1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    En ik lees net dat je foto's opslaan op een SSD weinig tot geen tijdwinst oplevert in Lightroom. Maar dat betekend wel dat 256 gig veel te veel is en ik met 128 ook prima uit de voeten kan.
    2TB ook trouwens. Foto's die ik maak gooi ik nooit meer weg, dus heb dat liever extern. Met 128 gb op de SSD en 500 gb op een HDD moet ik me wel redden.

    Hoe zit het trouwens met USB poorten en videouitgangen e.d.? Die kast is voor dat moederbord gemaakt of is dat allemaal universeel ofzo?
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Macbook he... Zit geen Sata aansluiting aan...

    Er zijn Sata - USB kabels als het goed is...
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zal t ff aanpassen :).

    Is allemaal universeel.
    Er zit een gat achterin je kast en bij je moederbord krijg je een stukje aluminium waar de uitgangen inpassen, het stukje aluminium druk je dan aan de binnenkant van je kast vast.

    Hoe is de HDD die in je Mac zit dan aangesloten?
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een Macbook Pro. PC is gewoon een Windows-bak. Maar inmiddels een oude harde schijf gevonden, daar nu even W7 opgezet en nu bestanden van de andere HDD, alle belangrijke, over aan het zetten op mijn externe schijf :) Als dat klaar is, moet helaas nog een uur (120 gb aan foto's), dan maak ik die ook helemaal leeg en installeer ik Windows ff opnieuw :)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina