[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je blessures in Career mode nog voorkomen? Siem, Eriksen en Van Rhijn liggen er nu maanden uit. Heb het idee dat ik iets verkeerd doe, terwijl die 3 spelers gewoon met nagenoeg volle energie aan de wedstrijd begonnen. Dat is het dus niet.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan de slider aanpassen van blessures :x ik heb hem van 50 terug naar 30 gezet. Vind dat er overdreven veel blessures in voorkomen. En spelers raken vaak geblesseerd als je door blijft rennen terwijl het balkje rood is.
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ze proberen fifa zo realistisch mogelijk te maken, in het echt kun je blessures ook niet voorkomen. Alhoewel wel voor een groot deel, maar je hebt het nooit in eigen hand. Ja dan moet je ze niet opstellen
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan mogen ze simuleren ook wel wat realistischer maken, elke keer heb je er weer een blessure en/of rode/gele kaart bij. 8)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    realistisch? man, voordat ik die slider aanpaste kreeg ik om de wedstrijd wel een geblesseerde. Dat is echt niet realistisch te noemen.
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de uiteindelijke versie juist veel sneller..
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb nergens last van. En tsja blessures datbhoort er bij
     
  8. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ontzettend naatje dat de "last-minute-goal" bug er nog in zit. Hoe vaak ik al weer in de laatste minuut een goal om mijn oren krijg, is echt geen toeval meer... (online, H-H).
     
  9. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: toch wel
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    :lol:
     
  11. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten! ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn firewall open te zetten. Nu kan ik tegen de helft van mijn vrienden niet een wedstrijdje spelen.
    Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb je ooit van google gehoord? youtube? zijn gewoon 101 filmpjes/handleidingen met plaatjes te vinden. Of kijk eens in het hardware forum en het netwerk gedeelte...

    Tip gewoon je xbox vast ip adres toekennen en rammen in je dmz van je router.
     
  13. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx bijdehand. Misschien is er iemand die simpel in een aantal stappen kan uitleggen hoe het moet. Want van google en filmpjes kijken wordt ik niet wijzer.

    Heeft iemand ook al gehad met 1 tegen 1 match dat de tegenstander 3 keepers in het goal had staan
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Niks bij de hand, waarschijnlijk ben jij gewoon te lui om eens goed te lezen en zoeken? :)

    Zoek op google xbox 360 nat open zetten/openen al 500000 hits waar je stap voor stap uitgelegd gaat worden hoe het moet. En anders verwijs ik je naar het netwerk topic waar je wat meer info moet geven.

    zoals type router?wired, draadloos?

    http://forums.xbox.com/nl-nl/algemeen_xbox_forum_voor_nederland/f/95/t/1291.aspx

    Na 1 tel gevonden..
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ook altijd NAT-problemen gehad, dit topic heeft me veel geholpen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437 . Helaas nu weer een moderate NAT-poort, maar het is het netwerk van m'n buren dus daar kan ik moeilijk wat aan veranderen.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De updates dus.
     
  17. baldandbearded

    baldandbearded Dorpsidioot

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje! (nee geen discussie van mij part omtrent of PES of FIFa beter is omdat uiteindelijk een kwestie van perspectief is)

    Gisteren speelde ik met het mooie PSV (in seasons) tegen PSV... ondanks dat wij dezelfde opstelling hadden, had ik het gevoel dat als hij counterde of aanviel dat veel meer man aanspeelbaar had. (Situatie's waar 4 aanvallers tegen 1 verdediger komen te staan). Hoe krijg je dit voor elkaar en hoe valt dit te verdedigen?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Was de formatie exact hetzelfde? Dan zal het aan de speelstijl liggen, dat hij gewoon anders speelt. Of wellicht speelde hij met andere tactieken: ultra aanvallend met 'counter' aan.
     
  19. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag,

    Me broertje en ik speelde altijd fifa 11 en 12 op mijn xbox, nu heb hij sinds fifa 13 zelf een xbox gekocht. Nu vanmiddag had ik eindelijk tijd om zelf fifa te halen.
    Ik kom thuis doe hem erin voer de code in, en toen kwam er iets over een email (me broertje email stond er nog) en heb per ongeluk doorgeklikt.. kon ook nietmeer terug.
    Nu sta ik ingelogt op me broertjes account en kan niet spelen, kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Waar moet ik een account maken? Hoe log ik me uit?

    Alvast heel heel heel erg bedankt (moet mij altijd overkomen dit).
     
  20. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een kut matchmaking zeg jemig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina