Zelfs een maand? Persoonlijk heb ik dat nog niet gezien. Maar ja zal goed kunnen. Blijft nog steeds lame.
Jaa ben het wel vaker tegengekomen. En het blijft zeer lame jammer dat ze de release niet vervroegen nu
Ze moeten ook rekeningen houden met de reclame rondom de game. Daarnaast hebben ze ook een planning van DLC? per week, dus als je ineens 3 weken eerder gaat lanceren gaan sommige echt een burnout krijgen. Maarja, inderdaad wel jammer dat we het niet nu al kunnen spelen.
Denk dat mensen het niet erg zouden vinden als ze de dlc gewoon via het geplande release schema zouden laten lopen. Zolang ze kunnen spelen zijn ze wel blij lijkt me Maar snap natuurlijk wel dat ze de game niet 3 weken eerder in de winkel leggen.
Een maat van me heeft de game dus al, afgelopen nacht de hele singleplayer gespeeld. En kan juie vertellen het is pittig insane net een bizar eind. Staat hieronder. Spoiler oh toch niet HAHAHAHA LOOLLL
Halo 2 was ook zo ver van te voren gelekt, die heb ik toen 3 weken voor de release al op een lanparty gespeeld Nu wil ik niks meekrijgen
Net een stuk zitten kijken van het derde level. Belichting is echt fucking amazing, damn. Geinig dat je nu ook randjes van je helm ziet tijdens de game, echt tof gedaan. Verder niks bekijken tot de release...
Ja toen was alles frans. Ben eigenlijk best verbaast dat H4 nu al gelekt is. Maar dit komt ook omdat de game niet gerushed is en een paar dagen voor de release gold is gegaan. Ach ja, de multiplayer begint pas in November.
Oh ik wordt gek hier! Ik baal nu wel dat ik mijn Xbox heb verkocht. Halo 3 was al super dik en 4 wordt waarschijnlijk nog veeeeel vetter
Van alles wat ik tot nu toe heb gezien wordt deel 4 zoo fucking insane, nog beter dan deel 3 zelfs. Tering, wat een zieke shit allemaal. Lastpak, wat houdt die mode precies in? geen zin om t hele filmpje te kijken
6v6, killen voor puntjes. 3 locaties om te capturen dat je voordeel geeft in de vorm van map controle en wapens/voertuigen. Veel leuker dan bijv invasion(gare objectives) of btb(waarbij iedereen voor zichzelf speelt).
Hm zit wat in. Ga sws halve week vrijvragen wanneer ie uitkomt. Dunno where to start uberhaubt. SP of MP? AC3 komt ook gelijktijdig nog eens uit. Drama.