Bij current events staat wel gewoon dat ie in Europe is, vanavond maar ns proberen! Niemand die voor mij een Keldeo kan fixen?
Ik vind het weer erg leuk tot nu toe! Tbegint allemaal net ff anders en ik loop nu al met een Psyduck en Growilithe (tussen badge 1 en 2)
Soms vind ik het wel een beetje jammer dat het hetzelfde gebied is, het is nou niet alsof Black/White 2 nu alweer 10 jaar geleden is.
Pff heb niet de motivatie meer om pokemons te vangen en te trainen. Duurt allemaal te lang. Ik ben te oud voor Pokemon Heb net Black 1 opgestart en verveel me gelijk.
Ik heb em gewoon gedownload hoor. En bij mij staat die ook op serebii aangegeven. http://www.serebii.net/games/currentevents.shtml
Denk van niet, omdat ik nooit een verzamelaar ben geweest. Speel ook doelloos pokemon. Ik heb een victini ooit eens gevonden via zo'n evenement. Dat is mijn meest zeldzame pokemon. Anders kan ik wel wat voor je vangen als je weet wat je wilt hebben.
Dat is een nieuwe formule bij de nieuwe Pokémons, gaat zeg maar zo: [oude generatie] >>> [nieuwe generatie] Geldt voor alle nieuwe pokémons..
Ik denk dat ik nog liever 5 van die magnemites aan elkaar geplakt zag dan deze printer/brood rooster of wat het ook moet voorstellen.