[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Eerste keer dat ik een fiets met voorwielaandrijving zie.. In die filmpjes zie je tijdens een sprong (als je blijft trappen) het achterwiel stilstaan en het voorwiel draaien :confused:

Eerdaags maar weer eens wat puntjes scoren en deze DLC binnenhalen, ziet er goed uit!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was voor mezelf gisteren weer wat tracks aan het opnemen. Geen idee waarom, aangezien het maar Medium banen zijn. :p (wel leuke Medium banen) Maar nu zit ik met een probleem. Ik ben vergeten hoe de tracks heten. :+ Iemand die ze kan benoemen?

Tsja, of ik moet gewoon het zelf even checken hoe ze heten zodra ik de 360 aanzet. Maar nu heb ik een excuus om ze toch even te posten. :cool:

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nee hoor, niet meer :9

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Godver. :mad: Ik was al zo blij; je naam staat volgens mij 9 van de 10 keer boven die van mij. :+

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hehe ja, je moet weer aan de bak :)
    Nou niet met alle banen. Zijn er in ieder geval drie waar jij boven staat. Nog wel }:]

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel jammer dat als je eenmaal eerste staat alleen nog maar je eigen naam in beeld ziet. Waarom denken ze dat ik het niet leuk vind om te zien hoe ik de rest van mijn friends keer op keer in maak?

:+

edit: Bij Buccaneer Bay een (voor mijn gevoel) redelijke tijd neergezet. Er valt nog flink wat af te halen in het begin (een seconde of meer gok ik), maar voor nu is het goed genoeg.

edit2: Eerste poging, Platinum, achievement
    [yt]PrpArM8MRmY[/yt]
    Zelfs pas de 2e keer dat ik de track zag.

En dan niet eens goed gereden (voorzichtiger dan nodig was). Ik hoop niet dat dit de tegenhanger is van de Marathon/Flawless Victory achievement (oftewel, de meest uitdagende achievement van de DLC) Want dit was wel érg simpel.

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga pas zelf kijken naar de achievements als ik alle tracks minstens 1 keer heb gehaald. Maar kun je me alvast geruststellen dat dit niet de moeilijkste was? :+

En Silver is niet eens een achievement waard. Dat zou mijn demente oma nog kunnen halen. :p

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De moeilijkste, zoals ze zeggen, is een bepaald level/gedeelte van een level wheely'end completen. :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    oh god. :+ Dat klinkt inderdaad pittig.
    Of het moeten een hoop ramps zijn, dan maak je al sneller en gemakkelijker wheelies. (niet dat het dan gemakkelijk is. voor mij dan) Maar we gaan er voor! :cool:

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    400 punten maar :eek:

Maar ik heb geen punten, maar nog wel tegoed op mijn Paypal.. Hmm :+

12. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik deze ook maar eens ga bestellen.. Alleen moet ik eerst even een paar punten kopen..
    Bedankt voor je Vids Dulle... Altijd leuk om naar te kijken.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind het aantal nieuwe SP banen wel een beetje tegenvallen. Volgens mij hadden de DLC-uitbreidingen voor TrialsHD meer nieuwe banen.

14. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Aan de andere kant, je hebt ook meer shizzle gekregen om custom banen te krijgen. Daar kreeg je bij de DLC van Trails HD niks voor.

Ik haal hem wel binnen als het DoW is.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deze track blijft irritant;

Hoe vaak ik em ook doe, en hoe vaak ik ook mijn tijd aanscherp, er blijft duidelijk ruimte voor verbetering. Ergens gaat wel iets mis. Zo blijf je bezig. :mad: Normaal gesproken ben ik op een gegeven moment wel happy met een tijd die ik neerzet, maar om de een of andere reden hier niet. :+

Misschien toch maar even beginnen aan de Hard tracks. Zou wel leuk zijn om de rest van de DLC ook te zien. :p

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lol dat trappen :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat maakt het fietsje juist zo leuk. :D

Ben ik trouwens de enige die een betere run (minder faults) iedere keer reset als ik ondanks de mindere faults trager ben dan mijn beste tijd? Ik was bv bezig een Hard track op 0 faults te krijgen, en ik had het bijna, maar ik was een paar seconden trager. 5 meter voor de finish gewoon op de back knop rammen. :+

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ja, doe ik ook. Omdat je dan al weet dat je nog beter kunt :p

Die track die je hierboven hebt staan, deed ik vanmiddag ook, en ik zit ook ergens in de buurt van jouw tijd volgens mij. Zal het straks eens opzoeken. had hem op zilver, kreeg hem telkens niet op goed, en opeens ging het allemaal helemaal goed en was ie platinum :)

edit: Iets boven jou: 2709, met een tijd van 0.47.068 :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig sta je niet in mijn friendslist, anders moest ik weer een uur die baan spelen. :'-(
    :+

Al is het in het filmpje duidelijk te zien waar ik tijd verlies. Maar ja, gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Nog 2 tracks die ik heb opgenomen. Niet dat het speciale tijden oid zijn, maar zo nu en dan druk ik gewoon op de opname knop.

^Op een gegeven moment een seconde of 4/5 sneller dan dit en minder faults (weet niet meer of het 1 of 0 was), geef ik vol gas op het einde waardoor ik tegen de staart van het vliegtuig knal. :'-( Was me sinds de eerste keer op die baan niet meer gebeurd. Damnit!

Mooi moment om voor vandaag ermee te stoppen dus. O-)

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Sorry, ik bedoelde ONDER jou op de ranglijst. Ik bedoelde dat mijn tijd boven die van jou zat, dus ietsjes langer.... :)

Deel Deze Pagina