Ik twijfel daar heel erg over. Ziet er heel goed uit, erg leuk als Persona fan etc etc. Maar ik ben vreselijk slecht in fighting games. *Twijfel*
Jij denkt er blijkbaar over om em te halen? Ondanks dat je een 'persona leek' bent? Heb je al games gespeeld van Arc? Blazblue bv. Zijn die een beetje te doen voor beginners? De enige fighter die ik langere tijd heb weten te spelen was DOA 3 en 4. Lekkere easy to learn hard to master game. Iedere andere fighter kostte me te veel moeite om te leren, laat staan masteren. Ik wil echt pick up & play. Het hele Persona sausje maakt het gewoon zo aantrekkelijk. (en zo duur is ie niet eens; ik zie em al staan voor €35) next gen?
Je kunt zelfs combo's automatiseren als je dat wilt. Ik begrijp dat de story modus zelfs bijna 30 u lang is (wel veel tekst lezen), dus het is behoorlijk "Persona heavy". Ik zou het zelf eerder halen voor de coole sfeer en setting en de gevechten. BlazBlue vond ik ook stoer, maar het ging mij uiteindelijk ook te diep. Check eens de quicklook van GB: http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-persona-4-arena/17-6400/ Review is ook up (4/5 sterren) met een aanbeveling voor fighter fans, maar ook voor mensen die van Persona houden en niet vies zijn van een potje vechten. Ja, ik overweeg hem wel te halen, zolang ik een paar keer kan potten tegen iemand. Verwacht niet dat ik dit maanden ga spelen, maar voor een paar keer tussendoor heb ik wel interesse. 35 Euries vind ik dan niet teveel. Hmm, de VS versie moet toch ook op de EU PS3 werken... ? Edit: Leuk om te weten wellicht is dat Versus zich enkele jaren na Persona 4 afspeelt, maar wel nog voor Persona 5. Het is dus een prima overbrugging naar en opwarmer voor het volgende RPG deel, wanneer je interesse hebt in alles wat met Persona te maken heeft.
Hm, ik heb P3P nog steeds niet uitgespeeld. Enig idee of ik dat toch eerst beter kan doen, of heeft het verhaal niet veel te maken met die game? Story mode van 30 uur.... Damn... Quick Looks ben ik trouwens een paar maanden geleden mee gestopt. Geen idee waarom, eigenlijk sinds ze naar Gamespot zijn gegaan nu ik erover nadenk. Maar QL's van games die ik wil kijk ik sowieso nooit.
Story Mode van 30 uur is toch niet veel voor een RPG? Edit: Waarom gaan jullie nou weer over een fighter posten in deze thread?
[gtnew]af1997e6-059d-4187-846c-8cea71ca6877[/gtnew] Argh, ik weet niet wat ik moet doen. Het feit dat je combo's uitvoeren gemakkelijker kunt maken klinkt wel aantrekkelijk. Voor een noob als mij dan. /jaja, is nog steeds offtopic, maar een nieuw topic voor een game wat vrijwel niemand zal kopen lijkt me wat overbodig. Even kijken wat voor releases er rond deze liggen. Als het rustig genoeg is waag ik het er misschien wel op.
Helaas geen Japanse stemmen in de Amerikaanse versie van P4. Laten we hopen dat dit in de Europese wel het geval zal zijn...
Ik wil eigenlijk nu al wel een Persona-game spelen op mijn Vita. Ze zijn inde aanbieding momenteel ook. Welke kan ik het beste pakken??
^Absoluut, P3 en 4 zijn de 2 modernere games van de serie qua gameplay mechanics etc. Ik denk niet dat je P1 en 2 erg leuk zou vinden. (heb ze zelf niet gespeeld om precies die reden) Onthoud wel dat P3P niet het 'free-roam' heeft zoals P4(G) en P3 voor de PS2, maar statische schermen waar je een cursor overheen beweegt. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=154993
Heeft iemand al enig idee of deze game nog uit komt in Europa? Of blijft dit lekker America only.. Want dan wordt het importeren
Ik zou zowiezo deze game importeren want een EU release laat vast weer lang op zich wachten. Zat zelf te wachten op de EU release van Persona 4 Arena, maar die game wilt ook maar niet komen