[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat is idd een heerlijke track. Ik heb een hem paar keer over moeten doen omdat ik hem maar niet op 0 fouten kreeg :+

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wel klote-muziek op die track....

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, echt? Ik wilde net posten dat die track ook zo een awesome vrolijk muziekje heeft. :D Past mooi bij mijn awesome fietsje. :+

Alleen bij de 1395e reset gaat het leuke er wel een klein beetje af. :p

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    het is volgens mij ook redelijk kort, dus het gaat erg snel irriteren.

De andere levels vond ik trouwens veelal WEL prima muziek hebben, maar toevallig dat level viel storend op.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe :9

[yt]I3K0mqJXJhQ[/yt]

wel met foutjes nog steeds.. :{
    Zie wel dat ik nog wat banen moet verbeteren.. lol

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik haat je.

Ik vraag me af of ik op dit tempo ooit toe kom aan Expert tracks. :+ Het irritante is dus dat ik weet dat ik beter kan, dus ik zal het doen ook. Al die foutjes die ik in mijn run maak heb ik in genoeg andere runs niet gemaakt. bv Na die hoge sprong kom ik niet goed uit, na de sprong over de auto maak ik een onnodig sprongetje. Hm, er een seconde af halen moet te doen zijn.
    Maar hoeveel tijd gaat me dat kosten... :lol:

Hopelijk heb je tenminste 1 tijd van me niet weten te verslaan, anders word ik wel heel verdrietig. :D

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh ik maak ook nog de nodige fouten. Zeker zo vlak voor de finish. Gisteravond nog gespeeld en ik was op een baan 4 seconden sneller dan jou (weet even niet zo snel meer welke het was, niet die uit het filmpje) en letterlijk vlak voor de finish ga ik op een domme manier onderuit. Toen ben ik maar even gestopt. :)
    En ja er zijn nog wel wat tijden van je die ik nog niet heb verslagen........ nog niet......... :D

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Straks is er helemaal niks meer over van mijn ego als je me overal gaat verslaan. :+

Het was ook niet toevallig die track wat ik een paar posts hierboven in een spoiler heb geplaatst? Had ik precies hetzelfde als jou; paar seconden sneller, stom onderuit gaan. Stoppen. :p Night Shift.

Even ongeacht de tijden; deze keer ga ik ervoor om iedere Hard track op 0 faults te krijgen. Of ze moeten vanaf Night Shift opeens een stuk moeilijker worden, maar tot nu toe lijkt het haalbaar. (kun je nagaan hoeveel makkelijker deze banen zijn; bij Trials HD kon ik er niet eens van dromen om Hard tracks foutloos te doen)

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe ach dat zal wel meevallen. Bij het normale spel zijn er ook wat banen waar jij sneller bent.

Ik weet niet meer welke baan het was, het was volgens mij zelfs een easy track. Buckaneer of zo iets?

Uiteindelijk zal ik dat misschien ook wel doen, maar het doel voor nu is alles op gold. Daarna kijk ik wel verder. Op een gegeven moment wordt het frustrerend en dan moet ik het spel een tijd aan de kant leggen :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Trials frustrerend? Nah... :+

Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar ik blijf erbij dat een trainingmode goed zou zijn. Een bepaald stuk uit een track kunnen selecteren en die kunnen blijven oefenen zonder het voorgaande deel af te moeten leggen en zonder per ongeluk het volgende checkpoint te activeren.

Ach ja, hoort er misschien ook wel bij dat het niet kan. :9

edit: Hey, 25.000 posts. Mooi dat het in dit topic gebeurd. :cool:

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  11. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik ook wel willen indd. Gewoon om te kunnen oefenen.. Soms is het na 100.000.00 keer weer helemaal opnieuw wel eens een beetje vervelend...

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ook maar weer even gehaald :)

Even kijken hoe die is. En of Dulle nog een beetje valt in te halen :p nog andere die serieus beetje lekkere tijd proberen neer te zetten die ik kan toevoegen?

// Yeah net toen Orgins moest downloaden even Inferno eindelijk gehaald :D

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ga het niet té goed doen he, anders moet ik opeens 2 namen steeds voor me dulden. :+

Vandaag geen enkele nieuwe track gezien. Alleen maar bezig geweest Peter voorbij te rijden. (of iig een poging tot :p) Zit dus nog steeds pas ~halverwege Hard.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jeumig leveltje markeerstift is een pain in the ass 8)

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Binnenkort Trails maar weer eens aanslingeren om te kijken of jullie alweer boven mij staan. Ik stond toen der tijd voor 90% van alle levels boven aan. Al scheelde het met Mark op sommige banen minder dan een seconde. :+

16. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een aantal van jullie een friendrequest gestuurd.
    Geen van mn vrienden heeft de add-on tot nu toe en wil m'n tijden wel eens vergelijken.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik upload eigenlijk veel te veel filmpjes. :+ Bij de gewone game en HD wist ik me nog in te houden.

Ach, nog 3 tracks

^Heel even stond ik eerste bij mijn friends. Nu niet meer. :mad: Maar toch wel leuk dat ik de plat daar zo snel haalde. Was letterlijk mijn eerste poging. Track opstarten, VROEM! Eindelijk stond het geluk eens aan mijn kant. :p
    Verbeteren kan altijd nog, maar met een platinum kun je onmogelijk ontevreden zijn.

Ook bij deze 2 zijn er verbeterpunten (landingen gaan niet altijd even soepel), maar wederom; het is platinum dus totdat iemand me voorbijgaat is het prima zo. :D

Toch vraag ik me af of ze de tracks en/of vereisten voor platinum gemakkelijker hebben gemaakt of dat ik gewoon beter ben geworden. Het is natuurlijk leuk om te denken dat ik beter ben, maar ergens betwijfel ik dat. Haalt de glans wel wat van mijn prestaties af. :p

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    We zouden gewoon een competities moeten starten. Eén baan en dan aan het einde van de week kijken wie de snelste is.

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat er geen ingebouwde Weekly leadberboards zijn. Dan zou het een stuk gemakkelijker zijn om je beste tijd van die week bij te houden. Nu zou je dan gewoon ouderwets moeten onthouden wat je beste tijd was (en er een foto van maken natuurlijk! Al ga ik er niet van uit dat sexy XBW-ers zouden liegen)

Maar is wel een leuk idee. Misschien om te beginnen een track die in de gewone game zit? Kunnen meer mensen meedoen.

En wat is Toy Box een kut baan. :+ Of ik heb mijn dag niet.

Deel Deze Pagina