[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat zou ik alleen aanraden als je bijv 20 lijken van iets hebt en dan alsnog maar 10 weg doen. Of als erbij staat dat het geen research value heeft. Money management blijft lastig ja

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik werd ook al gewaarschuwd niet te snel iets te verkopen aan of via de council. _O_

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als er staat geen research value dan lekker verkopen.. Soms na een dikke missie kan je ineens 200euries voor spullen vangen. Love this game..

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ok ja in een filmpje zeiden ze dat die grijze markt niet handig is. Ik merk ook dat ik vlug door die grondstoffen heen ga. Na werk maar ff kijken of ik zooi ertussen heb zitten die ik kan sellen. Fuck deze game is verslavend zeg :p

5. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fantastisch spel dit, had er nog nooit van gehoord maar vind het geweldig.

Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je ook meer dan 1 poppetje maken?

7. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je hier precies mee? je speelt niet met 1 poppetje, je speelt met een hele squad

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel naam en zo geven.

9. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je squadmembers helemaal naar jouw style aanpasse ja.

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    las iets over een demo maar waar staat hij onder? kan hem niet vinden!

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet je even onder de 'X' zoeken. Bij 'new releases' staat hij niet...

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    God, was even met iets anders bezig in X Com en de shit hits the fan. 8)
    Nu maar zien hoe ik er uit kom.

Helaas wel meer slachtoffers, maar gelukkig ook meer kunnen onderzoeken. En ik moet hier nog meer op geld letten dan in Real Life. :+8)

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet ook niet ff met wat anders bezig zijn :+..

Ik had een missie (iets met een basis) echt veels te vroeg gedaan denk ik. Ik werd zo keihard geraped daar zeg. Toen toch maar ff een oudere save erbij gepakt, want het waren al mijn goeie poppetjes :x

edit: @Gforce: elk poppetje kan een eigen kleur, andere bepantsering (ik heb alleen nu nog maar de keuze uit 2 opties, misschien later meer), naam, ras, haar aanpassen. Helaas vind ik de opties alsnog best matig. Ik vind ze nu nog steeds veels te veel op elkaar lijken. Mja het is niet storend verder, alleen daardoor raak ik toch minder gehecht zoals werd beweerd.

Laatst bewerkt: 13 okt 2012
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahahah keep them alive jonge... zeker die
    alien base missie

Nog een tip:
    Probeer van die Mutons te stunnen, zij hebben plasma rifles, die zijn om zelf te maken enorm prijzig

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik probeerde vandaag steeds zo'n vliegend ding levend te vangen. Niet doen, want het kost je mankracht. Wel mijn squad uitgebreid naar 5 en nog iets anders in training gedaan.

En mijn Nederlander is omgekomen. :mad:

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    tnx voor de tip :D dat wist ik nog niet. Mijn inkomen wordt veel beter nu btw :D, omdat ik wat onzin verkocht had, kon ik nieuwe satellieten bouwen en daardoor weer wat landen voor geld strikken.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alles gaat redelijk, al een advanced warfighter ook. Alleen nog maar 5 satelites up en sommoge landen worden al aardig onrustig. Ben bezig met een nexus te bouwen, dan kan ik weer een hoop satelites deployen ...

De combat vind ik het makkelijker deel van de game. Basebuilding en funding en de keuzes zijn een stuk lastiger en kunnen ver doorwerken.

Ik wist ook niet dat je gevonden wapens kon gebruiken, dacht dat je ze altijd eerst moest researchen. Ben nu ook afgestapt steeds gelijk die priority dingen te doen en niet te snel de algemene doestellingen te voltooien, want dan progressed de game te snel volgens mij.

Ik krijg alleen nog maar high en very high difficulties en ook al large UFO's, waarvan ik er wel 1 heb neergehaald!

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je enemies stunned dan krijg je hun wapens ja.. Je moet ze wel eerst hebben geresearched maar dat scheelt ENORM veel geld.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed om te weten, vroeg me al af of het nog zin had aliens te capturen/stunnen als je die soort al eens gevangen had.

Overigens net overrun by aliens. Mijn eerste reload. Very difficuly Mission, ik heb het eerst contact met 2 floaters en die kill ik. Op dat moment wordt ik vanuit overwachte hoek ineens aangevallen door 4 van die hulken, 3 thin man, 4 sectiods en 3 van die spinachtigen. Raped! Hard! Oeps!
    Probleem was dat die hulks en spinachtigen direct in melee range waren. En die Hulks doen een soort van rage mode (overload ofzo).
    Was ff schrikken ...
    In Ironman mode was ik nu mijn 5 beste units kwijt geweest :x

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daarom ben ik ook al druk aan het researchen. Ik had zonder specifiek in dit topic te lezen al een beetje door dat het wel eens wat geld kon opleveren/besparen.

Deel Deze Pagina