Ja hoor, het is zover, The Walking Dead ep 4 is bugged bij mij Als ik hem probeer te loaden krijg ik óf een 'Previously on...' te zien die niet klopt Spoiler Doug wordt doodgeschoten door Lilly ipv Carley óf ik ga naar episode 1. En als je keuzes niet worden verwerkt... Da's dodelijk bij dit spel. Snel even zoeken naar een fix, of hopelijk komt er snel een update!! EDIT: ik zie dat meer mensen dit hebben op Xbox. Het heeft waarschijnlijk te maken met meerdere savegames. Ik heb geprobeerd een back-up te maken van mijn savefile en alle andere savegames te verwijderen maar dat lost het probleem ook niet op. Als ik jullie was zou ik wachten met ep4 te downloaden totdat Telltale een fix aankondigd! Er schijnen ook problemen te zijn met achievements... EDIT 2: Ik las op GameFAQs de volgende tip: verwijder episode 4 van je harde schijf en download hem weer via de ingame store. Werkte voor mij! Geen problemen met de savegame meer
Had bovenstaande dus ook.Kreeg ook een ander filmpje te zien, toen zo snel mogelijk naar dashboard gegaan. Opnieuw geprobeerd werd mijn savefile overwrite en kon weer opnieuw beginnen. Toen mijn tweede alternatieve file geload , en daarbij kreeg ik dus wél het goede filmpje van file 1.
Had bovenstaande dus ook.Kreeg ook een ander filmpje te zien, toen zo snel mogelijk naar dashboard gegaan. Opnieuw geprobeerd werd mijn savefile overwrite en kon weer opnieuw beginnen. Toen mijn tweede alternatieve file geload , en daarbij kreeg ik dus wél het goede filmpje van file 1.
Ik met m'n grote mond... Kennelijk waren mijn chievo's niet gesynched. Kon ik de episode opnieuw doen. Erg toffe game. Ga je geen spijt van krijgen.
Ik heb dat ook, heel vreemd! Tijdens het spelen kreeg ik ze gewoon. En als ik naar de beschrijving van de achievements ga staan ze er allemaal. Maar in het overzicht van de achievements staat 'ie toch op 300/400. En dus niet tussen de complete games. Werkt de episode nog een keer spelen dan? Hij was wel weer erg goed hoor. Dat einde.... Damn!!! Episode 3 vind ik nog steeds de beste, maar ik verwacht/hoop toch wel dat 5 er dik overheen gaat!
De soundtrack van Dust: an Elysian tail is vanaf deze week online te kopen voor een paar dollars. Geniale game, geniale muziek. Dust nog niet gespeeld? Zeker doen. Eén van de beste XBLA releases dit jaar IMO.
Dat, en ik heb zelf nog geen match af kunnen maken omdat er constant wel een probleem is met 'connection lost'. Wel jammer, want het is een leuk idee. edit; volgens de HW fora is het probleem bekend bij ze en zijn ze bezig met een fix.
Dat is al sinds de beta zo. Je zou toch verwachten dat ze zoiets dus voor de release opgelost zouden hebben. Waarom anders een beta houden.
Best een leuk spel! Als het probleem gefixed is dan lijkt het me leuk om samen wat matches te spelen.
Egh ja, en goede stabiliteit bij een spel wat vooral draait om online lijkt mij toch vrij essentieel. Vaag! Nou ja, nog geen punt uitgegeven aan het spel dus niets verloren. En als ze het wel goed krijgen is het potentieel wel een leuk spel.