[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, straks eens binnen hengelen\o/

2. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor, het is zover, The Walking Dead ep 4 is bugged bij mij :'-(:'-(:'-( Als ik hem probeer te loaden krijg ik óf een 'Previously on...' te zien die niet klopt

Doug wordt doodgeschoten door Lilly ipv Carley

óf ik ga naar episode 1. En als je keuzes niet worden verwerkt... Da's dodelijk bij dit spel. Snel even zoeken naar een fix, of hopelijk komt er snel een update!!

EDIT: ik zie dat meer mensen dit hebben op Xbox. Het heeft waarschijnlijk te maken met meerdere savegames. Ik heb geprobeerd een back-up te maken van mijn savefile en alle andere savegames te verwijderen maar dat lost het probleem ook niet op. Als ik jullie was zou ik wachten met ep4 te downloaden totdat Telltale een fix aankondigd! Er schijnen ook problemen te zijn met achievements...

EDIT 2: Ik las op GameFAQs de volgende tip: verwijder episode 4 van je harde schijf en download hem weer via de ingame store. Werkte voor mij! Geen problemen met de savegame meer :)

Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  3. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Had bovenstaande dus ook.Kreeg ook een ander filmpje te zien, toen zo snel mogelijk naar dashboard gegaan. Opnieuw geprobeerd werd mijn savefile overwrite en kon weer opnieuw beginnen.
    Toen mijn tweede alternatieve file geload , en daarbij kreeg ik dus wél het goede filmpje van file 1.

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Had bovenstaande dus ook.Kreeg ook een ander filmpje te zien, toen zo snel mogelijk naar dashboard gegaan. Opnieuw geprobeerd werd mijn savefile overwrite en kon weer opnieuw beginnen.
    Toen mijn tweede alternatieve file geload , en daarbij kreeg ik dus wél het goede filmpje van file 1.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kon 'm in 1 keer goed spelen, geen problemen gehad.
    Erg toffe episode weer.

6. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    ik heb gelukkig geen problemen gehad, heb hem al weer uitgespeeld vind deel 2 nog steeds het beste..

7. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Zeker toffe episode ja.
    Nou maar eens aan Dust: an Elysian tail beginnen, ben benieuwd.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik met m'n grote mond...
    Kennelijk waren mijn chievo's niet gesynched.
    Kon ik de episode opnieuw doen.

Erg toffe game. Ga je geen spijt van krijgen.

9. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat ook, heel vreemd! Tijdens het spelen kreeg ik ze gewoon. En als ik naar de beschrijving van de achievements ga staan ze er allemaal. Maar in het overzicht van de achievements staat 'ie toch op 300/400. En dus niet tussen de complete games. Werkt de episode nog een keer spelen dan?

Hij was wel weer erg goed hoor. Dat einde.... Damn!!! Episode 3 vind ik nog steeds de beste, maar ik verwacht/hoop toch wel dat 5 er dik overheen gaat!

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De soundtrack van Dust: an Elysian tail is vanaf deze week online te kopen voor een paar dollars. Geniale game, geniale muziek. Dust nog niet gespeeld? Zeker doen. Eén van de beste XBLA releases dit jaar IMO.

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gamerprofiel opnieuw downloaden, en opnieuw de episode spelen.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Trouwens, de gratis game Happy Wars is inmiddels te downloaden. Ja, er zijn ook achievements. :+

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Thanks Dulle, toch maar even op downloaden geklikt. You never know. ;)

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Happy Wars is heel erg leuk maar het duurt wel lang om een fatsoenlijke match te krijgen soms :F:

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat, en ik heb zelf nog geen match af kunnen maken omdat er constant wel een probleem is met 'connection lost'.
    Wel jammer, want het is een leuk idee.

edit; volgens de HW fora is het probleem bekend bij ze en zijn ze bezig met een fix.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is al sinds de beta zo. Je zou toch verwachten dat ze zoiets dus voor de release opgelost zouden hebben. Waarom anders een beta houden. 8)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Best een leuk spel! Als het probleem gefixed is dan lijkt het me leuk om samen wat matches te spelen.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Egh ja, en goede stabiliteit bij een spel wat vooral draait om online lijkt mij toch vrij essentieel. Vaag! Nou ja, nog geen punt uitgegeven aan het spel dus niets verloren. En als ze het wel goed krijgen is het potentieel wel een leuk spel.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wie spelen hier allemaal minecraft? Ik wil hem namelijk ook nog even halen voordat Halo 4 uit komt :)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ralluf, GristusNL, Dyonko en ik spelen nu. Iemand die mee wilt doen?

Deel Deze Pagina