De aracde games worden steeds mooier. Je ziet echt vooruit gang! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Giani Sisters komt binnenkort naar XBLA. Vroeger veel gespeeld op de Amiga, en paar jaar geleden nog op de DS http://www.xblafans.com/giana-sisters-twisted-dreams-coming-to-xbla-55506.html Trailer ziet er goed uit. Ik ben geen fan van de character-design van de sisters, maar achtergronden zijn prima. Goede muziek ook.
Volgens gamer.nl zal Retro city rampage 9 oktober in Amerika op oa. PS3 moeten verschijnen, wel voor $14,99. Xbox versie komt later dit jaar.
Maarre... gaan jullie Brothers dan ook kopen? Hij is wel 1200 punten, toch? De magische grens waar veel gamers hier afhaken.
Dat hangt af van de kwaliteit van een game. Sommige zijn 1200 waard, en bij anderen wacht ik liever even. Ik heb trouwens gisteren alsnog Mark of the Ninja aangeschaft, want heb goedkoop wat MS puntjes in kunnen slaan bij de E-Plaza. 4000msp voor 25 euro, x 4. Dus dan kan het
Ja, prima game, maar als ik eerlijk ben kun je net zo goed een paar maanden wachten tot het 50% is. De grote reden waarom ik hem nu kocht is omdat ik in december voor een jaar naar het buitenland vertrek, dus dan zou het anders nog tot 2014 ofzo duren voor ik die game kon spelen, en daar vond ik de demo iets te goed voor, dus met die goedkoper MS-puntjes kon ik het net zo goed nu even halen.
Hm, ja en nee. 1200 punten is vaak te veel en ik ben het met je eens dat het irritant is dat het inmiddels zo'n beetje de standaard prijs is geworden. Alleen sommige spellen zijn het imo wel waard. Dust is bijvoorbeeld zo'n titel en MotN ook. Na de demo te hebben gespeeld heb ik hem toen meteen gekocht (ook een review van gemaakt) en ik heb er echt geen moment spijt van gehad. Sterke titel die gewoon de prijs waard is. Als je een tof spel wilt spelen is het (vind ik tenminste) zonde om deze titel te laten liggen. Het is natuurlijk wel iets anders als je al een enorme stapel heb liggen, als ie dan wel een keer DotW is dan is het alleen maar nóg een reden om hem te kopen.
Ik zeg ook, het is een prima game, en als je er nu 1200 voor neerlegt (als de demo je bevalt), dan zul je er ook geen spijt van krijgen, maar ik bedoelde meer dat als er geen haast bij is, dan kun je net zo goed even wachten tot hij een keertje DOTW is. Het is niet perse een titel die je echt op dag 1 moet spelen ofzo. Bij Trials Evo had IK dat gevoel wel. Dan zat ik al maanden op die game te wachten, en dan is er ook nog eens zo ongelooflijk veel content in die game (SP, MP, track-design, gratis tracks door anderen gemaakt, etc etc), dus die wilde ik toen ook op dag 1 hebben en spelen, wat ik ook gedaan heb (en vandaag meteen de DLC aangeschaft). Maar Mark of the Ninja is een prima game, maar net als bij Spelunky, of Fez, of Dust, is het een single-player game, en op de een of andere manier hoef ik dat soort games niet PERSE meteen te spelen, maar kan ik prima wachten op een leuke aanbieding, en dan geniet ik er eigenlijk nog meer van.
Episode 4 van The Walking Dead komt deze woensdag uit! Een stuk sneller dan ik verwacht had! http://www.ign.com/articles/2012/10/08/the-walking-dead-episode-4-release-date
Echt gay dat Retro City Rampage gewoon geen datum voor XBLA heeft terwijl hij al uit is op Steam en PSN.