[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In deel I had je licht oranje en donker oranje.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Je hebt nu ook paars en donker paars :p

Bij Ore chasm was ik gisteren opeens. Maar die missie geven is echt zooo droog.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat is Epic <> E-Tech

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Op youtube staan er filmpje waar je hem kan farmen, schijnt wel te doen te zijn majah ga er maar aanstaan :).

Ik heb hem ook niet gezien tijdens de betreffende missies :mad:.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is zeker wel een geel.

Je hebt zelfs geel, licht oranje , donker oranje en pearlesque (net als in deel 1)

en dan komt in de DLC er nog 1tje bij

Level Color Rarity
    1 White 0-4
    2 Green 5-10
    3 Blue 11-15
    4 Purple 16-49
    5 Yellow 50-60
    6 Orange 61-65
    7 Dark Orange 66-100
    8 Pearlescent 101+

en ik heb ook nog steeds niks beters dan paars :+

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Sorry delph er is nog niets beters dan legendary ook is er maar 1 kleur oranje in de game. De kans is groot dat er met de volgende dlc pearl toegevoegd zal worden. Op de gbx forums hebben ze heel de code van de game uit elkaar gehaald om te zoeken naar pearl etc maar niets gevonden. In de volgende dlc word wel iets nieuws toegevoegd alleen weten ze/we nog niet wat het is. "Seraph" gaat het zijn. Misschien een codenaam voor pearl of een nieuw betaalmiddel zoals cr en de paarse zooi :)

7. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Even over die challenges achievement, er zijn ook 2 challenges die je op level 5 moet hebben zodat zij een nieuwe challenge starten. Het gaat dan om de shotgun 'Open Wide' (opent 'Shotgun Sniper') en de rocket launcher 'Splish-Splash' (opent 'Catch-a-Rocket') . De challenges die daarna komen moeten ook op level 1, maar als je ze eenmaal unlockt tellen ze al wel al alle kills mee die je in de game hebt gehaald op die manier. Het kan dus zijn dat je Jenkins vindt en geen achievement krijgt zonder dat het gebugt is.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Welke challanges moet je gedaan hebben om Jenkins te unlocken?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan staat t fout op de wiki

Dn vind ik t ook niet zo heel erg dat ik nog geen oranje heb, als er tegenwoordig maar 1 kleur boven paars zit :+

10. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Geen enkele, zodra je hem vindt en killt heb je level 1 van de 'JEEEEEEEEENKIIIIIINS' challenge. Alleen die bepaalde shotgun en launcher challenges openen een nieuwe.

11. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Mechromancer + rechter skill tree == <3

12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had gister een donkerpaars pistool gevonden. Is die dan toegevoegd met die update ofzo?

Wel goed maar ook niet superbijzonder. 600 damage+corrosive.

13. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    FF een newbie vraagje:

Zijn online co-op en singleplayer twee verschillende 'modes'? Hoe werkt het als ik bijvoorbeeld eerst samen met vrienden speel en de volgende dag alleen ga spelen? Gaat je level dan altijd mee of begin je weer opnieuw?

Ik sta op het punt deze game aan te schaffen, maar ik speel graag met vrienden. Als er dan een keer niemand online is, kun je dan wel gewoon doorgaan met het spel? En ga je vervolgens weer verder waar je gebleven was als je weer samen met vrienden speelt?

\o/

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Whoop, eerste Legendary. :cool:

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Jep SP en COOP is de zelfde game. Als je alleen aan het spelen bent kan iedereen joinen. De missies die je samen haalt krijg je beide als complete. Echter als je daarna alleen verder gaat dan moet diegenen in zijn eigen story de missies halen. Wat wel kan gebeuren is dat je in een online potje terechtkomt die verder in het verhaal is dan jou playtrough. Dan kan je de missies wel spelen en krijg je ook XP voor alleen wordt hij dan niet op complete gezet in je eingen playtrough. Doorgaan in je eentje kan dus wel, maar die kan gevolgen hebben voor je COOP partner.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    DAn kun je gewoon doorgaan. Je voortgang hangt meer vast aan je characters dan aan waar je bent in het spel

dus als jij met je lvl 10 character een spel joinen van een vriend die wat hoger of lager is speel je gewoon de missies waar hij op dat moment mee bezig is

en als je dan offline gaat speel je gewoon met diezelfde character weer door in je eigen game met alles wat je behaald hebt in de co-op

Maar je kan er bijv ook voor kiezen om meerdere characters aan te maken en steeds dezelfde te gebruiken voor co-op bijvoorbeeld, zodat iedereen op hetzelfde lvl zit

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Co-op en solo is hetzelfde. Je kunt gewoon met dezelfde character wisselen tussen solo en co-op en verder spelen waar je was ...

18. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Bedankt voor de reacties allemaal! Het is me duidelijk nu!

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel d'r met de middelste skilltree. (met de anarchy skill van de rechter)

En dat werkt ook super tof, eens kijken of ik wat footage kan opnemen.

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina