[XOne] Dishonored

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mrt 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas ja, maar ja....er valt nog weinig aan te doen. We moeten het blijven steunen, maar het blijkt elke keer niet genoeg te zijn. En de mensen die gewoon keer op keer weer een CoD halen en tja ACIII, het is ongetwijfeld geen slechte game , maar er is denk ik niet genoeg veranderd/verbeterd, dus ik heb geen haast ermee.

Ik lees in de Youtube comments van de CVG review dat de reviewer er 7 uur over gedaan heeft. Heeft iedereen doodgeschoten, dus geen stealth en alle cutscenes geskipt. Dat is nog best aardig dan denk ik. Ik zal er sowieso veel langer over doen, want ik doe alles langzaam en zal JUIST stealth gebruiken.

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Bovendien zal zijn playthrough wel op easy zijn geweest om de feeling te krijgen van de game. Op normal zullen we nog wel weer een aantal keertjes falen, of zelf terug gaan naar het vorige checkpoint om te kijken of deze stealthy manier nou wel of niet werkt. Tenminste, zo zal ik te werk gaan waarschijnlijk :p

3. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    CVG: 9,5/10
    Gamespot: 9/10
    IGN: 9.2/10
    The Verge: 9/10
    Gamespy: 4,5/5
    Gamearena: 10/10
    Gamesradar: 4,5/5
    OfficialXboxMagazine: 9/10
    Gameinformer: 8,75/10
    EDGE: 9/10

De eerste reviews zijn behoorlijk positief! :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    keihard. heb edge toegevoegd. ben wel blij dat een nieuwe ip weer eens wat anders doet en beloond wordt met hoge cijfers.. ik ga deze ook sowieso kopen, ik denk begin november, ongeacht of het al in prijs is gedaald.. nog steeds xcom :p

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heel erg positief! Helaas gaat de massa een van de beste games van het jaar voor mij persoonlijk zeer waarschijnlijk massaal laten liggen. Daar baal ik echt van. De pers en de industrie zijn laaiend over deze game, maar onder het publiek is er weinig buzz over.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, iedereen koopt gewoon deze maand weer Halo en Cod en zelfs Moh:warfighter zal wel een veelvoud van deze game verkopen

Maar misschien valt het mee en word het een groot commercieel succes a la Bioshock maar het gebrek aan hype en reclame voor deze game stemt vooralsnog niet echt optimistisch

mijn geld hebben ze in ieder geval al

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mijn geld ook. Maar begin november pas na xcom.

Jammer dat ie niet maand terug uitgebracht is

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och dan zat je weer met Borderlands 2, rond Darksiders 2 en Sleeping dogs was een mooi moment geweest maar dat hebben ze helaas niet gehaald.

Kijken of ze er nog wat tv reclames tegen aan gaan gooien, je zou denken dat Bethesda met deze goede reviews wel bereid moet zijn om er wat extra marketing dollars op in te zetten

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik mag toch hopen van niet na die trieste beta. :emo: (al heb je wel gelijk dat het waarschijnlijk zal gebeuren; maar Halo en CoD zijn tenminste goede games. MoH zal ik niet kunnen verkroppen)

Timing is een beetje vervelend van deze game. Moet nog kijken wat ik doe. Ben zelfs nog niet eens begonnen aan Borderlands 2 die hier al sinds de release ligt.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Enige minpunt lijkt me de wat korte speelduur. Heb al getallen gehoord van 7 uur om hem uit te spelen ...

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jij moet de game juist kopen :eek: Dan kun je weer filmpjes maken met awesome gameplay en zo mensen "persuaden" om de game te kopen :p

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eurogamer geeft em een 8, hier wat kritische opmerkingen:

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    New game + als (gratis) DLC dan maar? :p

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    New Game + was wel vet geweest. Jammer dat het er niet in zit. Een 8 is nog steeds een mooi cijfer ondanks die opmerkingen. Ik heb hem in ieder geval in pre-order staan.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat zou inderdaad een goed excuus zijn. :+ Nu eerst nog eens overleggen met mijn beurs. :p

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    GameArena – 10
    The Escapist – 5/5
    Ausgamers – 9.6
    CVG – 9.5
    GamesMaster – 95%
    IGN – 9.2
    PC Gamer – 92/100
    InsideGames – 92/100
    Insidegamer 8+
    GameTrailers - 8.7/10
    XGN - 9.2/10
    JeuxVideo – 19/20
    Polygon – 9
    Destructoid – 9
    EDGE – 9
    OPM UK – 9
    Gamespot – 9
    Gamefront – 90/100
    Joystiq – 4.5/5
    GameSpy – 4.5/5
    G4TV – 4.5/5
    1UP – A+
    GameInformer (US) – 8.75
    Eurogamer – 8
    GiantBomb – 4/5

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Erg goede cijfers, ondanks dat de kritiek zeker niet mals is. Meest opvallend vond ik toch wel dat je geen lichten kunt kapot schieten. In een stealth game? Dit is dus meer een Bioshock dan een Thief als ik het zo lees. Ik huiver ook een beetje van de AI problemen die ik lees, zoals wachters die totaal niet reageren op een kill op één van hun buddies recht voor hun neus. Deze game moet toch wel erg goed zijn als het toch met zulke goede cijfers wegkomt. Ongetwijfeld komt dat ten dele ook door de mooie graphics en de vloeiende animaties, die beiden erg stijlvol zijn.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Good job gametrailers... resident evil hogere score geven dan deze gem

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Echt erg veel zin in deze game!!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lichten niet kapot kunnen schieten is volgens mij gewoon een design keuze geweest omdat ze je natuurlijk in 1 van hun manieren van spelen proberen te sturen

ergens is het jammer maar aan de andere kant zijn er wel meer stealth games die dit doen (SC had bijvoorbeeld ook veel lampen die niet kapot kunnen).

AI problemen lijken me vervelender, elke stealth game heeft daar wel wat last van (zelfs hele hele goeie zoals de Thief serie stond daar bol van) maar het moet niet storen worden.. anders ben ik snel geneigd om de botte bijl te gaan hanteren en het stealth gebeuren te laten voor wat het is :+

Deel Deze Pagina