode konden laten zien dat het net lijkt dat die op de vlucht is.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat mij opviel:
    Eigenlijk verbazingwekkend dat Debra er nu pas achter komt dat Dexter 's nachts helemaal niet naar het bureau is, het zijn collega's en broer/zus...

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dat is ook bijzonder ja, in de boeken kwam ze er al in het eerste boek/seizoen achter
    en die laatste scene was ook erg mooi in elkaar gezet, de shot van debra in het midden van de bende, een moment twijfel, heeft ze het gevonden, dan zoomt de camera er oin en tot slot die twee vragen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook tof dat ze na het onderzoeken van die Icetruck killer box het erbij laat zitten en dan later toch naar zijn huis belt. Dan krijgt ze de oppas ervoor en dan komt ze erachter dat het echt niet pluis zit, echt dingen die typisch Debra zijn. En net als jullie..ben zeer blij dat ze dit niet hebben uitgemolken, had makkelijk gekund.

Alleen vraag ik me iets af over dat stukje direct nadat ze gebeld heeft. Dan checkt ze een paar foto's en denkt terug aan die tijd met Rudy en Dexter toen, dat zij op dat bed lag met die plastic shit om haar heen. Het leek net alsof ze het hele gesprek tussen Rudy en Dex heeft gehoord toen...althans zo kwam het op mij over. Waarom begint ze dat nu pas raar te vinden?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sowieso zullen ze ontdekken dat die hand weg is :D

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik denk dat ze het er toen gewoon bij heeft laten zitten. Dexter heeft toen tenslotte wel haar leven gered en haar gered van Brian.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik denk eerder
    dat nu alles een beetje terugkomt. Door de shock is ze alles vergeten wat er toen precies gebeurde, alleen dat ze wakker werd toen Dexter ingreep. Nu krijgt ze meer inzicht in wat daarvoor allemaal gebeurde, wat wel een ander beeld geeft over Dexter en met name z'n Dark Passenger...

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, denk dat het ook zo zit.

Denk dat dit wel een beter seizoen dan de S6 gaat worden, om over 5 maar te zwijgen, holy crap. Nu Deb het weet gaat er alleen denk ik wel wat spanning van af. Zij gaat ongetwijfeld proberen hem te 'genezen' of laten inzien dat ie beter ermee moet stoppen. Maar het lijkt mij dat zoiets niet zomaar genezen kan worden. Ben erg benieuwd hoe dit hele fiasco uiteindelijk allemaal gaat eindigen.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de boeken net zo goed als de serie? Maw: goed geschreven etc?

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    Al een tijdje geleden, maar ik vond de eerste 2 vermakelijk. De derde was al een heel stuk minder.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Net de eerste ep gezien.

DAMN. Dat was toch een spannende aflevering zeg...

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Morgen weer. :D
    Het is nu nog spannender dan het einde van seizoen 6. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina