Dat is Agent 47 ja In de storytelling video is David Bateson trouwens te horen, hoezo beter dan die vorige voice-over? YES!
Hehe, zo groot! Dacht dat ie heel klein was, maar onnodig duur en nutteloos. Lekker voor €44 gewoon de professional, goed genoeg.
Ontkennen heeft nu nog weinig zin meer IO Interactive http://www.gamefart.nl/content.php?page_id=2&subpage_id=1&article_id=1070
Toch ga ik hem niet halen. Ik heb al een shitload aan onuitgespeelde games en Absolution komt daar op 20 november bij, want die haal ik gewoon meteen. Blood Money heb ik hier liggen en niet meer gespeeld voor een tweede keer en aan een gigantische game als Hitman 2 kom ik toch niet meer. Contracts had maar een paar nieuwe missies geloof ik.
Ik heb heel lang naar Absolution uitgekeken maar ik ga hem nog niet op de release halen denk ik. Zit nu op stage en sport veel dus ik heb bijna geen tijd om te gamen, dus dat zou zonde zijn van zo'n vette game. Ik haal denk ik gewoon in januari of februari de Hitman HD Collection (ook al heb ik Blood Money al gespeeld, dat was m'n eerste 360 game!) samen met Absolution.
Wat een geniale trailer. Dat eind ook dan 'I don't have prostate cancer,i could kiss you' en dan hoppaaaaa....lullig zeg
Ik maak me alleen een heel klein beetje zorgen over wat CVG zei, dat de levels wat klein zijn. Ik weet dan niet wat hun definitie van kleine levels is, maar als het gewoon vergelijkbaar is met Blood Money, ben ik tevreden.
Zolang je maar genoeg kunt variëren, missies in Blood Money echt oneindig vaak opnieuw gedaan. Absolution is overigens dus echt een game waar ik DLC niet erg ga vinden. Gewoon een aantal nieuwe levels maken na de release, lijkt me tof! Walter White.