Ik krijg echt het idee dat we hier met een megaknaller te maken hebben, qua gameplay, graphics, sfeer EN verhaal. [yt]GfCQQ8JBd3s[/yt] [yt]p1IxHWI4kJ8[/yt] [yt]VRloIPoecf0[/yt] [yt]Llu5dPHzIfc[/yt] [yt]3ao-kHUcST8[/yt] [yt]p3QuZKCXBCM[/yt] [yt]SP7pHAjdRgU[/yt]
Mark my words: Achievement: Kill one of each animal. Ziet er erg brute uit allemaal! Misschien toch maar even pre-orderen
@ BigKabuto, zie net dat Hitman bij ons pas op 23 nov uitkomt. Amerikanen hebben hem natuurlijk weer op 20 nov... Maar desondanks ga ik sowieso Far Cry 3 halen, dat is naast ACIII en Hitman de game waar ik het meest naar uit kijk.
Echt een teringvette video, geweldig hoe alles in beeld is gebracht, je zit er echt helemaal in. Cool dat je die kleine stukjes zoals het jezelf om laten vallen met die stoel, allemaal zelf doet ipv een cutscene. Als je hiernaar kijkt en realiseert hoe ver we eigenlijk zijn gekomen qua graphics en details in gaming in zo'n korte tijd, wauw. Day one for me!!!!
Ze laten veelste veel zien zelfs nu al walkthrough video's, niet dat ik niet of wel de keuze heb om ze te kijken maarja... balen he zulke beslissingen in het leven, mindersss!
Ik begrijp wat je bedoeld man, maar je hebt inderdaad de keuze om ze te negeren. Ik heb ze bij lange na niet allemaal bekeken. Toch...misschien zouden sommige devs wel een voorbeeld kunnen nemen aan Rockstar, die echt heel weinig laat zien. Hoewel ze het nu wel heel bont maken met GTA V.