[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, inderdaad. :D Heb er echt weer zin in, dit seizoen moet wel insane worden! :D

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Morgen in Amerika of morgen op de bekende sites?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vanavond in US en vannacht 05:00 op de bekende sites.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    masuka: i was ready to blow you hahah ging helemaal stuk

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met de staigiar.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Randall. Held. Moest gewoon lachen. :D
    Verder een interessante aflevering. Heb ook het gevoel dat Debra hem graag in huis neemt om zo even mannetje en vrouwtje te spelen. En Isaac, LaGuerta en Louis verhaallijn gaan interessant worden.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gaan die Ukrainians nog een rol van betekenis spelen? Zie niet direct hoe zij worden gelinkt aan Dexter. Tenzij ze echt alles van Viktor gaan uitpluizen, daar dat lijkt me sterk.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Toffe ep! Ik ben erg benieuwd hoe Dexter gaat eindigen. Er zijn zoveel mogelijkheden!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm vond de aflevering behoorlijk tegenvallen. Hoe Deb met het einde van ep1 zou omgaan was compleet volgens de verwachting en verder wist de ep niet echt te boeien.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar niet alles hoeft onverwacht te zijn. :9

Ik had het dus niet verwacht dat Deb mentor wou gaan spelen. Iedereen ziet het aankomen dat Dexter Deb niet vermoordt, of dat Dexter nu de bajes in gaat.

Edit: lol ik faal altijd in spoiler tags. Hoe vaak het me wel niet gebeurd is dat ik het [spoilers] noem. :emo:

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Eens. Viel tov de eerste aflevering vies tegen. Voorspelbare shit en totaal ongeloofwaardig imo. Die shit met die gevangene en dat ijsje was trouwens helemaal de grootste BS. Ooit gehoord van contiguity? Ging van heel ijsje naar kwart ijsje, naar heel ijsje, naar half ijsje, naar ijsje op en weer heel ijsje... Ik bedoel, come on :emo:

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vond de episode ook behoorlijk tegenvallen. Ik vind het persoon ook maar niks
    Dat Deb zo gemakkelijk zich eroverheen kan zetten. Sure, ik begrijp dat ze niet episodes lang moeten stilstaan erbij en dat zij helemaal flabbergasted is..maar ze ging er uiteindelijk iets te simpeltjes mee om. Sowieso vind ik het hele idee dat hij genezen moet worden, in haar ogen...maar niks. Ik weet niet..de ep wist idd echt niet heel erg te boeien.

Hoe zat het eigenlijk met La Guerta
    en dat doosje met bloodslides die ze tevoorschijn haalt uit die doos. Waar komt dat ook alweer vandaan? Kan niet van Dex zijn......

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat doosje was het bewijs dat sgt.doakes de bay harbor butcher is.

Maar ik kan het me eigenlijk niet zo goed herinneren. Te lang geleden:p

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ah idd dat was het. We gaan het wel zien hoe dit allemaal gaat aflopen. Hopelijk kan het weer echt boeiend en echt spannend gaan worden. Het is nu al ongetwijfeld veel beter dan seizoen 5, maar ja..die was ook behoooooorlijk matig op zijn zachtst gezegd. Maar het zal het nooit meer bij een seizoen 4 halen, never ever meer.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik had het wel tof gevonden als Deb juist wel achter Dex zou aangaan. Dat zou pas een tof stuk spanning zijn. Nu was het echt slappe hap. En serious hoeveel kleurstof hebben ze gebruikt om die spaghetti zo rood te krijgen :emo:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    helemaal eensch. Ep 1 was leuk omdat ik daar nog even het idee had dat het niet deze slappe kant op zou gaan, maar tenzij ze in de komende weken ineens een verassing uit de hoge hoed gaan toveren is het ondanks het einde van vorig seizoen gewoon weer business as usual

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem ook niet super spannend. Dacht dat het nog wat zou worden met die stagiair, maar dat valt ook een beetje tegen. Laguerta komt beetje bij beetje meer te weten, maar is ook nog maar schraal.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zou ook wat zijn als de stagiar al dood zou zijn en Laguearta alles zou weten hè. Tis pas episode 2 mensen.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, vond het dan niet de beste aflevering. Geeft wel wat spanning met Randall en die stagiair is ook nog niet weg. Genoeg reden voor mij dat het nog spannend genoeg is.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ze kunnen niet iedere keer een cliffhanger maken. Moet ook opgebouwd worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina