[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet alleen niet of die 'killen voor puntjes' ook meetelt in de teamscore. Ach ja, dat je nu niet meer hoeft te powerweapon campen maakt het spel al een stuk leuker. Plus custom loadouts zijn wel tof, die zitten als het goed is ook in Dominion.
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien een beetje een combi van invasion slayer en landgrab. Wel gaaf ja.
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn, wat heb ik zin in deze game. Sinds een jaar of 3 is gamen een beetje op een laag pitje komen te staan, maar met een nieuwe Halo ben ik sowieso weer van de partij.

    Zeer klote dat hij midden in mijn tentamenweek uit komt. Woensdag, donderdag en vrijdag aardig pittige toetsen, dus dat wordt vrijdag de game halen en dan knallen!

    Zijn er nog mensen die iets af weten van een Halo 4 Lan Party? Het weekend na de release van Halo 3 was ik op een aardig grote Lan Party maar zou echt totaal niet meer weten van wie dat was. Was wel echt fucking awesome _O_.
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga niet naar N4G.COM Ze praten al over legendary endings video's etc..
    Dont go there... and blijf ook maar weg van neogaf,,, daar posten ze al iets teveel directscreencaptures.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Huh, console en LAN? Klinkt wel awesome though.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij had Halo 1 al system link, maar goed. :emo:
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Moet een geniale lan party zijn geweest. Samen met 3 vriendjes.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit ziet er fucking dik uit. *) Weet niet wat ik meer ga spelen. Dit of CoD :p
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    System link is gewoon LAN. Je zoekt naar games en je krijgt een lijst met alle games die op dat moment op dat LAN-netwerk draaien. In een game kun je dus gewoon met 16 verschillende xboxen linken. Ook heb je nog de mogelijkheid om te splitscreenen mocht je een xbox tekort komen.

    Er zit GEEN limiet aan het aantal xboxen in een LAN. Alleen, net als op Live, een limiet aan het aantal spelers in een potje. Dit weet iedereen wel zo'n beetje of je moet pas de afgelopen paar jaar gamen ofzo. Ik snap jou opmerking dan ook niet.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je meent het. :lol:

    Nog toffe lan partys gehad met je xbox?
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja.

    En verder ga ik hier niet meer op in. Ik houd er niet van om trolls te voeren.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik had ooit eens mijn console meegenomen naar The Party in Eindhoven. Zaten we allemaal Viva Pinata te spelen. Good shit. _O_

    Who needs CS, CoD, SC en LoL?

    Wellicht had het ook iets te maken van onder invloed zijn.

    Ik was van plan om met de release van H4 een aantal maten op te trommelen en samen een nachtje/weekendje halo te gaan doen. En nee, niet via systemlink maar allemaal via xbox live tegen andere mensen. U mad? :+

    De vorige keer met Reach was het zo geniaal. Aangezien we altijd Host hadden wonnen we iedere match. Terwijl we maar 2 goede Halo spelers hadden.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2012
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet in elk geval, doe mij maar games zoals: W3 TFT, UT99, Gears of War 1, Mario Kart :)

    Halo 4 houd ik in de gaten, verwachtingen zijn laag, vooral gewoon veel zin in co-op fun.
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe VIDOC, MULTIPLAYER!

    Klik

    youtube komt later
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Halo zijn er ook toernooien en LAN party's, natuurlijk niet zo groot als met de PC, maar ze zijn er wel.

    Nu we het er toch over hebben, http://live.egl.tv/. Reach en CoD, dadelijk eerste h4 'toernooi' na beide grand finals.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2012
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het idee van een lan party dat ik heb is dat een groep gasten een zaal afhuren, kaartjes verkopen. En dat er allemaal nerds op afkomen om 3 dagen lang te gaan gamen met hun computervrienden die ze normaal gesproken nooit zien. Die ene keer dat ik er was vond ik echt kut. Gelukkig was het in mijn eigen stad en kon ik gewoon terug naar huis om ff te douchen en kleding te wisselen.

    Wil wel een keertje meedoen met een H4 toernooi als de game echt zo goed gaat worden als ik denk dat ie gaat worden. Een dagje gamen is wel tof. Zeker als je tegen goede tegenstanders mag spelen.

    En rot op met je EGL shit. MOET STUDEREN :mad:
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh op die fiets, had daar nog niet eens aan gedacht. Dat vind ik ook niks, gaat meestal ook nergens over. Beetje zweten en games spelen wat je thuis ook doet. Met vrienden is dat een stuk toffer, beetje bier drinken en games spelen.

    Ik hoop het ook, met Reach waren in het begin wel wat toernooitjes, maar is nooit zo groot geworden als met H3 (toen waren er meerdere toernooien met 20+ teams, wat voor Nederland veel is). Hopelijk komt dat weer terug met H4, maar dan moet de game inderdaad wel goed/leuk genoeg zijn.
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina