Tenzij je met CS centraal station bedoelt... Hoe durf je zo'n gare titel als Warfighter te vergelijken met de beste shooter of all time(met uitzondering van Arena shooters als Quake en Halo)? Er is geen enkele overeenkomst tussen CS en Warfighter. Zelfs in 2012 is het nog geen enkele FPS gelukt om zo'n goede bulletspree te maken zoals in CS. Ga eens heel snel CS:GO checken!
Zou wel willen maar die is onspeelbaar qua lag op de 360 (tenminste in de release week) Enige overeenkomst met CS die ik gemerkt heb is dat het objective based was in de demo. En er schijnen nogal wat no-respawn modes in te zitten
Ja true, mijn ping is verrot tegen de Amerikanen en mag geen server uitkiezen. Op de 360 is het inderdaad niet perfect. Gelukkig weet niemand op de 360 hoe ze op de juiste manier moeten flashen en smokes moeten gooien waardoor het wel te doen is. Maar dat objective based is wel heel anders hoor. CS is survival objective based waarbij in Warfighter het aanvallende team oneindig pogingen heeft. CS draait om tactiek en mapcontrole. Ga je dood, dan moet je wachten tot de volgende ronde. Is je bom gedefused, dan heb je verloren. Bij CS kan ik solo een heel team uitschakelen, bij Warfighter kan dat dus niet.
Ik heb het al eerder gehad over een nieuwe mode in het BF3 topic en toen zei men dat deze mode niet populair ging zijn/snel dood gaat. Maar is het echt niet mogelijk om toch een mode te creëren waar je maar 1-5-10 levens hebt en dus zo realistisch mogelijk moet spelen om een bepaalde objective op te lossen/behalen? Ik geniet er soms wel van om te rushen maar ik zou het net zo leuk vinden om heel rustig te spelen, dat je echt een team (buddy) gevoel krijgt en je nadenkt in plaats van te schieten als een gek. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er mensen zijn die gaan campen en zo spelers zo snel mogelijk 'uit' te krijgen. Hoe en wat kan ik nu even niet bedenken maar er zal best wel iets zijn dat mogelijk is. Sowieso als je ziet hoe snel je dood gaat in MOH, lijkt het me wel iets.
Klopt, maar er zitten dus ook veel no-respawn modes in schijnt het. Lijkt me het proberen waard, heb eigenlijk sinds RSV Survival geen no-respawn meer gespeeld (die paar potjes S&D in CoD tel ik dan voor het gemak niet mee) @Wahlberg, je kan toch gewoon je ticket count heel laag zetten
Welke wapens/class gebruiken jullie eigenlijk? Ene keer vind een wapen tof en een potje later zuigt die weer.
Wil je echt Search & Destroy in deze game? zodat er nog meer vergelijkingen met CoD getrokken kunnen worden?
Game vanochtend gespeeld maar ben niet echt verrast, ik vond bijv. de vorige MoH mp beter maar die was toch ook door andere makers gemaakt?
HK 416 op de assaulter is de beste wapen in de beta Daarna die spec ops figuur met dat eerste wapen dat je krijgt, die is ook wel goed.
Ik heb de demo gespeeld op de 360 van CS:GO, maar het deed me niet gigantisch veel. Denk dat ik gewoon te gewend ben aan andere shooters tegenwoordig. Zo mistte ik al gelijk de mogelijk om door de loop te kunnen richten met zowel rifle als handgun en de feel was ook niet je van het vond ik. Het zal wel gewenning zijn, maar het is niet voor mij denk ik. Over MoH: WF. Hoe unlock je eigenlijk die attachments? Want ik speel nu al een hele tijd met één gun en ik heb nog altijd geen enkele attachment unlockt van een gun.
Speel vaak de pointman class met de F88, maar met red dot scope in plaats van de standaard scope. De gun heeft een grote clip waardoor ik niet constant hoef te herladen.
Je kan ook een ander wapen selecteren als je een ander land bent hoor. Dat dacht ik eest wel namelijk, maar ik ben canadees geloof ik bij assault en speel met de HK 416 met iron sights. Lijkt een beetje op een grotere mp5
Ik vind de scopes en ironsights weel erg beeldvullend, beetje lelijk. Doet me denken aan Delta Force:Black Hawk Down.
Ik heb ooit eens COD gespeeld bij enkele vrienden maar ik vind er echt weinig aan. Geen idee welke gamemode ik trouwens speelde, dus daar ben ik niet vertrouwd mee. Het lijkt me enkel wel gepast dat bij een realistisch spel zoals BF3/MOH (COD is niet realistisch te noemen) zoiets mogelijk moet zijn. Dat je spelers hebt die het spel serieus nemen en dat het echt zweten is om je doel te bereiken. Met rushen bereik je veel, wanneer je als speler een beperking hebt en je moet letten op wat je doet dan zie je pas wie echt goed is.
Damn die mini gun in de chopper is een beest. En ik kan blijven genieten van de A10 met die sound als die over komt.