Raak je er ook iets mee? een vriend van mij heeft hem nu al een stel keer ingezet met maar weinig effect
Had net aardig wat kills ermee. Totdat die in de fik vloog en de piloot zei dat ik op moest donderen.
die support action met dat bestuurbare autotje is wel lachen haha. alleen je kan echt geen kut meer zien als je scherm kapot geschoten is. opzich leuke manier om je health aan te geven. maar werkt niet echt want de besturing van dat ding is net zo slecht als de eod bot in bf3. opzich wel leuk spel. maar niet dat je zegt, man man man.
Voor een server test beta is het prima imo. Denk deze versie 70% is van het volledige spel. Qua gameplay, graphics etc. Denk ook niet dat deze "beta" bedoeld is om mensen weg te blazen. Kan niet wachten om een mp level overdag te spelen met full HD textures en complete destructible environment en TDM.
Precies. Ben ook heel erg benieuwd naar wat voor soort andere maps we kunnen uitkijken. Sowieso die jungle dus en die ziet er erg cool uit. Ben ook zeer onder de indruk hoe soepeltjes alles gaat..je joined iemand zonder problemen en alles gaat zonder lag en andere crap. Dat was wel anders met de BF3 beta zeg, damn. Trouwens..wij hebben nu Origin op 360, das nieuw toch?
Origin en Battlelog zijn qua users samengevoegd, vandaar dat hij nu roept dat je in Origin inlogt. Wel leuk dat MOH:W nu ook in Battlelog zit
Klopt, ik snap natuurlijk ook dat BF3 realistischer is alleen vind ik MoH meer een slap aftreksel om inkomsten te genereren alvast voor BF4. (speel beide)
Hoezo slap? Ik vind het geweldig hoe de nadruk ligt op de oorlog in Irak/Afghanistan en Seals. Als BF3 dit ook zou doen, des te beter natuurlijk maar dat is niet het geval. Met BF3 moet je nog altijd 15 kogels in iemand pompen voordat hij dood is, hier schiet je iemand zo dood met 3 kogels (geen headshots).
Blijf het weapons en class menu verwarrend vinden. Had ik het helemaal persoonlijk gemaakt me wapen, land en class. Kom in de game schiet die weer naar spec ops voor een of andere reden. Volgens mij is het land wat je kiest niet zo belangrijk gaat meer om appearance.
Ik volg die reclame niet helemaal,.. worden voetballers die voor je target langs lopen en mannetjes die in de achtergrond stil staan de eerste dlc? Of gaat Darren bent nou aan gamers uitleggen dat je bij online FPS games wel goed moet opletten?