[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ehm paar vraagjes... ben nu lvl 9 en nog steeds geen skills gespendeerd kan nog niet echt kiezen wat het beste is...
    dacht inderdaad wat me ook eerder aangeraden is eerst wat in health/shiled te stoppen
    maar zal ik dan eerst gaan voor
    - meer health
    of
    -meer shield en regenarate health when shield is full (vooral 2e lijkt me erg handig)
    (ben trouwens die gast die die turrent kan deployen)

en ik heb nog een quest open staan die ik gefinished heb: bad hair day
    maar beide gozers (die bot en die gozer) waar ik kan inturnen kan ik niet spreken... kan ik die quest nog wel finishen nu???

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wil je mij dan ff een keer langs die quest helpen ?

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Met mij erbij :)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Speel gewoon zoals jij het wilt. Ik speel bijvoorbeeld mijn commando door eerst zijn turret te upgraden met rockets en betere accuracy. Nu focus ik mij op survivability. Kortom, mijn build is dus anders dan die van jou. Met Borderlands 2 kan je simpelweg alle kanten op met je build En als je niet tevreden bent met je build, dan respecc je. Experimenteer met wat jij het prettigst vindt, zo simpel is het. Weet wel dat je de build pas na meerdere levels echt zult merken.

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nu 17 uur opzitten (PC dat dan wel) en ik ben erg verslaafd aan het spel geraakt. Speel het met de Mechromancer en ik denk dat er binnenkort een patch komt die Deathtrap minder sterk gaat maken, hij komt namelijk wel heel erg overpowered over. Super tof maar maakt het soms wel erg makkelijk.

Speel het overigens veel met vrienden en regelmatig redt Deathtrap ons uit de brand.

Maar dat commentaar van Gaige is briljant!

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Ik ben nu zo'n 15 keer doodgegaan waarvan zeker de HELFT door vage bugs waren. Bijvoorbeeld omdat ik even een sprongetje maak terwijl ik op een lift zit. Bam, meteen dood. Een andere keer kwam ik vast te zitten achter een steen en weer een andere keer reed ik met auto en al opeens een rots in en was ik ook weer plots dood. Echt ongelooflijk irritant.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Eenmaal level 50 doet deathtrap toch wat minder dmg. Voor m'n gevoel scaled hij niet helemaal lekker. Al is ie wel super handig en tof :D.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vliegen je medespelers er ook van in de fik dan? Voor solo play is het echt een beestachtig item, maakt niet uit dat er shields zijn die 2 keer zoveel HP hebben, die nontstop Fire nova's maken echt een wereld van verschil

Gaat nu trouwens ineens hard met de legendary's gisteravond kreeg ik (na er inmiddels denk ik zo'n 4.000.000 ingegooid te hebben) mijn 3e legendary items uit de gok kast bij Moxxi

Een Rocket launcher met een Duke nukem logo er op die 200k base damage doet'. Compleet met paddestoelwolkje :+

Niet heel bruikbaar want hij is na 1 schot leeg en reload erg langzaam maar wel een heel uniek item , dus wel grappig

9. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ga dit spel vanmiddag halen:) hebben jullie nog tips voor het begin? beste starting class ofzo?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kijk of je nog ergens een versie met Premium club dlc kan krijgen, dan krijg je een extra downloadbare klasse gratis

En welke character handig is hangt er volgens mij vooral vanaf of je veel solo gaat spelen of niet.

Axton schijnt solo toch wel de beste character te zijn (door zijn turret) samen met die nieuwe downloadable character.

Als je vooral co-op gaat doen gewoon kiezen welke je het leukste lijkt (of als je met dezelfde mensen speelt steeds gewoon 1 kiezen die nog niet bezet is :+)

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er nog specifieke dingen die jullie willen weten over de nieuwe klasse? Ik zal aan de slag met een draaiboek voor een video item.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beetje info over welke speelstijl bij welke tree past, hoe de character zich verhoud tot de andere characters en of je er een beetje goed mee kan solo-en?

13. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Vind het schild helemaal niet zo goed! Ik ben al een aantal keer doodgegaan door die Fire Nova's omdat er dan ergens in je buurt een exploding barrel staat. Even mee rondgelopen maar vond dat toch te irritant worden op een gegeven moment.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    haha ok maar hoe zit het met die missie??

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb gister Moxxi's arena de eerste ronde makkelijk gecleared....die van Fink is echt een stuk moeilijker.
    Hier krijge je bots en af en toe een Hyperion trooper.

Maar komt vooral omdat de omgeving van de Arena veel makkelijker is om het te halen IMO.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel benieuwd naar wat Delphiki zei. Ik ben vooral nieuwschierig naar hoe de Mechromancer zich verhoudt tegenover Axton, aangezien ik hun skills redelijk hetzelfde vind.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het is dan maar goed dat ik ook een level 28 Axton heb, die ik eerst gespeeld heb voordat ik met m'n mechromancer begon :). Ik heb nu alle tree's apart behandeld met een klein bonus fragment waarin ik Terramorphous versla met m'n mechromancer. (met spoilerwarning ofcourse) Ik zal ff kijken of ik een crewmember kan vinden die me wil helpen met de voice-over :).

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En uitgespeeld...
    Zit nu nog te twijfelen of ik direct voor PT2 ga, of dat ik eerst alle Challenges op rank 1 wil hebben...

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moet je voor die achievement ook al die map gerelateerde challenges gedaan hebben?

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina