[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik weet niet hoe je hier een twitterbericht kan neerzetten, maar die gozer heeft het idd bijna niet gespeeld.

    Kijk hier: https://twitter.com/tweakjur/status/251315454142971905

    Een paar dagen :'-(

    Als je van pro naar fifa gaat kun je binnen een dagje wel van wat aardige fifa speler winnen, andersom vergt het vaak veel oefening. (lees: van maanden tot jaren)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Pff MLO... FK cheats en disconnecters, heb het even gehad.
    Ging daarvoor echt lekker, sta nu op 550 ofzo...
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Speel voor het eerst MLO dit jaar, 2 x winst en 3 x verlies in de placement matches, en 1 speler gekocht voor 1,6 miljoen ofzo, een AM van 72 rating. (R.Vargas)

    Ben van plan om me eerst te focussen op spelers die 72+ rating hebben en zo sneller meer spelers te kunnen vervangen, dan om zsm voor 1 topper te gaan.

    Iemand verder nog tips voor de MLO? :)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Breedte van je team is belangrijker. Ik ben pas heel laat toppers gaan kopen.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    [​IMG]

    Mijn team btw :D
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    My god wat een heerlijke game om tegen elkaar te spelen zeg!
     
  7. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de PS3 spelers:

    Wat vinden we van de joypad icm vroeger?
    Ik vind de response die R2 en L2 zo kut.

    Daarom heb ik bij de xbox controller ook rennen als rechtertrigger staan.
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Onze Pesholland competitie is op Xbox alweer een succes. helemaal vol met 20 spelers wordt er vanavond vanaf 20:30 weer in een Pesholland Cup meegedaan.

    Op de PS3 loopt het nog niet storm, die zijn na rondvraag nog veels te druk met MLO.

    Ik denk dat de interactie tussen spelers veel beter is op de Xbox, aangezien mensen kunnen praten met elkaar in een party tijdens het spelen.

    Maar goed, vanavond om 20:30 gaat de cup van start!!! ik houd jullie op de hoogte van de uitkomst.

    Jammer dat je niet meedoet Tyrant, volgende week anders?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Heb een wedstrijdje voor digitaalgras :p
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan dit sowieso niet op de xbox360?

    en

    Voor de PS3 spelers:

    Wat vinden we van de joypad icm vroeger?
    Ik vind de response van die R2 en L2 zo kut.

    Daarom heb ik bij de xbox controller ook rennen als rechtertrigger staan.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Kan niet op Xbox nee.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ben bezig met een Master League met QPR, wat een heerlijk team! Goedkope CMF gekocht en je kunt je lol op.

    Alleen die AI van de tegenstander... Echt een achteruitgang tov vorige jaren. Ik speelde op Top Player maar ben altijd de betere speler. Zelfs tegen Man Utd gewoon 60% balbezit... Scoor ook genoeg omdat de AI gewoon dom verdedigt.
    Maar dan zetten ze opeens God Mode aan en tikken ze als Barca. Ook scoren ze gewoon 90% van de vrije trappen, echt bullshit. Speel je gewoon 2-2 omdat Ben fucking Watson van Southampton 2 vrije trappen van 25 meter er in krult.

    Zulke zaken zullen het einde van PES betekenen. De core gameplay is zó goed, maar door dit soort zaken loopt iedereen over naar FIFA. Niemand van mijn vrienden speelt PES, waardoor de slechte verkopen uiteindelijk zullen leiden tot het cancellen van serie. Ik zie het maar somber in voor deze geweldige game serie als er niet wat snel veranderd.

    Game wordt ook amper gereviewt btw.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Voor zover ik heb begrepen is de AI in Fifa 2013 ook niet je van het?

    Overigens is er wel wat te doen tegen de vrije trappen van de CPU, je moet de keeper dan gewoon wat verplaatsen naar de vrije hoek. Dan scoren ze hem niet meer.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Geen idee wat de AI in FIFA doet, maar ik vind juist dat ze 90 minuten lang hetzelfde spelletje moeten kunnen spelen. Als ze 80 minuten te slecht zijn om de bal over middenlijn te krijgen en de resterende 10 minuten spelen als FC Barcelona met bloeddoping krijg ik het angstige gevoel dat de CPU een beetje cheat, en dat is zonde. In 2011 had ik dit gevoel bv. totaal niet. Daar werd je soms gewoon 90 minuten weggespeeld en met 4-0 naar huis gestuurd. Of je kreeg 2 goals tegen in de laatste minuten, maar waarvan je wist dat het compleet je eigen stomme schuld was. Zulke potjes zorgen ervoor dat je weer verder wilt spelen.


    Dat FIFA niet mijn ding is wist ik al langer. Snap niet dat die game zo populair is, want zeg nou zelf: dat is toch gewoon een schaatsbaan? Die ballen blijven maar rollen en dat schieten zal nooit de perfecte van PES2013 benaderen.
    Maar toch raak ik steeds meer geneigd om FIFA vaker te gaan proberen...

    @Han: die chantpacks bestaan ook alleen maar voor de PS3 :+
    Kan niet op de 360.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, jammer dan. Ik weet niet hoe dat komt, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een bewuste limitatie van Microsoft is...
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat heb jij helemaal goed.
    Zelfde reden waarom er geen .png's kunnen worden geimporteerd bv.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mee eens hoor, ik vind het spel niet lekker speelbaar op Topplayer. Ik ben naar Prof gegaan, omdat het gecheat daar gewoon minder erg is. Maar dat niveau is dan weer net wat te gemakkelijk. Dan sta je al met 4-0 voor en als de CPU dan gaat cheaten, dan win je alsnog. Maar leuk is anders. Ik ben wel blij dat de CPU wel reageert op de tussenstand. PES 2012 was echt een dieptepunt wat dat betreft.

    PES 2013 is op zijn best als je tegen maten speelt, daar blijf ik bij.

    Fifa 2013 heb ik nu ook een tijdje gespeeld en het spel mist iets. Het schieten klopt niet voor mijn gevoel. Het passen is onrealistisch traag en daar staat dan tegenover dat het spel overall juist weer veel te snel aanvoelt. Vreemde game, al die ophef over het aannemen van de bal, dat zit al jaren in PES, alleen snappen veel spelers dat niet. Het juist moment kiezen en je neemt hem briljant mee. Verkeerde timing en de bal springt van de voet.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja heb even een EK gespeeld op Prof met Italië, maar dan win je alles 3-0. Top Player is wel tof, alleen is 10 minuten soms net te kort om te scoren.


    Net ff digitaalgras potje gespeeld.. Was beter maar je verliest gewoon 1-0 door een corner in de laatste minuut. Tja, dat is het nadeel als je met QPR speelt in een toernooi met vrije teamkeuze (moest tegen City :+).
    Toch 61% balbezit gehad, denk als ik Barca had gehad het een hele andere wedstrijd was geworden.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012

Deel Deze Pagina