Vond er vrij weinig aan. Hopen dat ze het een beetje leuk afsluiten. Verder inderdaad na dit seizoen wel klaar met HIMYM.
Barney's 52 seconds was aardig, voor de rest behoorlijk matig. Sommige momenten gewoon echt slecht niet grappig meer, zoals de momenten met Lilly en Marshall, old shit is old.
Gewoon echt 0,0 motivatie om ook maar te dubbel klikken om de eerste ep van laatste seizoen te downloaden Het zal me wat. Mocht ie echt nog leuk worden dan kijk ik ze later nog wel eens. Zo zonde van een eens geweldige serie
Overdrijven is ook een kunst. De serie heeft een natuurlijk evolutieproces doorgemaakt. Of je het leuk vindt of niet staat open voor discussie maar het is echt niet in één keer helemaal niks meer. Als je de serie in de basis leuk vindt, dan vind je deze nieuwe ep ook leuk, klaar. HIMYM draait toch ook voornamelijk om de groep spelers, waar je je als kijker mee verbonden voelt. Dat is niet minder geworden. Nee het is niet schateren van het lachen, maar vond het een leuke ep om weer te zien en ben benieuwd naar de volgende!!
Ik ben zaterdag begonnen met de serie. Tot nu toe vind ik het superleuk, alleen krijg ik door dit topic slechte hoop voor de latere seizoenen.
Ook niet zo gek. Die dude vertelt nu al 6 seizoenen lang hoe hij zijn uiteindelijk vrouw vindt. Boring Aflevering drie van S06 zorgt wel weer voor mogelijkheden.
Net de eerste twee afleveringen van seizoen 8 gekeken...Jezus wat slecht! Seizoen 7 stelde al teleur, maar dit wordt er absoluut niet beter op. Jammer, de eerste paar seizoenen waren echt geniaal.
Ik vond deze aflevering best leuk! Wat grappige momenten en eigenlijk alleen op het einde een beetje ´soapy´. Ik heb me vermaakt! Einde was een beschrijving van de serie zoals zij dat zien?
Dat sowieso, maar was wel tof dat ie er weer was. Op een of andere manier kan ik niet meer echt lachen om HIMYM, misschien ben ik gewoon zuur geworden.
Hmmm matige ep. Eigenlijk de eerste die ik ook echt matig vindt..... Al proberen ze de oude Barney weer een beetje terug te laten komen lukt dat mijns inziens niet echt..... Dit zal de mensen die de vorige eps al kut vonden niet overhalen om verder te kijken denk ik..
Wat?! Ik vond deze juist erg grappig Alleen Lily's vader, GTFO. Maar heb echt wel een paar keer gelachen, jammer dat ze he bah buuuurn iets te lang doortrokken.