[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde deze informatie uit de Gamespot video review, in de geschreven review staat ook:

Dat je de mogelijkheid hebt om te saven in combat vind ik trouwens erg onaantrekkelijk, even kunnen quick saven om later weer verder te gaan ( en dat dus de save verwijderd word ) had ik liever gezien.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat heb je. Iron Man mode. Of bedoel je dat niet. En als ik verder heb gespeeld zal ik beter kunnen zeggen of de maps hetzelfde zijn maar vanuit andere hoek. Maar volgens mij lijken ze gwn erg op elkaar. Zullen zien.

Wat ik jammer vind is dat je niet items kan oppakken van de grond. Ik had een stungun nodig en die guy met die gun was dood. Vroeger kon je dan zn spullen pakken

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iron Man mode klinkt aantrekkelijk.
    Dit beïnvloed alleen de saves, niet de moeilijkheidsgraad?

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, maar de moeilijkjheidsgraad is ook nog aanpasbaar. Als je voor classic gaat + iron man mode, dan heb je zo moeilijk mogelijk en 1 autosave. Dood is dan ook echt dood.

Overigens dat van die 5 maps klopt, maar betreft multiplayer. Daar zijn maar 5 maps voor. De singleplayer heeft 80-100 maps!

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Huh, niks van dit spel meegekregen, kan dit altijd wel diggen. :p

Tweede hands keer mee pikken ergens.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Halen jonguh Guus. Goty dit. Ik wilde gisteravond niet stoppen met spelen :-(

Man, Giorgio II is ook al door zn kop geschoten. Straks maar een Giorgio III maken.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: hahaha tot hoeveel wil je gaan voordat ze blijven leven :+?

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat merkte ik in de demo al. Het level in de USA is hetzelfde als in China. Maar zolang er gewoon een goed aantal unieke levels inzit, is dat ok.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik geef de puppets bij dit soort games altijd namen (nicks) van vrienden. Ben benieuwd hoeveel vrienden ik overhoud ... :eek:

En weer geen XCOM bij de post vandaag... snif! Gelukkig houdt BL2 me nog een beetje happy ...

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het mooi bij de random gegenereerde namen, zodat ik me daaraan ga hechten.
    Als je ze naar bekenden vernoemt moet je wellicht steeds teruggrijpen op kloonnamen of nieuwe versies, dat staat zo vreemd en geeft mij wellicht paradoxaal genoeg een meer afstandelijk gevoel en voelt het meer als een 'game' waarvan je bent gedistantieerd i.p.v. een ervaring waar je deel van uitmaakt.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor de duidelijkheid: je kunt overal saven, ook in battles. Alleen in Iron Man mode is de save mogelijkheid beperkt. Gaat je team dood, dan ben je gelijk ook je savegame kwijt. Nagelbijtend spannend dus. Ik zou ook graag meer maps willen zien. Misschien krijgen we deze nog in een patch of DLC cadeau.

/gevloerd

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee man das juist leuk.. Kijken hoevaak mensen dood gaan ivm met andere mensen.. Zo heb ik aan het einde vh spel een Giorgio VIII en misschien een Rob II

CRAP.. gaat mn captain dood.. BALENNNN... (wat een game)

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Of Orcs en Men geruild tegen een plastic card van 60 euro. Kutspel, iig tot deze game die me tot nu toe blijf heeft weten te verrassen en voor een grote titel er erg goed uit ziet.

Of Orcs en Men niet kopen. Slecht gebalanceerd spel, dramatische controls en verschrikkelijk sloom en inspiratieloos. En de hele tijd het woord Fuck. Normaal niet zo'n problemen mee, maar in deze game is het zo irritant. Komt in ongeveer de helft van de zinnen een of meerdere keren voor. Ik ben benieuwd wat de reviewers zeggen.

Ook ga ik Dishonored er niet voor terug halen. Ik wacht op andere games nog.

Vanavond misschien flink door met X Com en dan hopelijk echt opgezogen worden. :thumbs:

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had GD gemailed waarom de game nog niet verzonden was. Kreeg dit antwoord\
    |:- |:-|:- |:-

Hij ligt verzendklaar en word morgen pas verstuurd?!?? Reden dat ik normaal bij GD bestel is dat ze juist direct versturen wanneer ze hem hebben. Hoef ik dus ook niet meer te doen ... :F:

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet iemand of je landen die uit het Xcom project zijn gestapt weer terug kan krijgen?

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je wel eens iets gehoord van het woordje embargo? :thumbs:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm genoeg mensen spelen hem sinds gisteren (de US release) al hoor ;) embargo is dus verbroken.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb net te horen gekregen dat ik degene ben die XCOM gaat reviewen, dat is echt supernice en in een tijd waarin veel te veel games al komen, helemaal mooi voor de wallet.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    goty

Godsamme.. ik verlies steeds landen omdat ik daar geen satelieten heb vliegen en daar geen missies krijg..

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    basebuilding en funding zijn idd ook grote pijlers van de game. Kan erg frustrerend zijn herinner ik me nog ...

Heb maar ff de demo gedownload als doekje voor het bloeden ... :p

Deel Deze Pagina