Ik heb het ook maar even geprobeerd. Maar kwam niet veel verder dan dit. Slechte foto kwaliteit (telefoon ^^) maar de score is duidelijk.
Ik neem jouw 27:571 en maak daarvan; Deed ook niet echt mijn best, was een broodje aan het eten en krulspelden in aan het doen. Trials is best lastig, spelend met je voeten
Hhaa echt he Op deze map kan je gewoon net niet lekker gaan. Een paar dudes in friendslist hebben 27 gereden en die vliegen er echt als een malle van door De map die dulle deed een paar post terug in Trials Evo topic is wel tof om te doen. Met die rollende auto. Edit: Haha Peter Held!
Had je mij nou niet die paar minuten kunnen gunnen grumble, kan ik weer aan de bak. Was net blij met mijn tijd. Nu weet ik hoe Dulle zich steeds moet voelen
hehe ik ga morgen wel weer een poging wagen. Kwam net op iets van 26.9 nog wat. En nu zit ik steeds ruim een seconde boven mijn eigen tijd. Steeds wel iets waar ik achter blijf hangen.. ..
sorry dulle, maar ik kon er niet tegen om laatste te staan om heel eerlijk te zijn deed ik niet eens mijn best
Zal ik in het vervolg 2 handen gaan gebruiken ipv 1? (Nu moet ik nog een betere tijd gaan posten ook... )